Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 19281 til 19300 af 25465
-
Sandy and her beautiful sisters genre?
ForumindlægHej Alle. Jeg skal lave en engelsk analyse af ''Sandy and her beautiful sisters'' men jeg forstår ikke hvilken genren historien er? Den bliver kaldt en moderne eventyr ( A modern fairytale) men samtidig også en novelle ( short story) Så jeg forstår ikke helt. Er det et eventyr... -
Emner indenfor Fantasy?
ForumindlægHej.\n\nJeg skal skrive en rapport i engelsk, men jeg ved ikke om hvad - jeg er helt blank! Jeg kan frit vælge imellem emner, der ligger under Fantasy-genren (The Hobbit osv..).\n\nHar I nogle forslag?\n\nMed venlig hilsen\nChris -
SSO-hjælp søges
ForumindlægHej \n\nJeg er igang med at skrive SSO om en roman. Jeg vil gerne høre om det er en god ide at skrive et referat af bogen, og hvor langt det i så fald skal være!\n\n(Jeg skriver i engelsk, men da de derinde ikke kunne blive enige spørger jeg her!) -
Methylrødt
ForumindlægNogen der kan give mig det kemiske navn for methylrødt på dansk, eller oversætte dette fra engelsk: Benzoicacid,2-[[4-(dimethylamini)phenyl]azo]- (eller er det bare lige ud af landevejen?)\nOg kan nogen evt. fortælle mig hvad der sker i denne reaktion, hvad reagere med hvad?:\nanthranlisyre + N,N... -
Resonansbindinger?
ForumindlægFørste spørgsmål: Er der rent faktisk noget der hedder det?\nSidder med en masse engelske papirer, hvori de bl.a. betegner bindinger i benzen som "resonance bonds" fordi elektronerne kan bevæge sig over hele molekylet...\n\nVille være fantastisk, hvis nogen evt. kunne føje et navn til (... -
Til de dovne:)
ForumindlægHej. Til dem, der ikke gider eller ikke lige føler de har tid til at lave en oversættelse:\n\nLad mig lave jeres oversættelser!! Beskeden pris -> 50 - 100 kr. afhængig af længden. \nGaranti for en professionel oversættelse.\n\nSkriv til [email protected]\nhvis I er interesseret.\n\nSprog ... -
"A simpel exchange of Niceties",
Forumindlæghejsa.. jeg sidder og er ved at skrive engelsk essay af "A simpel exchange of Niceties", her skal blandt andet svarres på -fortællerens mening om sig selv og andre,- og hoved temaet. Dette er jeg ikke helt sikker på så ville høre om der evt. var nogen der har læst den, eller selv arbejd... -
idiomer
ForumindlægThe company was not sure that John Fitzgerald would be able to handle the negotiations, but he certainly rose to the occasion. Nogle der kan komme med et dansk udtryk, der svarer til dette engelske idiom? Er ikke helt med på det nemlig.. :( På forhånd tak... -
-ing?
ForumindlægEr der nogen der har styr på hvornår man bruger ing-form på engelsk?er denne sætning forkert?: Later it succeeds her to get Lucys brother Edmund betraying his brother and sisters.Senere lykkes det hende at få Lucys bror Edmund til at forråde sine søskende. -
Rettelse af essay
ForumindlægHola folkens. Tænkte om der evt. var en person der ville kigge mit engelske essay igennem for diverse fejl og rette dem/ komme med forbedringer? It would be appreciated :-) Har kigget med mit bedste retteøje igennem for fejl og grammar ;-) Cheers Mathias C. ps. den er på 3 sider plu... -
Problemformulering
ForumindlægHej jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at formulere en problemformulering til engelsk og biologi. Emnet er den fiktive krise i jurassic park Mine problemstillinger handler om: naturlig selektion, genmanipulering, kloning og etik. Men jeg kan ikke helt få det ind i sa... -
9/11 problemstilling
ForumindlægJeg skriver AT om 9/11 i fagene samfundsfag og engelsk. Jeg vil primært kigge på årsagerne til terrorangrebet. Jeg har svært ved at finde på en god problemstilling (altså bare et overordnet spørgsmål, som jeg skal undersøge), der sætter begge fag i spil. Er der nogen der har nogle gode ideer?... -
DET HASTER!
Forumindlægdet er engelsk matematik: which of these equations represent straight-line graphs? a) y= 2x + 8 b) 2y= x+8 c) x= 2y d) y= x over 2 e) y= 2 over x -
9/11 problemformulering
ForumindlægJeg skriver AT om 9/11 i fagene samfundsfag og engelsk. Jeg vil primært kigge på årsagerne til terrorangrebet. Jeg har svært ved at finde på en god problemstilling (altså bare et overordnet spørgsmål, som jeg skal undersøge), der sætter begge fag i spil. Er der nogen der har nogle gode i... -
Er der en der vil vurderer min opgave?
ForumindlægHej Jeg har været oppe til Engelsk HF B skriflig eksamen i onsdags. Jeg ved jeg får en karakter men er der evt en lærer eller en der har kunnen til at vuderer en opgave, der vil give et bud på en karakter til min opgave? Skriv en besked forneden så kan jeg sende opgaven via PM, håber der er ... -
HF mdt. eksamensdatoer? mangler nogle få
ForumindlægHej. Jeg har idag fået foreløbige mdt. eksamensdatoer, men jeg mangler stadig dem fra engelsk b-niveau, og samfundsfag b-niveau, da vores lærere ikke har nået at lægge dem ud endnu (de har dem). Nogen der allerede har fået dem?? (går udfra det er samme dag på alle HF-gymnasier, vuc'er mv) -
Spørgsmål vedr. bøjning
ForumindlægHvis man fx skriver i en engelsk stil om en familie hedder det så følgende: "The Watsons lives a normal life" eller "The Watsons live a normal life" og hedder det: The Watsons want to create their own lives/life Ville være taknemmelig hvis nogen af jer kunne komme me... -
gode råd
Forumindlæghejsa allesammen:-) jeg sidder her og sveder over et engelsk essay som skal handle om euthanasia og her skal jeg så indrage nogle tekster. blandt andet "whose life is it anyway" og hvis der var noget som havde nogle gode ideer eller noget så vil jeg meget gerne høre dem eftersom jeg har... -
whose life is it anyway
Forumindlæghejsa allesammen:-) jeg sidder her og sveder over et engelsk essay som skal handle om euthanasia og her skal jeg så indrage nogle tekster. blandt andet "whose life is it anyway" og hvis der var noget som havde nogle gode ideer eller noget så vil jeg meget gerne høre dem eftersom jeg har... -
RETTELSE AF FRIEDMAN TEST!!!
ForumindlægHejsa Jeg er igang med min SRP. Jeg vil i matematk delen prøve at lave friedman test. Jeg har i sted for antallet af det danske alfabet brugt det engelsk. Jeg vil bare gerne vide om jeg har regnet MR (Meassure of roughness) rigtigt ud? Jeg vedhæfte det jeg har lavet TAAAAK PÅ FORHÅND
