Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19301 til 19320 af 34487
-
eksamenssæt
ForumindlægHej SP. Nogen der har været oppe til en spansk skriftlig eksamen i 2014? Skal lave en opgave til den, og vil virkelig gerne have lidt inspiration til den. Håber en eller anden vil hjælpe :) Tak på forhånd -
Innovation, nogen der måske kann hjælpe mig:)
ForumindlægHej alle jer skønherlige mennesker:) Har brug for lidt hjælp!! Er i gang med et innovations eksamens pprojket og jeg er kørt helt fast Hvad skal man have med og hvad er vigtigst... Håber der er nogen derude der vil hjælpe:) God sommer Line:) -
matematik ny ordning?
ForumindlægHvad er forskellen på den gamle og nye ordning med hensyn til mat eksamen? skal man kunne det samme? Synes umidelbart at opgaverne fra den gamle og nye ser lidt anderledes ud i forhold til hinanden. -
isolering, er d korrekt??
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/syge07/2007-8-8_Ud.pdf er svaret ik til opgave 3: logbs/loga=n??? håber d rigtigt Tak -
Ny forskning
ForumindlægEr der nogen den har hørt om noget ny forskning inden for børnefedme? skal til eksamen fredag og skulle helst finde noget helt nyt de ikke har hørt om før ;) Har kigget på Pubmed, men synes ikke lige der var noget.. -
Hints til en opgave
ForumindlægHej, Kunne jeg få nogle hints til opgave d i følgende eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-1_UD.pdf På forhånd mange tak, Liv1988 -
Ihh hjælp nødvendigt
ForumindlægSkal til eksamen i morgen emne: "fedme blandt børn og unge"... Har ledt efter ny viden/forskning, men kan ikke finde noget der er banebrydende nok, Nogen forslag??? -
prøve uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke krav stilles der til den skriftlige eksamen i engelsk A, delprøven uden hjælpemidler?? er der evt en der har en liste over grammatik der er en god idé at tage et ekstra kig på?? -
Fosfat i planter
ForumindlægHvad bruger planter fosfat til? Har læst at det er noget med energi ATP men hvordan kan man forklare det. Altså planter skal bruge fosfat til at få energi så den kan vokse? Skal op til eksamen i morgen -
DIALOGEN
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kunne snakke om i dialogen inde til eksamen.? Altså man kan jo selv komme med forslag men jeg er lidt på bar bund. Mit emne er klimaændringer. -
Standselængde
ForumindlægHej, Nogle der kunne forklare mig, hvordan jeg kan løse opgave 5B i dette eksamenssæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/fy/STX071-FYA%20V_vejl1.pdf Malfoy -
Gennemsnit
ForumindlægNogen der kender en hjemmeside, hvor man kan regne sit rigtige snit ud efter den nye karakterskala.. eller bare har styr hvordan man regner den ud.. alt det med hvor meget et fag vægter, eksamerne osv ,, -
Latin
ForumindlægHej. jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med da jeg skal til ap latin eksamen i morgen. Hvordan oversætter man fra latin til dansk uden glosser man har i bogen "carpe diem"? -
metodeanvendelse
Forumindlæghey.. Er der nogle begavede relgionsfanatikere der kender til metoder i faget religion? og hvis ja, så må I gerne fyre nogle af. Skal snart til AT-eksamen og kunne godt bruge nogle metoder eller hjælp til metodeanvendelse i religion:) på forhånd tak:)!!!! -
Hjælp til perspektivering
ForumindlægJeg skal snart op til 1.års tværfarlig eksamen og har brug for jeres råd ang perpektivering. Jeg har et emne som er "singlekultur"... Vil faktisk ikke hvordan jeg skal perspektivere opgaven. på forhånd, tak -
Ødipus og Herodot: Kong Kroisos
ForumindlægHej :) Et spørgsmål her op til eksamen, er der nogen der kan komme med gode tip til hvordan man kan perspektre Ødipus og Herodots Kong Kroisos til hinanden. Har lige læst begge tekster, men er lidt lost? -
Længde af kronik?
ForumindlægHvor lang skal en kronik normalt være ca. ? (jeg ved godt at det handler om kvalitet og ikke kvantitet) Men sådan nogenlunde? Har nemlig ikke nogen idé. Tænker på de kronikker, man skal lave til dansk eksamen :) -
ek
Forumindlægjeg sidder og tænker på kemi eksam jeg har ingen idé om hvordan det kan være, bliver der stillet nogle spørgsmåle eller hvordan....? er der nogen der kan bare give mig en ide om det? tak på forhånd -
haster fransk
Forumindlæghej er der nogen der har læst teksten Du froid dans la tete skal til eksamen imorgen og den er meget svær har i evt et resume eller noget der kan hjælpe jilsen den forvirrede -
kim fupz
Forumindlæghej jeg har valgt en novelle af kim fupz til eksamen den hedder Lærplads, men jeg har et problem med at finde noget jeg kan perspektevere til, håber nogen kan hjælpe...:)
