Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 19321 til 19340 af 61668
  • historisk of litt... perspektiv?? help eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med min eksamen. Og skal lave en almen perspektivering hvor jeg sætter forfatteren i hisorisk og litterært perspektiv. jeg ved hvad ordene betyder, men hvordan gør man og hvad vil det egentlig sige som en helhed??? HELP!
  • BIOLOGI B . PLZZ HJÆLPPP har eksamen imorgen:(

    Forumindlæg
    PLZZZZ HJÆLP til min biologi eksamens spørgsmål som er til imorgen:( det er en artikel som jeg ikke forstået noget af det:( den hedder Prometheuse og de forbudtestamceller . den ligger på dette hjemeside http://viden.jp.dk/videnbank/soeg/ jeg ved ikke hvad jeg skal forklare ud fra den artikel???
  • Eksamen i dansk A, efteråret 2012 opg. 6

    Forumindlæg
    Hej! er der nogle, der har opgave 6, fra Dansk eksamen på HHX i efteråret 2012? Den omhandler en sammenlignende analyse af "Paa café" og "Kærlighed" http://eopgaver.ucholstebro.dk/DanskA_opgave%201_efteraar2012_drewaqubclkoputbnskgeorybadlrn/ Eller bare har analyse af teks...
  • Homoseksualitet perspektivering Engelsk Eksamen i USA måske anden minoritet som er undertrykt hjælpe? ^^

    Forumindlæg
    Kan i finde på noget Homoseksualitet perspektivering til noget over i USA. måske noget med en anden minoritet som er undertrykt
  • Kemiske, Fysiske og Elektriske egenskaber - Isotoper - Fysik Eksamen imorgen

    Forumindlæg
    Mange tak for alt hjælpen jeg har fået! Har et par spørgsmål mere :) Hvad er kemiske, fysiske og elektriske egenskaber - inden for atomer? Og kan i give et par eksempler for dem? Samt er alle isotoper ustabile? Og hvis ikke, hvad er det så der gør dem ustabile. Tak på forhånd!
  • Facit til Mat b eksamen 2015 d. 7 december

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der har facti til mat b eksamensopgave Mandag den 7. december 2015 kl. 9.00 - 13.00? Vil gerne tjekke om det jeg har lavet er korrekt :) Eller nogen som har lavet opgaven før, som vil sende mig deres svar, så jeg kan sammenligne :)
  • Opgave 4.019 i "Vejledende eksempler på eksamens opgaver i matematik".

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Jeg vil meget gerne have hjælp til denne opgave, i bogen som er den på matematisk linje 2-årigt forløb til B-niveau. Opgaven lyder sådan her: Tabellen viser aktiviteten af et radioaktivt stof målt på forskellige tidspunkter. Tid(timer) | 0 | 10 |...
  • Eksamen) Tips & råd, erfaringer, do's & dont's?

    Forumindlæg
    Tak på forhånd og jeg ønsker dig en god dag.
  • Kan man opgradere Samf C til B hvis man har været til eksamen på C niveau

    Forumindlæg
    Idag var jeg lidt uheldig at få 02 til samfundsfag C eksamen. Kan jeg på nogen måde opgradere Samf C til B eftersom at karakteren 02 vil trække gevaldigt ned i mit gennemsnit, men også fordi jeg mener at jeg kan få højere karakter.
  • Download: Matematik A STX 24. maj 2016 eksamenssæt pdf

    Forumindlæg
    Hej alle. Mange af mine matematiske venner og kollegaer har spurgt om en pdf version af matematik A eksamenssættet fra i går [STX 24. maj 2016]. Jeg har dedikeret min tid på at skrive det ind på computer og gjort, således at det ligner en rigtig eksamenssæt. I kan alle hente det her: Til dem a...
  • Spørgsmål vedr. mundtligt eksamen (Biologi-C)

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til mundtligt eksamen, men jeg er lidt udvidende på dette område. Jeg ved at jeg skal trække et spg. Der efter har jeg 24 minuters forberedelse, som jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal bruge på? Skal jeg prøve at læse det, som kan besvare min eksamensspørgsmål eller ska...
  • Hjælp til min tysk mundtlig eksamen 24 timers forberedelse

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg er ved at forberede mig til min tysk mundtlig eksamen, som er i morgen. Jeg har trukket en artikel, som handler om arbejdsløse. Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal snakke inde til eksamen om denne tekst. Altså jeg har indtil videre brugt denne side til at analysere artikle...
  • Optimering (Cosinus-relationen + Pythagoras) .. opg. for en erfaren matematiker

    Forumindlæg
    En biograf har en skærm, der er placeret 3 m fra gulvet og er 7,5 m høj. Den første sæderække er placeret 2,7 m fra skærmen, og de følgende række er 0,9 m fra hinanden. Gulvet i siddeområdet er skråtstillet i en vinkel på ?? =20 ° over vandret, og afstanden op ad hældningen er x. Teatret h...
  • Undervisning i matematik, statistik, mikro- og makro økonomi

    Forumindlæg
    Undervisning/opgave hjælp tilbydes til en fast rate i København. Det gælder følgende emner: - Matematik: A,B,C niveau - Statistik: Grundlæggende forståelse (Sandsynlighedsregning, Test teori og praktisk udførelse) til regressions analyse. - Makroøkonomi: Grundlæggende ...
  • Kinetik som emne, hvor mat og kemi er beundet sammen? (Kemi/matematik-lærer?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal ril at vælge fag til min SRP-opgave, hvor jeg tænker at kombinere kemi og matesmtik til at skrive om kinetik (reaktionshastigheder og differentialligninger af hvad jeg kan forstå), men vil gerne vide om der er noget matematik, der passer til min SEP, da jeg allerede har Mat a og haft...
  • Hjælp til lidt rettelse af det jeg skal sige i morgen til eksamen, nu med ordentlig vedhæftet fil :)

    Forumindlæg
    Har fået skrevet det jeg vil sige i morgen til min eksamen kl 10:45. Ville være rart at få kigget det igennem for grammatik fejl, da jeg ikke lige er den bedste til den slagts. Jeg har vedhæftet min fremlæggelse som fil.. på forhånd tak for hjælpen :)
  • Forslag til forsøg omkring Maxwells ligninger? Fysik B Eksamen

    Forumindlæg
    Forslag til forsøg omkring Maxwells ligninger? Fysik B Eksamen
  • Eksamen i Eø på C-niveau - mangler virksomhed.

    Forumindlæg
    Hej Guys! Jeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi i næste måned, og jeg mangler bare at finde en virksomhed. Jeg arbejder selv i føtex, men da jeg har lavet skriftlig opgave om den virksomhed, samt Kvickly, må jeg ikke bruge dem. Jeg skal vælge et af de emner vi har været igennem, og har valgt ...
  • Hvad må man have med til religions eksamen på C niveau? (hjælpemidler osv.)

    Forumindlæg
    Skal til eksamen her snart men er lidt usikker på hvilke former for hjælpemidler man må have med, ville blive meget glad hvis der er nogen der ville være så hjælpsomme at afklare nogle ting for mig :) Må jeg have computer med til ordbog, under forbedredelsen? Må man have noter med ind til se...
  • Tysk Eksamen - Neukölln so fern, so nah

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville høre om der var en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med tysk? Jeg har trukket "Neukölln: so fern, so nah og jeg skal til tysk eksamen i morgen kl 13. Teksten er lidt svær og derfor søger jeg hjælp herinde? Håber på at få svar hurtigst muligt! På forhånd tak!