Søgning på: matematik eksamen 2009. Resultater: 19321 til 19340 af 61368
  • Matematik opg. 1 s. 87 HHX C

    Forumindlæg
    Hej jeg kan ikke finde ud af disse opgaver, så vil være glad hvis nogle kunne hjælpe: a. 3/4* (2x/3+2)- 3/10= 3x/4-1 1/2+ x/5 b. 3 1/2 ( x/2-2)-2 1/3 (1,5x+1)= x-1 1/12 c. 1/2 (3x-1)- 2/3 (x-1)= 1/4 (x-3)-1/6 (x-5)+5 1/3 d. 3(x+3)/2-4-(x-5)+ 1/18= 2(x-2)/6+ x/9
  • HJÆLPP Fredag den 2. december 2022 matematik med hjælpe mider

    Forumindlæg
    nogen der har svarne
  • Eksamen generelt - Hvordan forbereder i jer bedst? Mentalt såvel som bogligt....

    Forumindlæg
    Hey.Har nu næsten overstået alle eksamener for i år. Men føler lidt at dette er år (eksamensmæssigt) er gået elendigt (ok ikke elendigt, men langt dårligere end jeg havde foventet) i forhold til både 1.g og især 9. (selvom man ikke kan sammenligne det, ved det godt!) Så tænkte bare, hvordan gør ...
  • Finde y-værdien i opgave 172 i teknisk matematik bog af p. madsen

    Forumindlæg
    Jeg skal finde y-værdien i en opgave med forskydning af huse. billed til opgave er vehæftet og linket kan findes hvor opgave er på side 168 her: http://www.scribd.com/doc/34104586/Teknisk-Matematik-Af-Preben-Madsen#scribd
  • Nogen der har tid til at kigge på en stil, den omhandler troskab som i var oppe i til eksamen.

    Forumindlæg
    HejJeg har skrevet en stil om H.C. Andersens Kjærestefolk. At ligge i skuffe sammen.Og nu kunne det være rigtig lækkert hvis nogen ville kigge den igennem, og også fordi årsprøven i 2. g gik meget dårligt.Men bare smid jeres email adresse ind hvis i gider, så sender jeg den.Den fylder lige knap 3...
  • er det realistisk at man kan komme op i noget fra 1.g i 3.g eksamen?

    Forumindlæg
    som overskriften siger.
  • HJÆLP SIDDER TIL 24-TIMERS ENGELSK EKSAMEN - "THE DEATH OF TOMMY GRIMES"

    Forumindlæg
    jeg har trukket teksten the death of tommy grimes under temaet "growing up", nogle der har læst den og hvilke tekster ville i perspektivere til?
  • Logaritmefunktioner og eksponentiel vækst - årsprøve mundtlig matematik B-niveau

    Forumindlæg
    10 Logaritmefunktioner og eksponentiel vækst Du skal fortælle om logaritmefunktioner og om regneregler for disse. Endvidere skal du fortælle om halverings- og fordoblingskonstant for eksponentiel vækst. Jeg skal op i mundtlig årspøve i matematik på B-niveau. Jeg kan risikerer at trække d...
  • HTX gamle eksamenssæt - matematik A, kemi, bioteknologi?

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved, hvor jeg kan få fat i gamle eksamensæt fra HTX i matematik A, kemi A og bioteknologi A? :) Jeg er mest interesseret i den fra 2010 og frem. Har prøvet at søge lidt på det, men det kræver et login på materialeplatformen, selvom de ellers ligger gratis
  • Tips til matematik mundtlig prøveform B? (redegørelser)

    Forumindlæg
    Hej. Om få uger skal jeg op i matematik mundtlig i 10 kl. på efterskole. Vi bruger prøveform B, hvilket betyder man medbringer 4 redegørelser. Man trækker så en af dem som man skal redegøre for i løbet af den halvanden time lange prøve. Jeg vil høre om nogle har været op i det før, og som har no...
  • Betyder det noget hvis jeg ikke kommer op til eksamen vis jeg skal i 10 klasse ?

    Forumindlæg
    Tænkte over hvis jeg ikke gik op i eksamen om det ville betyde noget fordi jeg allerede skulle op i 10 klasse fordi hvis du fejler så smider de dig op i 10 klasse så altså ? men ville bare lige hører først ?
  • søger rettelse af min tysk fremlæggelse til eksamen i morgen!

    Forumindlæg
    Hvis det ser for uoverskueligt ud at rette det hele vil jeg stadig sætte pris på, hvis bare noget af det blev rettet.. Hver sød at hjælpe mig. Har virkelig brug for det Mein Thema ist „anders sein“. Der text ist erzählt von ein Junge und es ist seiner Erinnerung auf der schule. Der ...
  • Psykologi eksamen b-niveau, 24 timers (kulturmøder og kulturforskelle)

    Forumindlæg
    Jeg sidder netop og forbereder min psykologi synopsis-eksamen, under temaet: kulturmøder og kulturforskelle. Jeg har fået udleveret tre tekster om bandementalitet på Nørrebro vs. Cape Town, en artikel om Zlatan Ibrahimovic og hans liv i ghettoen samt en artikel om en 2.g'er, ung mor. Je...
  • Geschäft ist Geschäft - 24 timer tysk eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa folkens Jeg skal til tysk eksamen imorgen, og jeg har brug for lidt hjælp.... er der nogen af jer der har haft om Geschäft ist Geschäft, hvis i har kunne i så ik være søde og sende jere noter hvis de er Computer skrevet? På forhånd tak!
  • IØ A skriftlig eksamen august 2017

    Forumindlæg
    Hej studiekammerater. Jeg prøver at finde ud af, hvad emnet var for eksamenssættet der blev stillet til den skriftlige eksamen i IØ i august 2017. Enhver hjælp der kan give en pejling i den rigtige retning modtages med kyshånd. Med venlig hilsen Steen
  • Eksamens opgave sættet i kemi - fotografiske processer

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der kan hjælpe mig med noget kemi, der handler om fotografiske processer... Opgavesættet er fra eksamen i kemi maj 2004... Dette haster, da jeg snart skal sende min aflevering til min lærer!!!! Hilsen Love-All-We-Need
  • MUNDTLIG TYSK EKSAMEN - SOS - mod betaling

    Forumindlæg
    Hej kære brugere!!! Har brug for enten en privatlærer, eller en der vil give mig noget intensiv hjælp i min 24 timers forberedelsestid til tysk mundtlig eksamen på b-niveau! Jeg bor i midtjylland, og kan kontaktes på mail; [email protected]
  • Hvordan foregår mat. mundtlig eksamen A-niveau

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal til mundt. mat eksamen på mandag. Nogen der ved, hvor lang tid man har til at holde oplæg (altså svare på det eksamensspørgsmål man har trukket) og hvor lang tid der er dialog med lærer og censor? På forhånd tak:)
  • Rettelse af eksamens stil på B Nivo ( Eng )

    Forumindlæg
    Jeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter.
  • Tysk eksamen - Hjælp! - In der Höhle des Löwen

    Forumindlæg
    http://www.dhm.de/lemo/forum/kollektives_gedaechtnis/038/index.html Hej alle, jeg skal til eksamen i morgen tidlig og jeg har trukket denne tekst. Er der nogen der ligger inde med en analyse af teksten eller nogen gode hovedpunkter fra teksten? Mvh :-)