Søgning på: matematik eksamen 2020. Resultater: 19341 til 19360 af 60833
-
FSA MAtematik Maj 2007 opgave 5 papirer
ForumindlægDer er vel ikke nogle der har opgave 5.1 - 5.4 fra den overstående opgave? Bare problemløsningsarket, da jeg mangler nogle få informationer :) Det er den der handler om 'mursten' btw . -
Lektiehjælp til Matematik C, og Kemi c søges.
ForumindlægHej:-) jeg søger en som kan hjælp med mat og kemi begge på c niveau. Mindste to gang om ugen. prisen kan vi tager når du skriver til mig. Jeg er fra Aarhus så skal også være her i Aarhus. Min mail: [email protected] -
Hjælp til konklusion på matematik økonomi. P(x) og R(x).
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at skrive en konklusion på mit projekt, og vil derfor gerne høre om i har nogle råd/vejledninger til konklusion. Opgavebeskrivelsen hedder følgende: En virksomhed producerer og sælger en GPS-model CARMINE til biler. I 2019 - før corona ramte verden - lavede virksomheden ... -
Økonomi / Matematik spørgsmål vedr. optimering af nyttefunktion.
ForumindlægHej jeg har fået følgende opgave: Amalie har præferencer over fritid, l, og forbrug, c, givet ved: u(l, c) = l^2/3 c^1/3 og en timeløn på w. Hun står overfor en skattesats, τ , der er konstant uanset hvor meget hun tjener. Hendes efter skat timeløn er dermed (1 − τ )w, for τ &i... -
AKUT brug for hjælp! 9. klasses prøve eksamen
ForumindlægAkut brug for hjælp!! Hej Alle sammen. Vi er to piger, der har fundet fejl og mangler i vores allerede afleverede 9. klasses projekteksamens-opgave. Opgaven skal fremlægges i morgen kl. 9. Vi mener dog at have hørt, at vi har ret til at aflevere en ny-printet opgave hvor fejlene er rette i, ... -
Eksamen underemner til individual group and society ;)
ForumindlægGode underemner til individual group and society ;) -
Bedste eventyr eller folkeviser til dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal op til mundtlig dansk inden længe, og har trukket folkevise/eventyr. Jeg har virkelig brug for hjælp til at finde en rigtig god folkevise eller eventyr med så meget "kød" på så muligt. Så ville lige høre herinde, om der var nogle der kendte nogle gode eve... -
Notat om forbedring af integration (Samf A eksamen 2014)
ForumindlægJeg sidder lige nu med eksamensættet fra den skriftlige samfundsfagseksamen i 2014. I opgaven skal jeg skrive et notat, hvor jeg kommer med en strategi for, hvordan man kan forbedre integration mellem indvandrere og danskere - Jeg føler mig dog lidt lost, så hvis der er nogen af jer der har lidt ... -
Søger opgaveformuleringen til tysk eksamen sommeren 2004 på HHX
ForumindlægJeg gik på b niveau dengang -
Mundtlig eksamen i Engelsk. Segregation i de sydelige stater.
ForumindlægSidder og er ved at lægge den sidste hånd på mine notater til i morgen, og jeg kan simpelthen ikke huske det man kalder de forskellige "former" for "black people" der er selvfølgelig Negro, Mulatto og African American, men kan ikke huske resten? Nogen der evt ved hvad jeg snak... -
helle H eksamen analyse! venlig fremmede morale?
ForumindlægEr der nogle som har læst novellen "venlig fremmede" af helle helle ? en morale kunne være dejligt eller en mening bare noget er ret desperat? hjælp. - tak på forhånd:D -
nogle tips til mundtlig kemi eksamen på c-niveau
ForumindlægHey Jeg skal snart op i kemi på c-niveau og det er jeg ikke vildt tilfreds med, men man skal jo prøve at få det bedste ud af det, så jeg vil gerne have noget hjælp til hvordan man lige skal kringle sådan en situation. Vi har fået et eksempel på hvordan et spørgsmål kan komme til at se ud: Rene st... -
Geschäft ist Geschäft - 24 timer tysk eksamen
ForumindlægHej:) Nogen der har arbejdet med denne tekst (Geschäft ist Geschäft af Heinrich Böll 1950) , og evt kan huske detaljer, symboler, ting man skal være opmærksom på at have med? -
Eksamen "Hochzeit mit Ginger rogers"
ForumindlægNogle som har læst "Hochzeit mit Ginger Rogers", som kan hjælpe mig lidt med at komme igang. fx med tekst analyse og forståelse? - Tak -
Nogle som har den introducerende artikel fra eksamen til HF i maj 2009
ForumindlægHej Alle.. Jeg har et lille problem.. Jeg skal skrive en introducerende artikel og problemet er at jeg virkelig ikke kan finde ud af det. Nogle som har den stil så jeg kan bruge den som inspiration ? -
Eksamen - nogen som har gode notater om olympiadens historie?
ForumindlægHej. Jeg skal op i idræt på mandag i olympiadens historie - muligvis. I hvertfald vil jeg høre om der er nogen som lægge inde med nogle gode notater, så ville det være en stor ekstra hånd til at supplere læsningen med? mvh Louise -
gode råd til FSA engelsk eksamen mundtlig? har du nogle?
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig engelsk på mandag. Det er folkeskolens afgangseksame. Har I nogle råd? Jeg har mit oplæg klar osv., men det mere det spørgsmål jeg trækker. Jeg skal jo snakke i 8 min. og det lyder umiddelbart meget længe, hvordan kan jeg trække mit svar ud evt? Andre gode råd ville o... -
Mundtlig eksamen, Musik.... Mangler plan til teoretisk analyse!
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig musik på fredag d. 02.06.2006!Solo præstation og samspil har jeg okay styr på, men jeg hænger godtnok noget mht. den teoretiske analyse!I den forbindelse ville jeg høre ogder er nogen der har gode erfaringer med bestemte fremgangsmåder eller lign? Vil også meget gerne ... -
AT eksamen 2012, Jordskælvet i Lissabon 1755
ForumindlægHej mennesker. Jeg går i 3g og har valgt emnet Jordskælvet i Lissabon i 1755, som mit AT projekt. Nu er der bare det problem at jeg ikke kan finde noget "godt" materiale. Min vejleder i Historie har givet mig et link til Wikipedia. Woohoo... Jeg har ikke lavet nogen problemformu... -
Mat eksamen kl. 11 - Komplekse tal
ForumindlægHej hvis der er nogen der kender til komplekse tal ville det være rart hvis i gad generelt at forklare mig hvordan 1. Del Ferros formel leder hen til de komplekse tal, 2. hvordan bombellis metode sættes i relation til kompleksetal men også generel lige give mig nogle gode ord med på vejen om Del...
