Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 19361 til 19380 af 48309
  • Hjææælp!!

    Forumindlæg
  • A fag

    Forumindlæg
    Jeg er på linjen matematik a, fysik b, kemi b, men jeg mangler endnu et a fag. Jeg vil gerne have engelsk op, men har hørt at det vil komme til at køre som et dobbelt forløb dvs med to sæt afleveringer og hvis jeg er rigtig uheldig to forskellige lærere. Er der nogen der ved noget om dette?
  • for lidt tid?

    Forumindlæg
    Hej Jeg synes det forekommer som værende en umulig opgave at komme igennem det hele på bare 10min!! det jeg har tænkt mig at præsentere tager mere end 30min!! Men så var det jeg tænkte at man måske bare skal "berøre" det man gerne vil sige i de 10min, og satse de spørger ind til det, e...
  • Universitet fordybelse

    Forumindlæg
    Er der nogen universitetetsstudier hvor man virkelig kan fordybe sig? Går på statskundskab og synes det er meget generelt. B. la. har vi tre fag hele tiden, så der er ikke så meget plads til at kunne fordybe sig i de enkelte fag. Hvordan er det på jeres studier
  • Mundtlig årsprøve 1.g

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundlig årsprøve i engelsk men har ikke rigtig fået at vide hvad prøven går ud på og håbede derfor at en venlig sjæl kunne hjælpe mig på vej ved at besvare dette :)
  • HASTER !!!

    Forumindlæg
    Jeg skal til Engelsk B Muntlig imorgen. Jeg har (dødogpine) trukket "On the street". Her bliver man præsenteret for 3 forskellige cases, med folk der af den ene eller anden grund er hjemløse i U.S.A. Nu vil jeg super gerne vide, hvordan jeg laver den bedst mulige fremlæggelse. Vi a...
  • 9 eksaminer i stedet for 10, i 2011?

    Forumindlæg
    Jeg har hørt at dem, der bliver studenter til sommer i år 2011, kun skal have 9 eksaminer og ikke 10, som det har været indtil nu. Kan ikke huske hvor jeg har hørt det fra, eller om det bare er noget jeg bilder mig selv ind. Hvis der er nogle der kan be- eller afkræfte, hører jeg gerne fra jer!
  • Søger efter skriftlig eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, jeg kunne godt tænke mig at øve på nogle gamle eksamener i fysik A-niveaum er der nogle, som har det?
  • Normalfordeling, binominalfordeling.

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skla op til eksamen imorgen, der er et spørgsmål som jeg virkelig ikke fatter. Gør rede for binominafordeling og normalfordeling. :(
  • HF eksamensæt 2005

    Forumindlæg
    hej..er der nogen der ved om der har været skriftlig dansk eksame for HF´ere her i 2005.?-og er der en hjemme side, hvor man ka se opgaverne i stilehæftet 20058(HF)...
  • Hvad går EU traktaten ud på?

    Forumindlæg
    Hey allesammen. Skla til eksamen imorgen, men ved ikke rigtig hvad EU-traktaten går ud på?!?! Nogen der kan hjælpe?
  • Wie

    Forumindlæg
    Hvordan kan man på en bedst muligt præsentere sit emne på tysk?har I nogle andre ting man kan fyre af til en tysk eksamen?
  • Engelskeksamen

    Forumindlæg
    Skal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk?
  • Skriftlig dansk - HF

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har skriftlig dansk eksamen snart. Hvordan kan man øve sig i dansk skriftlig? Er der eksempler? Hvad synes I man kunne gøre? På forhånd tak :)
  • råd

    Forumindlæg
    hej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame
  • B-niveau: hvordan forbereder i jer?

    Forumindlæg
    Hej.... om en uges tid skal jeg til og til eksamen i kemi...og så ville jeg høre andre om hvordan i forbereder jer...? for synes det kan virke en smule uoverskueligt....
  • Mat A niveau - bestå

    Forumindlæg
    Godaften alle, Til matematik eksamen på A niveau, hvor mange opgaver skal man have svaret rigtigt, for at man kan bestå - cirka? Til den del med hjælpemidler.
  • Engelsk Disposition 9 klasse

    Forumindlæg
    Er der slet ingen steder hvor man kan få en "opskrift" på hvordan man laver en korrekt engelsk disposition til en 9 kl eksamen. Håber meget på lidt hjælp
  • Noter til macbeth

    Forumindlæg
    Jeg søger nogle engelsk noter til Shakespear - Macbeth (: Skal snart til mundtlig eksamen i engelsk, og mangler lige nogle guldkorn til netop dette emne (:
  • Atom

    Forumindlæg
    Hej jeg er totalt blank og skal til eksamen i morgen hvordan udregner jeg protroner og neutroner i kerenen?? og skal forklares ud fra et periodisk system?? hjælp