Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 19361 til 19380 af 48240
  • Modul 2 opgave, socialrådgiver studerende

    Forumindlæg
    Hej, Er det nogen socialrådgiver studerende herinde ?? Skal bruge hjælp til en opgave på modul 2...
  • Haster!!

    Forumindlæg
    Hej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på?
  • Ekstraundervisning

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for ekstraundervisning i Samfundsfag (B) her i KBH. Any help? helst klasseundervisning. Tak på forhånd! :)
  • Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?

    Forumindlæg
    .
  • Forberede mig til Engelsk 0-B og & Matematik C frem til august

    Forumindlæg
    Hey Jeg starter på de her to enkeltfag til august, og jeg vil gerne gerne preppe lidt frem til studiestart. Er der nogen, der kan anbefale nogen sider, materiale etc til begge fag? Jeg er også åben for et par tutortimer, hvis prisen er den rette :)
  • God uddannelse efter HF

    Forumindlæg
    Hvilket uddannelse kan man komme ind på med en HF udannnelse?
  • NV prøven (HASTER!)

    Forumindlæg
    Hejsa SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer som har fået 12 i NV prøven (htx'er) om hvordan I kom frem til 12-tal og hvilke metoder I brugte. Og til jer som fik under hvad I kunne have gjort bedre for at få løftet karakteren. Stor hjælp. På forhånd tak
  • "Det grønne bord"?

    Forumindlæg
    Bordet til min sidste eksamen var ikke grønt. Var det en fejl? Så måske den eksamen slet ikke kan gøre sig gældende fordi bordet ikke havde den forventede farve? :) Ej men ærlig talt, det er et underligt udtryk... Hvor kommer det fra? Hvorfor skulle et eksamensbord være grønt?
  • Gymnasiet.

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg er lige startet på gymnasiet (STX) her i år, og jeg er mega nervøs for at dumpe eksamerne i grundforløb. Nogle gode tips? Hvad sker der hvis jeg dumper alle 3 eksamer? AP, latin og NV. Tak på forhånd:))
  • Mængdeberegning

    Forumindlæg
    HJÆLP! HJÆLP!Jeg har hårdt brug for lige netop din hjælp! Jeg er nemlig gået i stå ved en kemiopgave, som lyder følgende:Sølvnitrat kan fældes ved en reaktion mellem sølvnitrat og natriumchlorid. 1) Opskriv det afstemte raktionsskema for denne reaktion??2) Hvor stor er den ækvivalente mængde natr...
  • Sjov mini motor!

    Forumindlæg
    Hej jeg faldt lige over denne film, og forstår ikke helt hvad der sker. Det er jo ikke en elektromagnet, og der er jo ikke noget med poler der vender, ligesom elektromotor. Så hvis nogen ved hvad der foregår, er jeg nysgerrig :) http://www.youtube.com/watch?v=zOdboRYf1hM
  • Opg. mangler hjælp til disse opg. gerne inden i aften..

    Forumindlæg
    1. a) 225 88 Ra beta- radioaktivt Opskriv henfaldsskemaet for denne kerne. (225, skalvære hævet, mens 88 skal være sænket, den kunne ikkehelt skrive det i dette program)b) Formlen for calciumhydroxid er Ca(OH)2.Beregn den molare masse for calciumhydroxid.c) I en cola måles pH til 2,7Bestem (H3O+)...
  • ETHANOL - kemiske egensk.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er igang med at skrive en opgave, og der skal jeg redegøre for ethanols kemiske egenskaber. Nogen der kan fortælle mig sådan hvad det "er" .. er nemlig ikke helt sikker (: ..
  • Morfin og Kokain

    Forumindlæg
    Jeg har fået en kemiopgave for hvor jeg skal nævne molekylformlen for dem beggeNogen der tilfældigvis lige skulle kunne dem i hovedet....?
  • DNA

    Forumindlæg
    hey hey.....skal lave en opgave om fremstilling af en syntetisk DNA-streng: kunne godt bruge nogle fif til hvor man kan få lidt viden om hvordan og hvordan det virker ( generelt alt!) bare ikke på et alt for svært....går i 3.g er mat
  • Hvilke bøger bruger de på HTX?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster?
  • ide

    Forumindlæg
    hej...jeg skal holde en fordrage for min klasse.men jeg ved ik rigtig hvad det skal være...er der nogen der kan komme med ideer...ud over navngivning og afstemning af reakktioner...
  • Studieretningsfag i 1 g.

    Forumindlæg
    Hej, jeg undrede mig over hvilke studieretningsfag alle jer andre 1g'er har. \n\nHar selv:\n\nSamfundsfag A\nMusik B\nEngelsk A\n\n
  • Perspektivering til andre AT-forløb:

    Forumindlæg
    hej, jeg skal perspektivere til andre AT-forløb vi har haft, men hvad hvis der ikke er noget som kan perspektiveres? kan man så bare skrive det?
  • redoxreaktion oxidation

    Forumindlæg
    hej jeg har en redoxreaktion som jeg er gået lidt kold i. den alkohol jeg har svær ved at tildele oxditationstal til er 2-propanol. CH3CH2OCH3

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010