Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19361 til 19380 af 34487
  • Hvordan????

    Forumindlæg
    Er der nogle herinde der ved hvordan en Virksomhedsøkonomi eksame foregår, jeg er så heldig og have en lærer der ikke kan svare på dette spørgsmål, eller han prøver på at kunne undgå at foreklare mig det.
  • Haster! Kapitalfremskrivning?!!

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde ud af kapitalfremskrivning. Er der nogle der har en god forklaring på hvordan man regner med det, så det er nemt at forstå? Skal til Matematik eksame på mandag, og er bange for at trække noget om lige det :/ Hjæææælp!
  • Eksamensopgave fra sidste år - eng. og dansk

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen, der ved, hvad de forskellige emner var i henholdsvis dansk og engelsk skriftlig eksamen sidste år? Og kan man finde selve eksamensopgaverne, hvor opgaverne bliver stillet (i så fald hvor)? Hilsner
  • Høj - og lavtryk

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig hvordan høj og lavtryk opstår og adskiller sig fra hinanden? Desuden nogen der ved, om man skal kunne redegøre for hele det globale vindsystem til en C-niveau eksamen??
  • Brug for hjælp!

    Forumindlæg
    Hej :-) I blandt et af mine spørgsmål til mundtlig eksamen står der: Bestemmelse af konstanten for en stamfunktion når man kender et punkt på grafen. Det ville være fantastisk med noget hjælp for er helt i tvivl om hvad de mener.. Hilsen Mikkel
  • Artikler og perspektivering

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal op på mandag til mundtlig dansk eksamen. Man kan f.eks. godt komme op i artikler, essays, medie hvad kan man perspektivere disse ting til, da man helst også skal kunne perspektivere til noget litteraturhistoriesk.
  • Atomfysik

    Forumindlæg
    Hej (: Skal til fysik/Kemi eksamen på Mandag D.16 jeg kan bare ikke finde ud af Atomfysik, ville en være så venlig at give et par eksempler til hvad jeg kan gør når jeg sikkert trækker Atomfysik, Tak (:
  • Har du været oppe i engelsk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op i mundtlig eksamen i engelsk B og vil gerne høre om nogen herinde har været op, og hvad jeres oplevelse med hele forløbet har været. Så del venligst jeres erfaringer :)
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Kulstoffets kredsløb

    Forumindlæg
    Hej.. Skal op til Fysik/Kemi eksamen i morgen.. Mangler lidt hjælp til hvilken nogle forsøg man kan lave hvis man trækker emnet kulstoffets kredsløb... Håber der er nogle der har nogle forslag.. På forhånd tak.. :D
  • Hjælp til et simpelt matematik spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg skal op til den mud. mat eksamen i dag, men der er et spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Har brug for hjælp til at forstå det Taak! Det er: Gør rede for, hvordan formlen for binomialsandsynligheder kan anvendes til beregning af stikprøvesandsynligheder.
  • chi^2 test

    Forumindlæg
    Hej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data
  • Normalfordeling?!

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder og skal op til matematik mundtlig eksamen i morgen. Men jeg ved stadig ikke hvad normalfordeling er? Er der nogle der kan forklare mig det på en meget børnevenlig måde? På forhånd tusind tak for hjælpen Fie :)
  • Samfundsfag A terminsprøve

    Forumindlæg
    Skal til terminsprøve her i morgen i samdunsfag A. Ved ikke helt hvad med skal læse op på, for normalt ville man jo sige aktuelle ting, men hvis du det bliver den som de havde sidste år til eksamen, hvilke emner ville i så læse op på??
  • symbolismen eksamimorgen haster

    Forumindlæg
    hej shit skal til eksamen imorgen, men prøver læse til symbolismen, men synes det er svært at forstå plus mangler meget at læse. håber der er nogen der gider give kort resume. tak
  • Optimering

    Forumindlæg
    Hej venner Skal til eksamen imorgen, sidder fast ved det næstsidste spørgsmål, håber på en stærk hjælpende hånd. Hvordan ville I besvare delspørgsmålet "Du skal endvidere forklare, hvordan differentialregning bruges i optimering" .
  • Solsystemets dannelse

    Forumindlæg
    Er der forskel på en interplanetarisk gassky og en protoplatetarisk gassky, men henblik på solsystemets dannelse? skal til fysik eksamen i morgen. hvis der var nogen der var lidt kvikke med et hurtigt svar så ville det hjælpe :D
  • Notater til Context - hvem kan hjælpe???!

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen i engelsk imorgen og skal have læst en masse tekster - derfor ville det være rart med lidt hjælp i form af notater, resume'er o.l. Håber nogen kan/vil hjælpe mig.. Lisa
  • Magt , og strategi til formindskning af arbejdsløshed.

    Forumindlæg
    Hej! Hvilke strategi ville være bedst til at folk i arbejde -opkvalificeringsstrategien eller stramningsstrategien? Hvad vil bevidsthedskontrollende magt samt institutonel magt, sige ? Sådan kort sagt. (Skal bruges til eksamen)
  • c fag?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen i et c fag og jeg går på 2år i hhx.. hvis jeg dumber i det fag.. og jeg har gode nok karakter generalt.. kan jeg komme videre?!?!

Søgninger relateret til naturgeografi eksamen