Søgning på: matematik A eksamen. Resultater: 19381 til 19400 af 178712
-
Hjælp til Matematik FSA 2006(Vikingeskibe)
ForumindlægHej, jeg har brug for noget hjælp til opgave 2.5, da det er den sidste jeg sidder og "bikser" med. Jeg har den desværre ikke på pdf eller word format, men den kan findes på google! Men opgaven er således: Omregn farten til km/t , når vi ved at skibets fart er 5 knob, og 5 knob = 0,515 m... -
Hjælp til færdigheds matematik! Til imorgen!
ForumindlægOpgaven lyder således: Der indsættes 3.000 kr. den 1. januar og derefter hvert halve år - seks gange i alt. Den årlige rente er 1,25% Håber nogen kan hjælpe mig med, hvordan denne opgave skal løses og hvordan den skal stilles op. Tak på forhånd :) -
Matematik aflevering, hjææælp hurtig
ForumindlægHey skønne hjælper. Jeg er igang med en matematim aflevering, hvor jeg har svær ved en opgave, ville blive utrolig taknemlig hvis en/flere gad at hjælpe. :-) PYTHAGORAS Lige noget tekst: Da templerne i Grækenland blev bygget, var det vigtigt at afsætte nøjagtige vinkler. Pythagoras var alle... -
hjælp til lille opgave i matematik
Forumindlægden ligger i filen nede :) -
Lille opgave i matematik
ForumindlægHej alle sp brugere... Kan nogen hjælpe med denne lille opgave please? Mvh Kristoffer god weekend til alle... -
Matematik - FSA - 9 klasse
ForumindlægHej jeg kæmper virkelig med den her opgave i en problemregning, håber at der er nogen der kan hjælpe vis sammenhængen mellem saltvandets masse og saltets masse i en tabel, en graf eller med en funktionsforskrift. På Læsø undersøger man saltkoncentrationen ved at se, om et æg kan flyde på sal... -
Matematik km3 til m3 hjææælp
ForumindlægHej alle Jeg skal omregne 1,082657777*1012 km3 til m3 og jeg kan virkelig ikke få det til at fungere.. er der en der kan hjælpe mig med det? På forhånd mange tak -
IØ mdt eksamen
ForumindlægHej...Jeg søger efter evt. sider som kan hjælpe en til at få lavet gode noter nu når jeg skal op til IØ mdt. snart...Skal lige siges dette fag bestemt ikke er min stærke side, derfor har jeg kun brug for seriøse svar! Da det haster en anelse..Håber nogle har nogle gode links, noter eller lign. so... -
Eksamen I Overmorgen... :S
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er lige blevet færdig med 9. klasse, og skal nu til nogle forskellige eksamner, og det første er fysik/kemi... Jeg mangler mest forsøg, så det ville bare være SÅ fedt, hvis I kunne hjælpe mig... :p Jeg mangler forsøg til emnerne: ¤ Atomer ¤ Og Syrer/baser Jeg hå... -
Elektronoverførsel-princippet!! hjælp eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og sveder over kemi, da jeg skal op mundtlig her på mandag. Jeg er nået til redox kemi. Er der en der med simple ord, kan forklare hvad elektronoverførsel-princippet er. Hvorfor det er vigtigt i forhold til energien i en reaktion osv. det ville hjælpe utrolig meget. Tak -
Dansk Eksamen - Jomfruen
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor lang tid novellen Jomfruen strækker sig over? Jeg er selv meget i tvivl. -
Eksamen "spørgsmål"
ForumindlægHej alle. Jeg kender en der skal til terminsprøve her i marts måned og han spørger om jeg ved om han muligvis ender med at løse et eksamensæt fra 2009 (fra sidste år)??? Plejer man at få eksamensopgaver der højest er et år gamle eller er det forskelligt? TAk på forhånd. -
HASTER VIRKLIGT SKA OP I EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej er der nogen der ved en lille historie om Amish People? det er den sidste del af mit disposition som jeg virklig har brug for Bare en lille historie så er det nok,,, DVS Case of Story:D -
Den kolde krig - eksamen
ForumindlægHej:) Jeg har idag trukket den kolde krig, hvor udleverede materiale fokuserer på blokaden og Berlin murens opbyggelse og fald. Forskellige politikere udtaler sig om hændelserne. USA, Tyskland, Sovjet og Frankrig er de væsentlige involverede lande. Jeg er meget i tvivl om hvikle problemstilling... -
Gode råd til tysk-eksamen?
ForumindlægJeg skal op til tysk om nogle uger, så jeg håbede der var nogle veteraner der havde et par gode råd til 12-tallet til en grønskolling som mig. Rådene må bl.a. meget godt handle om hvad man skal komme ind på og hvordan man kan strukturere det. Men ellers er alt egentlig velkomment. -
FUCK BIOLOGI EKSAMEN
Forumindlæg. -
Coca cola reklame. eksamen
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=R1NnyE6DDnQ&playnext_from=TL&videos=_7q8Kma9Qrw jeg har trukket denne coca cola reklame. Jeg har min faglige perspektivering, men jeg mangler min personlige. nogen de rhar nogle ideer? -
Tysk eksamen - die schweiz
ForumindlægJeg har i tysk trukket emnet die schweiz. Jeg har søgt en del på nettet men der kommer ikke rigtig noget frem. Jeg skal fremlægge i 7 minutter så emnet skal være godt. Jeg er på udkig efter et underemne til die schweiz, er der nogle, som har nogle forslag?.. Det skal være et emne der er noget sto... -
Tysk-Årsprøve/eksamen - Tips?
ForumindlægJeg skal til tysk årsprøve her d. 8/6.. Jeg går i 1.g.Jeg er ikke god til tysk.. fik 5 i årskarkter :(.. Men det er simpelthen fordi jeg ikk siger nok i timerne.. Men det gør jeg i hvert fald næste år!!Men altså, er der nogen der har nogle tips til en tysk årsprøve i 1.g ? Jeg mangler stadig lidt... -
Mundtlig eksamen FSA
ForumindlægHej. Jeg har hørt en masse om at hvis man trækker noget skriftlig til mundtlig dansk (alt bortset fra billeder eller video) så skal man vælge et stykke man vil læse højt. Men hvor meget skal man mindst læse? På forhånd tak.
