Søgning på: psykologi c. Resultater: 19381 til 19400 af 61721
-
Hvilken form?
Forumindlæg4) a) Melting point in °C Boiling point in °C Lead 327 1744 Oxygen -219 -183 i) Ved 450 °C vil "lead" så være fast, en væske eller en gas? - Det vil være en gas ? ii) Ved -200 °C vil "oxygen" så være fast, en væske eller en gas? - Det vil være fastform ? -
dansk
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig. -
Mekanisk energi
Forumindlæg24 timer fysik c Hvad er mekanisk energi og hvad kan jeg komme ind på? tak på forhånd :) -
Længde af Median?
ForumindlægHvordan bestemmer jeg længden af en median(c)? Uden at tegne. Tak på forhånd :-) -
Hjælp hurtigt
Forumindlæger der nogen der ved hvad romantikken er i H. C. Andersens fortælling "De røde sko" -
Aldehydnavngivning
ForumindlægStoffer består af en carbonkæde på 5 C'er. På begge af de endestillede C'er er der et dobbeltbundet O. På det 2. C er der en methylgruppe, hvor der sidder et dobbeltbundet O og et H på, dvs: -CHO bundet til det 2. C. Hvordan vil I navngive det stof? frodo har fortalt mig, at stamkæden ka... -
EØ eksamen stx
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan Erhvervsøkonomi eksamen foregår på STX , c-niveau ?? -
stavning
ForumindlægSkriver man sådan: a) forresten b) foresten c) for resten ?? -
Komplekse tal
ForumindlægHej med jer. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan man skriver C=A12/B6 på rv formen. -
atom
Forumindlæghej hvad skal man generelt snakke om atom i fysik i niveau c der er vigtig at fortælle om -
..
ForumindlægMå man bruge C-niveau fag til at kombinere med et A fag til SRP? -
god køreskole?
ForumindlægHi alle! Er der nogen der kender en god men også billig køreskole på Frederiksberg (C) el. i deromkring? -
Opgave 3 globtik tokyo
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med følgende opgave, a,b og c? på forhånd tak -
OPgave
ForumindlægHej. C: Jeg har vedhæftet opgaven. Håber der er nogen der gider hjælpe mig med den. -
Let opgave
ForumindlægHej. C: Jeg har vedhæftet opgaven. Håber der er nogen der gider hjælpe mig med den. -
1 problemregning
ForumindlægHej. C: Jeg har vedhæftet opgaven. Håber der er nogen der gider hjælpe mig med den. -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHalløj, Jeg tilbyder lektiehjælphjælp til naturvidenskabelige fag: Kemi C/B, matematik C/B/A, fysik C/B/A, statik og styrkelære C. Jeg er selv en 18-årig HTX'er og jeg bor i Midtjylland. Hvis du er interesseret eller har spørgsmål, kan du sende mig en besked eller poste her i forummet. -
Mekanik
ForumindlægHejsa er der nogen som kan hjælpe mig opgave b og c i det vedhæftede dokument. -
Tredjegradsligning
ForumindlægJeg har brug for hjælp til opgave c. & d.? Skal jeg benytte nulreglen? -
Hjælp opgave 93 i Teknisk matmatik
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til en her opgave. Især b,c og d :D
