Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19421 til 19440 af 60879
-
Matematik eksmamen sprogligt B-niveau
ForumindlægHejSkal til mundtlig eksamen i Matematik, men er meget i tvivl om hvordan man skal lave en disposition til dette, og i det hele taget hvordan man forbereder sig til det?Er der nogen der kan hjælpe? -
hvilken fag/hvor mange og vilken sværhed.
Forumindlæghejsa jeg er 16 og tænker på at tage på gymnasiet efter sommer (istedet for 10 klasse også HF). jeg ved godt hvad jeg vil efter Gymnasiet. der vil jeg gerne på ITU. har så været inde og kigge på de forskellige krav osv. kan se at man skal have engelsk, og matematik på B niveau for at kunne komm... -
Hjælp ! FInd højde
ForumindlægHej jeg sidder og spekulærer på dette opgavesæt https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:W_VsY5wP1RkJ:www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%2520og%2520eksamen/120903%2520htx122%2520... -
FYSIK A
ForumindlægHej til alle jer derude! Jeg sidder med opgave 4 a og 4b( teegaardens stjerne) i et fysiksæt, men kan simpelt hen ikke overskue hvordan den skal løses. sættet: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Ud... -
Selvstudium på uni
ForumindlægHej :) er der nogen, der har erfaring med selvstudium på uni? Jeg læser p.t. psykologi på KU, men har tidligere taget hf som selvstudium og kan godt mærke at hele undervisningsformen, hvor man bliver holdt i hånden, mens man tales til, ikke passer mig så godt. -
Eng-Eksa
ForumindlægHej derude. Jeg skal afslutte STX med engelsk som sidste eksamen. Jeg tænker på, hvordan man skal gribe eksamenen an? Endvidere tænker jeg på, om der er nogen, der kan henvise en til analysemodel, som eventuel de har brugt eller som egner sig til en engelsk eksamen. Jeg håber meget på svar, da je... -
Pøj pøj!
ForumindlægHeyJeg ville bare lige ønske alle pøj pøj med eksamener. Jeg er selv færdig med de skriftlige, men ved matematikerne skal op i mat i morgen! Held og lykke allesammen, og self også med de mundtlige når den tid kommer;)Hygge -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Dansk A - Terminsprøve HTX
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig terminsprøve i Dansk A i HTX om en måned. Ved i hvad det er man kommer op i? Skal man bare skrive en stil eller noget? Har i nogle gode råd til mig? Evt noget forberedelsesmateriale eller terminsprøve fra sidste år ville være fantastisk at kigge igen... -
Bestået eller dumpet?
ForumindlægHej, hvis jeg nu får 4 i mundtlig mat. A og 00 i skriftlig. Er jeg så stadig bestået i det enkelte fag? Har det noget med gennemsnittet i det enkelte fag at gøre? Eller hvordan fungere det. -
10. Klasse afgangsprøve
ForumindlægHej, jeg skal snart til at afslutte min 10. klasse. Men pga. lockouten, føler jeg ikke, at jeg kan nå at forberede mig ordentligt til alle eksamenerne. Derfor har jeg tænkt mig IKKE at gå op i skriftlig engelsk og mundtlig dansk, da det er fag jeg ikke har beh... -
Hvornår får man -3?
ForumindlægHej allesammen. Som mange af jer 3.g'ere er jeg også i gang med eksamener. Derfor er jeg selvfølgelig lidt bange for at dumpe, men hvad kræver det egentligt for at få -3 i skriftlige eksamener? Tak på forhånd :) -
Hvilke typer af opgaver?
ForumindlægHej Alle :) Jeg skulle fra en veninde spørge, hvilke typer af opgaver man bude kunne - når man skal op til skriftlig fysik på A-niveau? Er der nogle typer opgaver - man kan være sikker på, at kunne få stillet? MVH ASLAK -
Eksamensklage- hvad skal man have for øje i ens brev?
ForumindlægHej Hvis man overvejer en eksamensklage mht. bedømmelsen af ens karakter, hvad skal man så inddrage i ens skriftlige brev til dem??? Nogen som kan opridse nogle væsentlige punkter som jeg skal have for øje i mit eksamensklage-brev til dem??? Varmeste hilsner Marie K. -
HTX Mat A
ForumindlægHej, jeg skal snart til skriftlig mat eksamen, og ville høre om der nogen der har mulighed for at dele deres noter eller har nogen gode råde! -
Tre højniveaufag i 3.g
ForumindlægHejJeg skal snart beslutte hvilke valgfag jeg vil have i 3.g.Jeg har Mat+, så det skal jeg jo også have i 3.g.Derudover vil jeg også have fysik på højniveau. Som det sidste valgfag har jeg tænkt på at vælge engelsk på højniveau.Jeg er dog i tvivl om hvorvidt lektiemængden vil blive for stor, der ... -
Er de unge forskånet for mundtlig mat i år??
ForumindlægNu har jeg siddet her og fulgt med på dette forum og husker sidste år, at der fuldt med tråde om spørgsmål vedrørende mundtlig og skriftlig matematik-eksamen. Men i år er det praktisktalt ingen ting. Er det fordi gymnasieeleverne ikke skal op i matematik her denne sommer eller har de ikke fået ... -
Kemi 2010 juni stx A-niveau
ForumindlægTil alle jer rare og dygtige studenter. :-) - jeg håber, at det er gået jer godt, og huen sidder på hovedet. Men men, vi er jo nogle, der skal op næste år, og kunne godt tænke os at se, en vejledende besvarelse til Kemi A stx juni, altså den skriftlige eksamen. Håber at der er nogle, som vil lægg... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
SNIT HØJT NOK TIL OXFORD / CAMBRIDGE??
ForumindlægJeg mangler én eksamen men har indtil videre et gennemsnit på 11,1.(nye skala) Det kan jo nå at ryge lidt op eller ned... Jeg vil gerne søge ind på et engelsk universitet (med start 2009) Man kan søge flere ad gangen, hvilket jeg har tænkt mig, men Oxford og Cambridge kan ikke søges samtidig -...
