Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 19421 til 19440 af 70316
-
Gode eng. stile
ForumindlægHej alle,jeg skal op i skriftlig engelsk i morgen, og vil i den anledning lige høre om folk herinde er faldet over nogle engelske stile i studis database, der udmærker sig ved et særligt godt sprog? I så fald, vil i ik så være venlig at smide et link? -
HJÆLP! mat. formelsamling
ForumindlægHey!Er der nogen der har en matematisk formel samling som de ikke skal bruge på fredag og som jeg enten må købe eller kan låne den ene dag???Jeg har et årigt høj niveau forløb..Please.. jeg er ved og være desperat..På forhånd tak-Mie -
god hjemmeside
Forumindlæghttp://skrivbrev.skolemedia.dk/teksttyper.asp?teksttypeID=3 -
Tysk oversættelse?
ForumindlægHey kan nogle hjælpe mig med at rette denne tysk oversættelse?? Emnet er: "Possessive pronomier akkusativ + dativ" Sådan vendte Wolfgang Borchert også selv i 1945 tilbage, nedbrudt på sjæl og legeme. Så begyndte han at skrive fortællinger, digte, og manifester, men hans digtning blev så... -
HJÆÆÆÆLP!!!!!! ER DET ALVORLIGT!!!!!!
ForumindlægJeg glemte det med sidetallene til min dansk opgave. Er det noget der er alvorligt og vil det trække meget ned????? -
Hjælp til valg af kortfilm
ForumindlægHelp a brother out. Jeg skal i gang med at lave en synopse - jeg har trukket emnet "kortfilm", men jeg ved ikke, hvilken jeg skal vælge. På forhånd, tak -
SSO - sidehoved og sidefod
ForumindlægTil SSO, hvad skal der stå i sidehoved og sidefod?Eller hvad er krav? -
Engelsk stil !
ForumindlægEr der nogen der vil eller har tid til at rette min engelske stil? Så vil jeg være meget taknemlige… -
FORSLAG TIL FEDME-PROJEKT
ForumindlægHej!Jeg er i gang med et projekt om fedme, jeg arbejder alene. Mit problem er, at jeg ikke rigtig kan finde ud, af hvad jeg skal bruge til produkt. Er der nogen som har nogle gode ideer. Jeg tænker måske på en kostplan. Er der også nogle, som kender gode hjemmesider med statistikker om fedme elle... -
Er du god til biologi?
Forumindlægheeey.. Er der en der er god til biologi? =) jeg har 6 spørgsmål, som jeg ik kan besvare. Håber I kan hjælpe Lasse -
Biologi eksamen
ForumindlægHey folkens!Jeg vil squ bare sige held og lykke med eksamen i biologi skriftlig imorgen :) Håber i alle få karakter over 6..:) Lad os kryds fingre for hinanden... tihi..byeThomas -
En som er god til math???
ForumindlægLeder efter en som er god til mat ?? -
"Oversættelses Pen"
ForumindlægHej...Jeg smuttede lige forbi denne hjemmeside og fandt dette produkt....http://www.transmedia.dk/shop/default.aspQuicktionary II - Elektronisk ordbog oversætter lynhurtigt fra engelsk til dansk. Et enkelt ord eller hel linie kan scannes ind og bliver automatisk oversat. 1.795,- DKKEr der nogle d... -
Transversalbølger og Longitudinalbølger
ForumindlægHey med fysikereEr igang med projekt om dels tsunamier dels jordskælv og skal svare på hvorfor hastigheden af transversalbølger som udsendes ved et jordskælv stiger, når de nærmer sig jordens kerne.Er kommet til den konklusion at det burde de heller ikke, eftersom Kernens densitet er større, og a... -
Gibberellinsyre
ForumindlægHej studieportalen. Er der nogle, som kan fortælle mig hvad gibberellinsyre er? Jeg kan intet finde om det! -
stjerner
Forumindlægi kæmpestjernefasen, bliver alle sjterner så røde stjerner(enten dværge eller kæmper)? -
rangorden i navne af mikroorganismer på engelsk og dansk
ForumindlægHej\n\nNu har jeg i et pænt stykke tid rodet rundt med bakterier - og er komet helt i tvivl om rangorden af navnene på bakterier.\n\nDer er familie/family og................ underarter / (under ) species.\n\nHvad med dem midt i mellem?\n\nKath -
Syre
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en fysikrapport, og ville lige høre om de ting omkring syre er ok. Har skrevet om: Definition på en syre. pH Titrering Er der mere, som vil være godt at skrive om? På forhånd tak :) -
Hydrolyse
ForumindlægHej!!! Er der noge naf jer, som ved hvorhenne i kroppen acetylsalicylsyre hydrolyseres til eddikesyre og salicylsyre? -
hjææælp...Ska snart op i biologi..HASTER
ForumindlægJeg ska snart op i biologi..nogen, der kender noget til følgende emnerne:?-Genetik-Imunnologi-havet-N-kredsløbet -eutrofiering-FOTOSYNTESENI vil gøre mig en stor tjenest..
