Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19421 til 19440 af 145363
  • Virksomhedsøkonomi, Niveau A

    Forumindlæg
    Hej venner. Jeg leder efter en som ligger inde med nogle forskellige opgaver indenfor VØ A: Opgave 1 - pengestrømsopgørelse med BENT A/S Opgave 2 - Regnskabsopstilling for selskaber med EITM fristelser Opgvar 3 - Anlægsaktiver med en virksomhed som har købt en maskine til 4.000.000 den 1. ...
  • kan ikke finde mit indlæg

    Forumindlæg
    Kan ikke rigtig finde rundt på siden. Hvordan ved man om nogle har rettet ens opgave under oplægget. Hvordan kan jeg finde mit indlæg igen??? HELP???
  • Konklusion

    Forumindlæg
    Hej, Er igang med at skrive studieretningsopgave (2g) og har netop sat det sidste punktum i konklusionen - men den fylder en side - er det for meget? Selve opgaven fylder 6½ side.
  • f'

    Forumindlæg
    Hej Opgaven lyder: bestem f'(x) til funktionen f'(x) = sqr(x) Den er jo f', så jeg forstår ikke hvad jeg skal. En der kan hjælpe?
  • bevis på at det ER det største rektangel..?

    Forumindlæg
    jeg har fået til opgave at finde det største areal i et rektangel....jeg har så fundet arealet men problemer er bare at hvordan jeg skal bevise at det er det absolut største??? hvad skal jeg gøre?
  • hjælp ! kronik af midt i en jazztid aff knud sønderby

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en kronik af et uddrag af midt i jazz tid. "Det er en god tid du lever i" hjælp mig, jeg er helt fortabt i denne opgave af teksten er så svær
  • VØ A eksamenssæt 2006, Ege Ovne A/S

    Forumindlæg
    Hejsa Er der en som ved hvor jeg kan finde opgavesættet? Skal lave en aflevering og kan ikke komme på skolens eksterne netværk for at få opgaven. Mvh Louise.
  • hjælp??

    Forumindlæg
    hej alle! jeg tænkte på om jeg kunne sende nogle af mine opgaver til en så, personen kunne skimme igennem og skrive til mig om der er nogle store fejl osv.. atm girl
  • Gode sider med Kemi

    Forumindlæg
    Hej Kender i nogle sider med kemi, hvor der fx er - Forklaringer - Opgaver (med evt. svar) - vejledninger Ja, alt der har med kemi at gør, så man eksempelvis kan blive god til mængdeberegning. På forhånd tak.
  • Engelsk eksamenssæt - essay

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der vil rette mht. grammatiske fejl og give noget respons på om opgaven er fin? Se vedhæftet fil ;-) PS. Skal jeg have en konklusion med? Evt. hvordan skal jeg afslutte??
  • Spørgsmål vedr. ekspressionisme AKUT

    Forumindlæg
    Hej, jeg prøver lige igen.. Er der en som kan hjælpe mig med dette spørgsmål: Redegør for ekspressionismen som modernistisk skrivestil: Det haster virkelig da jeg skal til at aflevere opgaven! Håber i kan hjælpe :)
  • Geometri 9.klasse

    Forumindlæg
    Hej alle Hvordan løser jeg denne opgave?? Forklar klart og tydeligt i stedet for bare at give svar;) “Hvad er længden af DE?” “Hvilken vinkel har samme størrelse som vinkel A?” - mange tak for hjælpen
  • FP10 maj 2019 engelsk

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der har skrevet engelsk stil til FP10 maj 2019, eller har selve opgave kompendiet til ar ligge? Håber rigtig meget at, der er en der kan hjælpe
  • ABSTRACT - haster

    Forumindlæg
    Hej. Hvad skal abstract indeholde? Skal det bare fortælle, hvad opgaven handler om, eller skal man skrive om metode og empiri etc? hjælp:)
  • Mutation

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der kan hjælpe med denne opgave, jeg har fundet frem til det er punktmutation men er ikke sikker på hvorfor?
  • Nogen som lige vil kigge dette igennem?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har lavet en opgave i matemaik, er der nogen som er gode til matematik og som vil se efter om det giver mening?
  • eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    Hej Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave håber der er nogle der vil hjælpe Tak på forhånd!
  • Skriftlig Erhvervsøkonomi

    Forumindlæg
    Dav dav...Nogen der ude, som kender til nogle af de opgaver man skal op i, i skriftlig erhvervsøkonomi???
  • Facitliste Mat A december 2008

    Forumindlæg
    Jeg har regnet opgaverne fra skriftlig matematik A fra 12. december 2008 som træning til eksamen. For at få noget ud af det ville jeg dog gerne kunne tjekke resultaterne. Hvis der er nogen der har en facitliste - altså med resultater uden udregninger - ville jeg gerne have den så jeg kan finde fe...
  • kemisk ligevægt

    Forumindlæg
    Hej.....jeg ville blive meget glad hvis der var en som gad læse min kemirapport igennem for fejl(det er mest forklaringsopgaver) og hjælpe mig med de to delopgaver som jeg ikke kan få til at passe/finde ud af. Den er ikke særlig lang..jeg ville blive glad hvis i kunne kommentere det i dokumentet ...