Søgning på: matematik eksamen 2009. Resultater: 19421 til 19440 af 61368
-
BIOLOGI!!! EKSAMEN OVERMOGEN! PRÆ-PLANTATIONS GENETIK DIAGNOSTIK!
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen d. 3 januar!!! og jeg har virkelig brug for hjælp til spørgsmål 3: 2. en redegørelse for nogle af de forskellige metoder man anvender ved undersøgelse af steranlæg og fostre. hvilke sygdomme kan man forvente ved disse undersøgelser ? 3. En diskussion af fordele og... -
hver er (5 0)+(5 1)+(5 2).... diskret matematik
Forumindlæghej har brug for hjælp med denne her opgave Hvad er (5 0)+(5 1)+(5 2)+(5 3)+ ( 5 4)+(5 5)? det giver 32 men hvorfor? det er i diskret matematik -
Mundtlig Engelsk eksamen, undereme til emnet "Right and Wrong"?
ForumindlægJeg har trukket emnet Right and Wrong i mundtligt engelsk, og jeg ved ikke hvilket underemne jeg skal tage, har overvejet racisme og KKK, men fyr nogle ideer! -
SVAR PÅ SPM. OM: FN OG KRIMINALITET ( EKSAMEN IMORGEN )
ForumindlægHej jeg har så eksamen imorgen, vi må håbe på det går godt ..:) men... der er nogle spørgsmål jeg ikke kan få svar på :(...som har noget med FN og KRIMINALITET ( hvis i nu har et eller andet om medier, fn, kriminalitet, eu,grundloven, politik ogdemokrati....Må i gerne sende ;) eller hvis i har ... -
Statistik ?? HJÆLP
ForumindlægHej! Er ved at læse op til matematik årsprøve. Er kommet til emnet "statistik" og har lige fundet ud af at jeg ikke kan finde hverken noter eller udleverede ark omkring det.Er der nogen der kan fortælle mig hvad man skal kunne om statistik i 1.g?Eller som ligger inde med nogle notater o... -
Undervisning i matematik, statistik, mikro- og makro økonomi
ForumindlægDansk/Danish: Undervisning/opgave hjælp tilbydes til en fast rate i København. Det gælder følgende emner: - Matematik: A,B,C niveau - Statistik: Grundlæggende forståelse (Sandsynlighedsregning, Test teori og praktisk udførelse) til regressions analyse. - Makroøkonomi: ... -
Kemi eksamen C - Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej, jeg har netop fået alle de spørgsmål, jeg kan komme op i til eksamen i kemi, og jeg sidder nu og laver dispositioner. Det er dog ikke konkrete spørgsmål, jeg har fået udleveret, men blot relevante stikord, og derfor er jeg blevet lidt i tvivl om denne: Spørgsmål 4: Homogene og heterogene b... -
spansk samtaler tilbydes - forbered din mundtlige eksamen!
ForumindlægPRIVATUNDERVISNING i SPANSK med fokus på SAMTALE tilbydes!!! Bliv klar til din mundtlige eksamen. Få styr på lektien. Øv det spanske sprog i private rammer. Det gælder om at turde tale - Den selvtillid kan du få igennem samtaler med en "ægte" spansktalende person, hvor du vil få ... -
Spg. ang. dansk stx mdt. eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til dansk imorgen, derefter bliver jeg student, og i forbindelse med dét, kunne jeg godt tænke mig at vide om man til eksamen trækker en tekst eller et emne? Derudover kunne jeg virkelig godt tænke mig at nogen gad forklare mig forskellen mellem modernisme, realisme (inkl. socialr... -
Hvordan skal jeg forberede mig til historie i en 9. klasses eksamen?
ForumindlægJeg er meget forvirret og jeg ved ikke hvordan jeg skal forberede mig til historie eksamen, som er på tirsdag d. 15. Vi har arbejdet med en historie bog til 9. klasse som hedder Historie 9. Jeg følger den er meget forvirrende så derfor er den lidt svær at få så meget ud af. Jeg har kun lavet f... -
Fysik eksamen C om Atomer & Lys - hjælp??
ForumindlægHej mit navn er Philip T. & jeg skal om 24 timer op i fysik eksamen på C niveau. Jeg har en overordnet god forståelse for mit emne / spørgsmål som er følgende; Atomer & lys. En mundtlig præsentation af emnet Bohrs atommodel, herunder eksperimentet om atomers fingeraftryk. Stikord til den... -
MAGT OG SYSTEM - samf a mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg har lige været oppe og trække mit emne til samfundsfags eksamen.. har 24 timer til at skrive en synopsis samt finde en kilde der er relevant til mit foredrag. Emnet er "Magt og system" og handler om magtbalancen i verden, USA's (og danmarks) udenrigspolitik o.lign. Er der ... -
Eksam hjælp til ''Velfærdsstaten 2''!!
ForumindlægHej derude.. jeg har lige trukket ''velfærdsstaten 2'' i historie til stx eksamen imorgen, og jeg føler mig virkelig usikker i faget !! er der nogle der kan hjælpe på nogen måde? mine tekster er; 1. det offentlige fattigvæsen præmierer æresheden 2. 4 tabeller over udviklingen i Da... -
AT-eksamen Biologi/c & Historie/A
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i AT d. 24. Mit emne omhandler svinevelfærd i forbindelse med stress. Jeg mener, at jeg aldrig har formået at lave et 'godt' AT-forløb både med hensyn til synopsis og/eller fremlæggelse. Derfor er jeg endnu mere i tvivl i år, hvor det overordnede emne er "Ma... -
Eksamen - Danmark efter 1945, europæisk samarbejde
ForumindlægHej studieportalen, jeg har idag trukket til historieeksamen og fik overemnet "Danmark efter 1945". Kilderne i bilagsmaterialet peger alle i retning af europæisk samarbejde og integration med bl.a. uddrag fra Romtraktaten og negative/positive udtalelser ang. Maastricht-traktaten. Je... -
Dansk Mundlig Eksam., Knokkelmaden af Henrik Pontoppidan perspektivering
ForumindlægJeg har valgt novellen knokkelmanden af Henrik Pontoppidan til dansk mundlig Eksam, jeg tænker på at novellen indfatter temaer som f.eks. Religion, Ejendomsforhold og individet i samfundet. Jeg tænker på at den kan perespektivers til Franz pander, fordi Franzes mor er f.eks. selv fattig og til si... -
udregning af kræfter, med brug af vektorer... vektorer og kræfter (fysik/matematik)
ForumindlægHej! Jeg har en vigtig opgave, som omhandler matematisk beregning af Fres ved hjælp af vektorer på billedet er en kasse som bliver trukket vandret med en kraft på Ftr= 200 N, som har vinkelen 30 ved vandret. a)find den resulterendi kraft på kassen b) find arbejdet som Ftr gør om kassen bliver f... -
Generation Y kronik - dansk eksamen 2011 klage, h
ForumindlægHej alle Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er i gang med en klagesag vedrørende min skriftlige dansk karakter fordi jeg er faldet 3 karakterer og min opgave er slet ikke til den lave karakter jeg har fået. Jeg skal til at skrive en klage, men vil gerne lige få vurderet min opgave. Kan ikke lig... -
nogen der vil hjælpe med matematik opgaven problemløsningsdel maj 2005 regional tv - tv2/nord?
Forumindlæghjæææææææææææææææææælp pleeeeeeeeeeeeease! - -
fik stillet en matematik opg håber der er nogen der kan hjælpe
ForumindlægI en trekant ABC er vinkelspidserne A(6;2), B(-3;5) og C(-1;-2) a. Du skal bestemme koordinaterne til midtpunkterne på trekantens sider. b. Du skal bestemme arealet af trekant håber der nogen der kan hjælpe tak
