Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 19421 til 19440 af 34803
-
Tvivl på valg af medicin uddannelsen efter gym
ForumindlægHej alle. Jeg står her med et lille men opbyggende dilemma. Jeg studerer på samf/engelsk retningen ( stx) og interesserer mig meget for naturvidenskabelige fag. Jeg overvejer at læse medicin på uni men ved ikke helt om jeg kan gøre det med den retning og de fag som jeg har lige nu. Er der nogen a... -
hvordan ser det ud ????
ForumindlægBang og Olufsen A/S </o:p> Jeg skal skrive opgave om B&O og har tænkt som følgende.. 1.Beskrivelse af virksomheden: herunder </o:p> kort beskrivelse af B&O`s historie.</o:p> grundlæggende vision, mission og værdi... -
Molekylærbiologiske metoder
ForumindlægJeg skal i mit SRP redegøre for, hvordan man kan se om et dyr (eller menneske) har, eller har haft en infektion, ved at bruge molekylærbiologiske metoder. Er der nogen der kan forklare mig, hvad molekylærbiologiske metoder er? På forhånd tak :) -
Egyptisk matematik - tegn
Forumindlægjeg sidder og skriver SRP om ægyptisk matematik, og skal skrive hieroglyffer ind på computeren, men hvordan gør man lige det? nogen der har et forslag til en hjemme side med fonts eller andet?? håber nogen kan hjælpe.. -
hjælp!!
ForumindlægHej Er der nogen, der kender en, der er go til biologi (så han/hun har læst min til B-niveau) og som gider læse min SRP igennem?? På forhånd takk!! :-) -
Homogen stang?
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder her og knokler med min SRP opgave og er stødt på ordet homogen i forbindelse med inertimomenter og kræfter. Er der nogen der kan forklare mig hvad en homogen stang er? På forhånd tak! :) -
Generel analyse
ForumindlægHej.. Er igang med at skrive SRP.. noget af min problemformulering lyder således: Der ønskes en generel analyse af virksomheden XXXX. Hvad menes egentligt med dette? Hvad skal jeg have med og ikke have med ? er der nogen der kan hjælpe ? -
i opg. eller bilag
Forumindlægjeg skriver SRP om lineær programering, det medføre at jeg har en del grafer i min opg, jeg er bare ikke sikker på om de skal være i selve opg. eller lægges som bilag ? -
Hvorfor demineraliseret vand??
ForumindlægHej derude.. Er i gang med SRP, men er lige stødt på lidt problemer. Skriver og kulhydrater ogg hydrokolloider.. Dette er et spørgsmål omkring et forsøg?? Hvorfor kan man ikke bruge almindeligt ledningsvand til ekstraktion med salpetersyre?? -
eksistensberettigelse
ForumindlægHej.. Jeg ville bare høre om der var én af jer, som kunne svare mig på hvad ordet "eksistensberettigelse" betyder ? Er gang med min SRP-opgave, hvor et af spørgsmålene lyder: Diskuter NATOs fremtidige eksistensberettigelse.. På forhånd tak.. -
Den amerikanske velfærdsstat
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SRP og jeg skal analysere fordele og ulemper ved den amerikanske velfærdsstat Nogle der kan give nogle ideér eller links? -
NOVO
ForumindlægKarakteriser virksomheden Novo Nordisks og dens branche på et selvvalgt marked. Hvad for nogen modeller ( porters, pestel osv) skal jeg inddrage til dette spørgsmål? skriver i faget AØ og det er SRP.. -
MJ sange
ForumindlægHej alle. Skal arbejde med Michael Jackson og medierne i min SRP opgave. Nogle der kender nogle sange, hvor han synger om medierne og sit forhold til disse? Mange tak for hjælpen: Mvh Emilie -
Kepler 1. og 2. lov
ForumindlægHej Jeg skriver SRP lige nu, og har om Kepler. Jeg kan ikke finde ud af at forklare Keplers 1. og 2. lov ud fra Newtons mekanik. Håber der er nogle der kan hjælpe mig :) . -
Virksomhedskarakteristika
ForumindlægHej Jeg skal i forbindelse med min SRP lave en virksomhedskarakteristik men synes umiddelbart at have glemt hvad den indebærer. Lige nu har jeg en SWOT-analyse og General Electric-modellen. Andre forslag? -
Internationale politiske system
ForumindlægHej Jeg har brug for nogle inputs til min SRP, hvor jeg skal diskutere Irak-krigens betydning for det internationale politiske system. Nogle guldkorn? På forhånd tak -
mars bane
Forumindlæghej håber der er noegn der kan hjælpe mig jeg skal i min SRP angiv storrelsesforholdet til de virkelige mål i mellem jorden og mars. udfra databogen. hjæællp. -
11 september
ForumindlægSidder midt i SRP. Har fået spørgsmålet: undersøg hvorvidt den amerikanske udenrigspolitik efter d.11 september 2001 bedst kan betegnes som nytænkning eller kontinuitet. Hvordan ville i besvare dette spørgsmål? -
MYGGESTIK!
ForumindlægYo. Ville være taknemlig for noget hjælp i forbindelse med min SRP! Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår slutningen i myggestik samt hvad kvindens (som han ikke knalde med) betydning for novellen. på forhånd tak. -
Negativt og positivt ladet
ForumindlægHej! Er der nogen der kan give mig noget assistance HURTIGT? Skriver SRP, og er nu løbet ind i noget med at aminosyren både kan være negativt og positivt ladet! Hvad menes der med dette??? Hurtigt hjælp....
