Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19441 til 19460 af 42938
-
Enzymer der har en neutral pH-værdi
ForumindlægHej Håber I kan svare mig (helst) i dag eller i morgen, men kan I nævne nogle enzymer, der fungerer godt ved neutral pH-værdi? -
Engelsk A
ForumindlægHej Jeg skal vælge at tage engelsk på A niveau til næste år (det skal lige sides at jeg går i 2g nu). Men ved ikke rigtig hvordan det er? Hvordan undervisningen foregår? Hvad er de generelle teamer/emner man kommer igennem? Det er noget med Shakespear har jeg hørt ??? Nogle der ved noget om d... -
Optagelsesprøve til Gymnasiale Uddannelser 2012 (HTX/STX)
ForumindlægMine lærer har instillet mig til "optagelsesprøve" pga. mit fagligt niveau. De siger, at 10. klasse vil være bedst for mig, fordi jeg er ikke god til præpositioner, men jeg er ikke enige med dem. Altså mine karakterer lå på 7,10,12 før taminsprøve. Men nu har jeg fået lavere karaktere... -
oversættelse - hjælp
Forumindlæghej! er der en, der gider ret min oversættelse? de steder hvor der er //, ved jeg ikke om hvilket ord / udtryk er bedst. den er lidt uoverskuelig. We live in a time / (world?), when shopping has become a hobby. Modern consumers are more demanding than ever not at least because they have everythin... -
snit
ForumindlægheYer bare lidt nysgerrig.hvad var jeres snit på da i blev færdig med 1.g?og hvad er det nu på? -
Årsprøve
ForumindlægMå lærere godt give os prøveoplæg til årsprøve, som vi allerede har arbejdet med? Fx. i dansk og matematik 1.g på højniveau? -
Jeg forstår det simpelthen ik
ForumindlægOversæt nedenstående sætninger så mundre som muligt?( Opsamling af mådeudsangsord og wissen) ???Muss man hier nacht baden? Also, dann gehe ich lieber anderswohin. Darf ich mal durch? Mutti, ich muss? Frau Heninze, Sie sollen sofort zum direktor? Die Passagiere konnten noch nicht an bord?. Was ich... -
Hvor meget skriftligt fravær?
ForumindlægHvor meget skriftligt fravær må man have?Skal man aflevere alle sine afleveringer i tredje G for at få huen? -
Hjælp til funktioner og koordinatsystem
ForumindlægJeg har en prøve i matematik om to dage som jeg er bange for ikke at klare særlig godt den kommer til at handle om funktioner og koordinatsystem og jeg ved ikke hvordan jeg skal forberede mig så jeg klare den godt håber virkelig nogen af jer kan give mig nogen råd På forhånd tak :) -
Som englene flyver
Forumindlæghej alle! Med hvilket belæg kan man sige, at de to søstre i "Som englene flyver" er en og samme person? -
Mat på E-learning
ForumindlægHej..Er der nogen som har haft held med at læse Mat på B niveau på egen hånd.. altså som fjernkursist ? eller kan det bedre betale sig at være der til undervisningstimerne? -
AT7
ForumindlægHej.. Jeg har nogle spørgsmål angående AT7-årsprøve. Håber der er nogen som gider svare :-) Nu kommer det: -Hvordan laver man et ordentlig talepapir til AT? - Skal man svare på sine problemstillinger? - Skal man perspektivere til noget udover det synopsen indeholder? På forhånd tak.. Hilsen Cam... -
Lineær funktion
ForumindlægHej alle Nogen der måske kan hjælpe mig med at forklare hvordan a og b bestemmes, hvis man fra et eksperiment har et helt datasæt med f.eks. 10 sammenhørende værdier af de to variable.? På forhånd mange tak for hjælpen! -
FSA
ForumindlægHej. Er der nogle af jer, der ligger inde med nogle FSA´er, så jeg kan øve mig. Evt. Links hvis I har nogle. Det vil være en kæmpe hjælp. Hvis ikke, har i nogle typiske fejltyper jeg kan øve mig på? -
hvad
ForumindlægHvad gør jeg hvis man har et gennemsnit på 8 men skal bruge 8,2? -
for lavt snit. kan jeg blive student?
ForumindlægHej allesammen, jeg er så uheldig at mine sidste eksamener er gået rigtigt dårligt, og mit snit ligger nu på 2,2 og jeg skal op i mdt mat A i morgen hvis jeg dumper der, kan jeg så overhovedet blive student ? :( -
skal seriøst bruge et sommerkursus til matematik efter 1g!
ForumindlægJeg er doomed... har glemt alt hvad jeg lærte i matematik i starten af 1g efter at jeg slaggede den meget det sidste halve år og dumpede til 1g årsprøven. Problemet her er at jeg har det på høj så jeg skal ha læst det hele op i ferien, men jeg kan ikke finde et sommerkursus til 1g'ere? er der... -
Mat repetition
ForumindlægOpgave 1 I en model betegner O(x) (målt i kr.) en virksomheds samlede omkostninger ved en produktion på x enheder af et bestemt produkt. Den pris pr. enhed, som virksomheden kan sælge samtlige x enheder for, betegnes a(x) (målt i kr.). I modellen antages det, at: O(x) = 0,0024x2 + 106 og a(x) ... -
elektroteknologi
ForumindlægJeg har fået afslag, da jeg har lavt snit i kvote 1. Jeg håbet på at kunne begynde på elektroteknologi på DTU. Det brev jeg modtog i dag, der står at jeg ikke er blevet optaget på nogen af uddannelserne/uddannelsestederne og har heller ikke fået eventuelt søgt standby plads. I ansøgningsskema har... -
karakterspørgsmål!
ForumindlægDet siges at Matematik på B-niveau tæller en tredje del, og matematik på A-niveau tæller to tredje del. Hvordan skal det forstås?
