Søgning på: historie eksamen. Resultater: 19441 til 19460 af 46276
-
Statistik
ForumindlægGodaften. Jeg sidder med et eksamensspørgsmål, som jeg er i tvivl om, hvad jeg skal svare til. Det omhandler statistik. Sprøgsmålet lyder: Gør rede for statistisk beskrivelse af et grupperet observationssæt. -
Hvilken karakter er bedst?
ForumindlægHvis man kigger på 2 eng. skr. eksamensopg. og den ene (på A niv.) har fået 10 og den anden (på B niveau) har fået 11, hvilken er så bedst? -
Klage - karakter
Forumindlæghvad er mulighederne for at klage over en årskarakter, og hvad er chancen for at få noget indført??er der nogle der har erfaringer med at klage over en karakter? -
Ville jeg også lige lave en. Held og lykke med i morgen allesammen.
ForumindlægSå er det i morgen hammeren falder! Eller det vil sige 1/3 af hammeren falder i morgen for mange af vore tilfælde. Ville bare sige held og lykke og gid x>5 .Jeg medbringer følgende:En computer som jeg skriver opgaven ind på, og dne regner også lidt for mig:)Skrive redskaber til delen uden hjæl... -
mat 1.g opg
Forumindlægreducer:2x(6-x)+x^2+(6-x)^2 -
den kolde krig.
Forumindlæghej.jeg sidder lige og læser op til hirtorieeksamen om den kolde krig..indimellem støder jeg på ordet EKSPANSION... er der nogen af jer, der kort kan fortælle mig, hvad det helt præcis betyder..?på forhånd tak -
Årsprøve i fysik 1.g - pensum
ForumindlægHej.Jeg sad lige og snakkede med en ven, og hvordan det foregår med pensum. SKal lærer opgive 26 emner (da vi er 26 i klassen), så at alle kommer op i noget forskelligt. Eller er det sådan at hvis en fra min klasse kommer op i noget i dag, kan jeg komme op i det samme i morgen? -
Er dette datasæt normalfordelt?
ForumindlægData = 28, 27, 29, 29, 30, 30, 31, 30, 33, 27, 30, 32, 31 Er det en hurtig måde at finde ud af om man har et normal fordelt datasæt? Jeg ved jeg kan plotte tæthedsfunktionen eller lave en histogram og se om det ser symmetrisk ud. Hvad er den bedste og hurtigste metode? -
Kan Jeg skifte?
ForumindlægKan jeg skifte fra special til normal hvis Jeg selv ønsker det. -
Regler omkring advarsel ?
ForumindlægHej . Nogen der har styr på reglerne omkring advarsler og 'udsmidning'? Jeg har stadig ikk fået en advarsel, læser dansk HF-enkeltfag på VUC og har rundet de 30 % for året nu. Vil bare lige sikre mig at de først sender mig en advarsel før de evt. kunne finde på at melde mig ud . Ville ne... -
terminsprøve imorgen: Hvad skal jeg øve på?
ForumindlægSkal op til terminsprøve imorgen i matematik 2.g på B niveau...Hvad skal jeg øve på?Nogen hjælpe at hente herinde? :DEvt. nogen der har nogle gamle terminsprøver, så man kan se ca. hvilke slags ting man kan komme op i? -
Armbøjninger
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med den her opgave. Vurdér hvilken effekt, forsøgspersonen i gennemsnit yder under den del af bevægelsen, hvor armene strækkes. Tildel herunder passende værdier til relevante fysiske størrelser. på forhånd tak :-). -
Bevis for at storecirklen er den korteste vej rundt i en kugle
ForumindlægSom man kan se på overskriften, skal jeg lave et bevis for at storecirklen er den korteste vej rundt i en kugle. Dette er i forbindelse med "Geodætiske kurver". Billeder er mere end velkommen til at følge besvarelsen. -
årsprøver
Forumindlægkære vennerjeg er en pige der går i 1.gvi skal til årsprøver snart om 2 uger i mat og dansk...vil lige spørger dem der har haft det..om hva kan man riskerer at kom op i...altså i hvilke emne...hvad kan man sådan cirka...?er det sværte...?er virkelig eksamskræk....:( er virkelig nervøse..._:(have ... -
absurd regnestykke
ForumindlægEn opgave vi fik lød sådan her: I modellen antages, at en 10 år gammel atlantisk havkat er 72 cm lang. Et vandbad opvarmes fra 20C til 100(. Den indre temp er målt i C i et bestemt opbjekt der beifnder sig i vandbadet under opvarmningen er en funktion f af tiden t (målt i sekunder= Det oplyses at... -
Må man ændre alt i sin synopsis?
ForumindlægHej alle, Jeg har ændret nogle ting i min synopsis mht. empiri og dermed konklusion, men jeg tænkte på om man må ændre sin forslag til videre undersøgelse også da jeg ikke rigtig synes den lægger så meget op til en videre undersøgelse da jeg blev total forvirret til min vejledning. Men må man det... -
Mdt. Dansk
ForumindlægHej venner, jeg skal op i dansk i morgen. Min lærer har sagt at man skal huske at lave en disposition.. hvad vil det sige???og en ting mere er det vigtigt at fortælle om pensumet..????? Det er vel ikke det vigtigste, det vigtigste er jo, det man kommer op i , eller det man trækker.. rigtigt???på ... -
Karakterer i NV, AT og ASP
ForumindlægI dag fik jeg så årskarakterer, men jeg har ikke fået nogen karakter i NV, AT og ASP. Jeg flyttede skole efter grundforløbet, så det kan måske være grunden, altså at skolen slet ikke ved, hvad jeg har fået.Men burde jeg ikke få det? Det trækker nemlig mit gennemsnit op :) -
Matematik prøve 3.g
ForumindlægHej Alle!!!!! Jeg skal op i en matematik prøve uden hjælpemidler i næste uge.. Jeg er bare lige i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig til denne prøve uden hjælpemidler :( Er det nogen, som har nogle forslag til, hvordan jeg kan gå i gang med at forberede mig.. -
Afsætning Hasssterrrr!!!!!!!!!
ForumindlægHej' En der kunne hjælpe, skal skrive en opgave om et afsætningsøkonomiske-problem. Hvor jeg skal bruge mange afsætning begreber. KAN IKKE KOMME PÅ NOGET EMNERRRRRRRRRRRRRR!!! EN DER KAN GIVE EN GO' RÅDE HVAD MAN KAN SKRIVE OM ??? TAK :-D
