Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19461 til 19480 af 42938
-
Eliteskoler
ForumindlægMener I, at der skal oprettes eliteskoler. Hvilke konsekvenser kan det få ? -
Vurdering, bedønnelse!
ForumindlægDa jeg i dag fik et ni tal for min 7 siders rapport vedr. emnet forosyntese, med tilhørende spørsmål, kunne jeg ikke rigtig forstå det. Jeg har ALDRIG fået under 11 i biologi, så er lidt forvirret! :( Ville derfor høre om en biologi lærer eller evt en begavet person med fagligt viden inden for fa... -
Aboriginals
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med en eksamensopgave, hvor jeg har valgt at skrive om aboriginals. :-) Jeg skal snakke om det i fem minutter, så det skal ikke fylde frygtelig meget. Jeg har i starten valgt, at snakke om "the past", altså fortiden. Jeg har lavet lidt research, men kan... -
Et lille spørgsmål
ForumindlægEr det lovligt at ligge sin opgave (3. års opgave, problemformulering) op på nettet (her) og få hjælp til den? -
HJJJJJJjjjjjjjjjjjÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlp
ForumindlægHej folkens, jeg skal op i matematik også vil jeg spørger jer, hvad skal man forberede sig på, det vil glæde mig at i vil hjælpe mig, tak på forhånd:) -
Årsprøve
ForumindlægSkal man også bevise sætninger i skriftlig matematik årsprøve (A-niveau 1.g)? Eller er det udelukkende opgaveregning man testes i? -
Klimaændring?
ForumindlægJeg synes ikke jeg kan finde rigtig noget om det på nettet, jeg er i gang med at skrive et projekt om klimaændring . Og kan ikke finde noget om '' Hvad vil danske politikere gøre for at hjælpe de ulande, hvor klimaændringerne er størst'' ? Kender i gode hjemmesider i kan anbefal... -
HJÆLP :(((((((
Forumindlæghvilke enzymer nedbryder kulhydrater? og hvordan? -
ånding i lys?
ForumindlægHej.. er der nogen der kan bekræfte at planter foretager ånding i lys? og hvorfor? -
karakterspørgsmål!
ForumindlægAltså matematik B-niveau tæller 1/3 og A-niveau 2/3. Hvordan kommer det til at stå på eksamensbeviset? -
AT-fremlæggelse
ForumindlægSkrev min AT-synopsis her i sidste uge om sagen omkring den amerikanske soldat Jessica Lynch, og de to versioner af hendes overlevelse i Irak-krigen - en amerikansk, som nærmest er en heroisk myte, og den britiske, der er en realistisk tilfangetagelsesfortælling. Nu sidder jeg så og prøver at ko... -
Kommunikation
ForumindlægHvad vil det sige at have kommunikativ kompetence? -
Sammenhængen mellem rente og valuta
ForumindlægJa jeg skal finde ud af hvad sammenhængen er mellem rente og valuta, har læst det i bogen meeeeeen det er som om mit hoved bare ikke vil fange det på en måde som jeg forstår, nogle der kan forklare??? -
Tysk imorgen .. : O
ForumindlægTeksten jeg har trukket idag, er jeg lidt i tvivl om. Vil de have at jeg give et resumé/referat af den eller hvad ? Eller skal jeg bare snakke om emnet 'Die Wende', som jeg har trukket? Er i tvivl, fordi vi i engelsk blev bedt om at droppe resume/referat .. :S -
Noter
Forumindlægnogle der mangler noter, i kan få alle mine noter på torsdag, skriv til mig -
Har nogle læst teksten "Ich fühl´ mich so fifty-fifty"
ForumindlægHej Jeg har lige trukket denne tyske tekst og ville lige høre om nogle har læst den. Vh Rasmus -
1. standpunkt i 2g
ForumindlægHEJ Vi får snart 1. standpunkt i 2g og vil bare høre noget fra jer. Jeg har allerede en fornemmelse at det ikke bliver fantastisk godt altså karakterne, men det jeg har gjort indtil videre var at fokusere på min B-fag meget mere end A-fag, da det er det jeg afslutter i år, og jeg vil jo altid ku... -
1.G
ForumindlægHej! Jeg går på en naturvidenskabelige studieretninger, har et par spørgesmål. Hvornår får man standpunkts karaktere, og i hvilke fag? Jeg har mediefag på c, får jeg så standpunkt i det? Jeg er midt i grundforløbet, men får jeg karakterer i ng, nv, og ap? -
Do
ForumindlægEr der evt. nogen der kan forklare mig hvad, do, oro dækker over??? ? Pharynx - Naso-: Do - Oro-:flerlaget uforhornet pladeepithel - Laryngo-: Do -
HJÆÆÆLP - Denotationer/Konnotationer
ForumindlægJeg sidder med en danskopgave, og jeg har ret svært ved at finde ud af det med konnotationer... Min opgave lyder således: Se på de følgende ord, der alle har kvinde af hunkøn som det denotative indhold. Hvilke konnotationer har de forskellige ord, og er de positive eller negative? Dame Kællin...
