Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 19461 til 19480 af 70316
  • Samme emne?

    Forumindlæg
    Er der samme emne for alle 2g'ere til AT-årsprøven i år?
  • Ti-Nspire Cas Lommeregner købes

    Forumindlæg
    Søger en CAS lommeregner skal bruges på B Niveau
  • 2.g synopsen

    Forumindlæg
    På min skole kunne vi vælge et emne under titlen: Videnskab og ansvar. Jeg har valgt fagene engelsk og samfundsfag - men er rimlig blank mht. hvad jeg skal skrive om... Men da vi ikke nødveddigvis behøver at læse engelske tekster osv. - ville jeg nok bruge samfundsfag mest muligt... Tjah er ved...
  • Hjælpelærer

    Forumindlæg
    Hey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Oldtidskundskab fra den 6. juli, der skal sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak.
  • Hvad gør man til en religionseksamen?

    Forumindlæg
    Hej alle Ja overskriften siger jo lidt sig selv. Når man kommer op i en tekst i religion, hvad skal man så gøre ved den? Jeg ved der er forskel på hvad man skal gøre ved de forskellige emner. Mine overordnede emner er kristendom, jødedom, islam og etik. På forhånd tak Knus fra Lene
  • hjlælp til årsprøve

    Forumindlæg
    hvordan forergår årsprøven til delen udenhjælpemidler
  • Simple antibiotika strukturer

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kender nogle simple antibiotika strukturer? Forresten er der også nogle der ved, hvor henne man kan finde synteser af forskellige midler, hvor trinene også er forklaret? Tak på forhånd for hjælp.
  • Mad til vognen?

    Forumindlæg
    JA så skal vi snart køre rundt i vognen på vores dimmissionsdag, men jeg ved ikke hvad jeg dog skal servere til mine venner. De skal jo kun være der i 20 min. så hvad man servere?
  • Københavns åbne gymnasium!

    Forumindlæg
    Lidt ironisk måske - På Københavns "Åbne" Gymnasium er frafaldsprocenten på 54%. Godt og vel hver anden fuldfører altså ikke. Det studser jeg lidt over, så ville høre om nogle har gode forklaringer på det? Er det et dårligt gymnasium, eller er de elever der går der bare ikke-egnede?
  • old hvad er kendt?

    Forumindlæg
    Old eksamen... er det kendt tekst og kendt kunst man kommer op i? -gammel reform?
  • Rudolf Steiner

    Forumindlæg
    Jeg går på en Rudolf Steiner skole og mine klassekammerater fortæller at de ofte har mødt en steiner fjendsk holdning fra udefrakommende, dette har jeg dog ikke selv oplevet. Hvad er jeres holdning til steiner skolen?
  • Hvor sent må lærer ændre eksamens-spørgsmål?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går på e-learning Matematik C HF, og skal til mundtlig eksamen 2. Januar. Min lærer lagde for en del tid siden spørgsmålene ud til os, og dem har jeg selvfølgelig forberedt mig på. Nu har han i dag lagt "justerede" spørgsmål op til os, og det er disse man trækker i stedet for ...
  • naturen

    Forumindlæg
    HEJ :D jeg har lige et enkelt spørgsmål... Hvad kan vi bruge viden om anvendelsen af naturlige kemiske stoffer i naturen til? På forhånd tak :) -sofie (:
  • HJÆÆÆLLLPP

    Forumindlæg
    jeg skal have afstemt denne reaktion og er gået helt kold.. MgSO4(aq) + NaOH(aq) -> Mg(OH)2(s) + NaSO4(aq)
  • FS10 Matematik 2012

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvor/om man kan finde FS10 i matematik fra 2012 på nettet? Tak på forhånd :-) Ps. kan ikke selv finde det!
  • studieretningsprojekt

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg skal finde et emne til mit Studieretningsprojekt, hvor min kombination af fagende er historie og biologi.. ville høre om der var nogle som kunne hjælpe mig ang. et relevant emne.. er løbet lidt tør for ideer. tak Hilsen Cecilie
  • Kan jeg kræve en ny lærer?

    Forumindlæg
    I starten af 3.g blev dem der havde valgt Matematik A (inklusiv mig) delt ud og der blev lavet en ny valgfagsklasse i Matematik. I den forbindelse fik jeg også en ny lærer i Matematik. Og her starter mit helvede. Mit generelle faglige niveau ligger ikke super højt. Men heller ikke i nærheden af d...
  • Hvordan skriver man et portræt?

    Forumindlæg
    Heej.. Jeg skal skrive et portræt af mig selv i dansk niveau c, men har aldrig gjort det før. Er der nogle ting man skal ha' med eller noget man ikke må ha' med? Jeg vil virkelig sætte pris på noget hjælp! Kram mmarianne
  • Matematik afgangsprøve maj

    Forumindlæg
    Hej, Her den 3. maj skal jeg op i matematik skriftlig. Der er 30 minutters færdighedsregning og 3 timers problemregning. Jeg forbereder mig på de 3 timers problemregning, ved at løse gamle eksamensæt. Men det jeg gerne vil have hjælp til er hvordan jeg bedst muligt kan forberede mig til den 30 ...
  • Fsa 9 mundtlig engelsk outline

    Forumindlæg
    Hey everyone, jeg sidder her og har valgt et overemne (til den mundtlige prøve i engelsk) som vi har haft tidligere på året jeg har valgt civil rights movement, men kan ikke finde på et underemne, håber nogle af jer kunne hjælpe mig med det. Tak på forhånd og god søndag