Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 19481 til 19500 af 152759
-
SRP
ForumindlægHej er der nogle som vil læse min srp hvor jeg skriver i kemi og histori om sukker og eventuelt markere steder jeg skal rette i ps. på forhånd tak for hjælpen. -
Nogen der vil vurdere min opgave. Den er afleveret.
ForumindlægHej jeg går og er i tvivl om hvordan der er gået med min SRP opgave.. Er der nogen der har lyst til at læse den og vurdere den i forhold til karakter?.. :) Opgaven er skrevet i Matematik og Kemi.. -
Emner til AT 2014 - Mad og mennesker
ForumindlægEr der nogle der har nogle ideer til emner man kunne have om i AT 2014? I år er emnet Mad og mennesker. Fagene skal helst være Bioteknologi/biologi/kemi og engelsk. Hvis du har foreslag så skriv endelig. -
Reaktionshastigheder - overordnet forklaring?
ForumindlægHej! Er i gang med emnet "reaktionshastigheder" i kemi. Nogle der lige hurtigt kan fortælle mig hvorfor det er, at nogle reaktioner reagerer hurtigere end andre? på forhånd tak :D -
Heterogen ligevægt
ForumindlægHej jeg sidder med en kemi opgave om heterogen ligevægt, og er lidt i tvivl om disse to spørgsmål: 1.Hvorledes indgår et fast stof i ligevægtskonstanten? 2.Hvorledes indgår en ren væske i ligevægtskonstanten? -
Maleinsyre/fumarsyre
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med et spørgsmål i kemi. spørgsmålet er: Argumentér for ud fra syrestyrkekonstanterne, hvorfor maleinsyre er mere opløselig end fumarsyre. håber der er nogen som kan hjælpe mig. ;9 -
upolære kovalente, polære kovalente eller ionbindinger
ForumindlægHej alle! Jeg har en kemi aflevering for til på mandag og jeg har virkelig svært ved de opgaver jeg har fået for. Jeg har vedhæftet opgaverne og sat billederne ind i dokumentet. Mange tak for hjælpen på forhånd! :-))) -
Carbonhydrid
ForumindlægHej alle sammen! :-) Jeg har noget kemi for om carbonhydrid, som jeg har rigtig svært ved. Det er meget få opgaver. Håber I kan hjælpe :) På forhånd tak! :-) (Jeg har vedhæftet opgaven) -
STX eksamen 2013
Forumindlægnogen som ved hvor man kan finde opgavesættet til STX eksamen 2013? mangler også en facit list eller den lavede opgave for kemi og fysik eksamen (STX) 2013 -
Fremstilling Af Magnesiumoxid:
ForumindlægHej til Alle. Er der nogen derude, der har skrevet rapporten i Kemi c-niveau "Fremstilling af Magnesiumoxid"?. Hvis nogen har lyst til at hjæpe mig, please send din rapport til mig. Det vil være meget rart. -
Reaktionshastighed
ForumindlægOkay, jeg skal snart op i fysik/kemi eksamen. Og jeg mangler at skrive en del outlines. Som fx. reaktionhastighed. Er der nogle der kunne hjælpe med hvad jeg skal komme ind på? :-) -
Angiv molekylformel og navngiv dem
ForumindlægJeg har selv prøvet at løse opgaven Men har brug for hjælp til at forklare mig om opgaven og tjekke om mine svar er korrekt Er ikke så stiv i det med organisk kemi osv. Se venligst vedhæftede fil -
HJÆLP! Navngivning af stoffer.
ForumindlægHej .. Skal til eksamen i Kemi onsdag (: Nogle der kan hjælpe hvad disse stoffer hedder: 1: Na2O? 2: 2CO2 3:NaOH 4:NA2CO3 HJÆLLLLP !! -
hvor lang tid til fysik eksamen?
Forumindlæghej, jeg ved at man skal være inde til fysik/kemi eksamen i 2 timer. men der er vi jo 4 personer? hvor lang tid har man for sig selv/hvor lang tid skal man ca tale/lave forsøg??? -
Farvestoffer
ForumindlægHej, jeg har kemi og dansk i AT, jeg tænkte på, hvilke forsøg man kan lave for at undersøge farvestoffer i mad? Hvordan gør fødevarestyrelsen fx, når de undersøger sådan noget? -
Metaller disposition
ForumindlægHej, Sidder og bakser med fysik/kemi dispositioner og mangler kun EN disposition og det er metaller - og mangler lidt inspiration til min egen! Hvis I har forslag til ideelle forsøg og nogle vigtige punktur, kunne det være skønt. /TAK PÅ FORHÅND -
Isomeri i hverdagen - Perspektivering
ForumindlægJeg søger idéer/forslag til mulig perspektivering til Kemi B eksamens afsnit om Isomeri. Jeg er åben for alle forslag! Tak på forhånd, MVH HK -
Hvordan kunne et eksamensspørgsmål lyde?
ForumindlægHej alle jer som har været op til fysik/kemi eksamen i folkeskolen! Hvad kunne et spørgsmål lyde på, når man har haft forskellige emner som man skulle lave dispostioner ud fra! Hvordan skal jeg forberede mig bedst? -
Ligevægt
ForumindlægJeg skal op til kemi eksamen, og en af de offentliggjorte spørgsmål er: Perspektivér evt. ligevægtsbegrebet til syrer og basers styrke Jeg forstår ikke helt hvad min lærer mener med spørgsmålet er der nogen der kan hjælpe? :) -
Kemisk ligevægt
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med kemi? spørgsmålet er om kemisk ligevægt og lyder således " herunder behandles heterogene ligevægte med præsentation af forskellige typer af heterogene ligevægte"
