Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19481 til 19500 af 132899
-
Afkolonisering (kold krig) eksamen!
ForumindlægHej, jeg har trukket afkoloniseringen, herunder indokina. Som kilde har jeg noget fra Genève aftalen, en udmelding om denne fra hhv. nord og sydvietnams præsidenter. En tabel over hvor mange amerikanske soldater, der var i vietnam fra 1965-72 (som udtryk af at emerikanerne er gået ind i vi... -
fysik eksamen - lys
Forumindlægnår man skal snakke om ængdebølger under overemnet lys, hvad kan man så sige? skal helst have svar så hurtigt som muligt :( -
historie eksamen, oplysningstid og revolutioner
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med nogle problemstillinger til dette emne? Jeg er selv lidt tabt i det. Har mange bilag, der handler om den franske revolution, tror jeg :) Følgende bilag: Bossuet om det guddommelige monarki billede: Solkongen - Ludvig den 14. af Frankrig billede: Oplysningstiden e... -
Dansk eksamen 2012
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvor man kan finde tidligere eksamenssæt fra de danske skriftlige eksamener? Eller bare nogen, der ved hvad emnerne var sidste år? -
AT-EKSAMEN 2011 DOPING
ForumindlægHej alle sammen :-) som mange andre, er jeg også igang med at lave AT. Jeg er dog løbet ind på nogle problemer. jeg skriver om doping inden for cykelverdenen og hvordan doping har påvirket vores samfund. Er der nogle som har nogle ideer til hvordan jeg får koblet "moderne teknologi" ind... -
Tværfagligt eksamens projekt (igen?)
ForumindlægJeg dumpede ikke, men det gik virkeligt super ringe, er der nogen mulighed for at tage den om, jeg går på VUC? eller kan man ikke det. -
Pensum for skriftlig eksamen
ForumindlægHej jeg ville spørge om der er nogen af jer der kan hjælpe mig med at finde alt hvad der er hver at vide om disse emne. Jeg kender også selv en del til det, men jeg vil være sikker på jeg ikke har overset noget. Håber i kan hjælpe mig. Tal & algebra Procent & rente Trigonometri Funktioner -
Spansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen! hvis man ikke er så god til spansk og skal op til terminsprøve om en uge, hvad skal man så gøre? Seriøst spørgsmål thoo :D Det stresser mig herre meget :( -
SØGER LEK HJÆLP TIL ERNÆRINGSASSISTENT EKSAMEN
ForumindlægSøger hjælp til kostlære osv -
GRAMATIK Spansk. Eksammen hjælp søges
ForumindlægHej alle dygtige folk til spansk :D Jeg sidder og læser op til spansk, da jeg skal op her den 4 juni. jeg øver mig i at skrive refaret til tekster, men mit gramatik er ikke min særlig side. og vi skal trække en tekst og har en time forberedelse.:( så jeg ville høre om der ikke er en sød sjæl der... -
Bedømmelse af skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har fået en meget værre karakter i engelsk end forventet, og ville høre, om jeg kunne sende min opgave til én herinde, som så muligvis kunne bedømme min opgave. Jeg overvejer stærkt at indsende en klage. Mvh -
Det moderne DK fremkomst - eksamen
ForumindlægHej vi har trukket Det moderne Danmarks fremkomst, og vi har svært ved at finde historiske begivenheder, som er brede og spændene nok. Tidsperioden er fra 1915-1939, så hvis i har nogle ideer ville det være en KÆMPE hjælp. Tak på forhånd (: -
Religion C eksamen (tekst)
ForumindlægTil min religoion C ekamen, får jeg givet en tekst eller tekststykke, som jeg skal analyser. Den tekst eller materiale jeg skal analyser, er det noget min lærer selv finder - er godt med på, at det skal være uekndt for os elever, men er det noget, han finder på nettet fx artikel, eller på systeme... -
Kan jeg komme ind?
ForumindlægJeg stiller spørgsmålet her, fordi jeg selv er i tvivl. Jeg vil gerne ansøge om at komme ind på samfundsfag/administration-linjen på uni. Problemet er at jeg har et dumt, dumt 5-tal fra min skriftlige eksamen i naturfag. Jeg har årskarakterer på 6 og 7 i henholdsvis skriftlig og mundtlig. Hjælper... -
Kinesisk matematik! SRP!
ForumindlægHej, jeg står i den situation at jeg skal redegøre for de gamle kinesiske matematiske regnemetoder med fokus på de lineære ligningssystemer. Problemet er at jeg ikke har nok viden eller nok kilder til at kunne gennemføre dette. Er der nogen derude der kan give noget hjælp på den kinesiske matemat... -
AT 2015 opgave b - Har I erfaring med dette?
ForumindlægHej jeg skal til at skrive AT synopsis. Jeg ville derfor høre om der er nogen der har lavet opgave B og haft god/dårlig erfaring med det? -
a og b's betydning
ForumindlægHvad er a og b's betydning når der er hhv. lineær vækst, eksponentiel vækst og potens vækst ?? Jeg håber, der er en, der kan hjælpe!? :-) -
2.gradspoly - b's betydning
ForumindlægHej Jeg vil høre, om der er en venlig sjæl, der gider forklare mig, hvad man kan aflæse ud fra b - evt. gennem et eksempel. På forhånd MANGE TAK! -
Sælger kemi C/B noter
ForumindlægJeg sælger kemi C/B noter for 30 kroner. Skriv nærmere for billeder osv. -
Eksamen! Alt for nervøs!
ForumindlægJeg skal op i dansk eksamen imorgen mandag. Jeg er så bange for at kludre i det. Og jeg tænker alt for meget på tingene. Jeg får svært ved at trække vejret, og så begynder jeg at snakke lavt. Nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre for at slappe af inden imorgen? På forhånd tak! //Rawster
