Søgning på: matematik eksamen 2010 maj. Resultater: 19481 til 19500 af 64843
-
Hjæælp skal aflevere matematik prøve på fredag.. "tilnærmelse til PI"
ForumindlægHej Jeg skal aflevere min matematik eksamensopgave på fredag og ka bare ikke komme videre med denne opgave.. Tallet π, det græske bogstav pi der svarer til vores bogstav p, har siden begyndelsen af 1700-årene været brugt som betegnelse for forholdet mellem en cirkels omkreds og dens diamet... -
Matematik A og kemi A - valg af emne?
ForumindlægHej folkens Sidder og prøver at finde ud af hvilket emne jeg skal vælge til mit SRP - fagene er valgt og det er blevet Matematik og Kemi, begge på A-niveau. Har siddet og kigget lidt herinde på siden, og kan se at der tidligere er blevet foreslået Reaktionskinetik - dette er dog en del af v... -
DESPERAT: Hvad gør man når man trækker to tekster til mundtlig tysk B eksamen???
ForumindlægJeg er lige gået i gang med min 24 timers eksamen i mundtlig tysk B og jeg har trukket to tekster. En kort erindring om tiden som und i 1934, og et interview med skuespillerne fra "Die Welle". Jeg har INGEN idé om hvordan jeg skal gøre det her, er der nogen der har prøvet det? -
hvordan skal jeg komme igang? HJÆLP!!!! Dansk mundtlige eksamen prøveform B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i næste uge (dansk), jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme igang. mit fordybelsesområd er "Den ældre novelle" og min selvvalgte perspektiveringstekst er "lønningsdag" af Martin Nexø min selvalgt prøvetekst er "I modesalonen af Herman Bang&q... -
Hvilken karakter får jeg for min dansk eksamen?
ForumindlægJeg var op til dansk skriftlig eksamen i går. Jeg havde kun fået 2 timers søvn på pågældende dag, hvorfor jeg var længere tid om at skrive de enkelte afsnit. Det er nok én af de dårligste opgaver jeg har lavet... Afsnit opdelingen bliver værre hen mod opgavens afslutning, og jeg fik ikke nået at... -
Kigge på min NV-eksamens rapport?
ForumindlægHej Jeg har lige skrevet min eksamensrapport omkring nyttevirkning færdig. Er der nogle som kender til emnet og gerne vil læse rapporten igennem og måske prøve at finde nogle fejl, hvis der skulle være nogle. Og nævne nogle "dårlige ting" i rapporten som jeg kan rette inden jeg af... -
Tekster om Kortfilmen "Kom" til eksamen.
ForumindlægStår og skal lave en synopsis for den mundtlige prøve, ved folkeskolens Afgangsprøve, men mangler et tekststykke som jeg kan opgive. Jeg har valgt kortfilmen Kom. Har virkelig brug for hjælp. Så hvis nogen har set en artikel om filmen, eller om produceren Marianna Ulrich, hører jeg det meget gern... -
Søger tysk eksamens stil fra 2004
ForumindlægHej. Jeg søger en tysk eksamensstil fra 2004. Jeg skal skrive om den selv i tysk, men kan ikk finde den herinde. "Ich lebe jetzt wilder!" hedder den. Håber i vil hjælpe mig! Hilsen Peter. -
Kobling inde for genetik! Eksamen imorgen!
ForumindlægHejj jeg har virkelig brug for at vide hvad dvs. når der sker kobling inde for genetik. Jeg forstår ikke hvordan det hænger sammen.. :) Tusind tak for hjælpen! P.s, har brug for at det bliver forklaret rimlig simpelt :p tak tak tak -
Mundtlig dansk eksamen på torsdag - perspektivering?
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig dansk nu på torsdag d. 4/6, og jeg går op i novellen Tyren af Cecil Bødker. Jeg har valgt at perspektivere den til novellen Døvens Dør af samme forfatter, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an.... nogen der kan hjælpe???? -
Engelsk skr. eksamen A-niveau
ForumindlægHej.. Jeg har terminsprøver i næste uge og det eneste, der skræmmer mig lidt er den engelske del uden hjælpemidler.. Er der nogen af jer, der kan hjælpe mig med at blive så godt forberedt som muligt? -
Engelsk eksamen 2008 A-niveau?
ForumindlægNogen der ved hvilke tekster man kunne skrive om? -
HJÆLP ER GÅET I STÅ MED MIN EKSAMENS OPGAVE
Forumindlægjeg er gået helt i stå med min synopsis om Ungdomsoprøret. -
Pls hjælp!! 24 timers eksamen - Imperialismen
ForumindlægHej Jeg trak i dag kilder til imperialismen. jeg kan se at jeg skal bruge nogle motiver, men er i tvivl om hvad de hedder og hvordan de er formuleret, hvis i forstår. Er det: økonomisk motiv,militærisk motiv, social darwinisme, nationalisme ? Håber virkelig i kan hjælpe for er virkelig bagud ... -
Engelsk skriftlig eksamen - standardforsøg: Hvordan gik det?
ForumindlægHejsa.Hvordan gik det med jer, der har været til skriftlig engelsk i dag i standardforsøget?Hvad skrev i om?Jeg skrev selv den om metroseksualitet.... kommer lige i tanke om, at jeg glemte at skrive, hvilken en jeg tog, men det kan censorerne vel læse sig frem til :-)Hvordan gik det med grammatik... -
Er der en dygtig hjælper ... eksamens opgave har brug for hjælp.
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med de her opgaver? -
Hjælp til forståelse af billede bilag!!! 24-timers eksamen!!
ForumindlægNogle der kan forklarer mig, hvad billedet har af betydning?? Emne: National identitet -
Referat/noter til tekster (hf eksamen)
ForumindlægJeg mangler noter meget gerne referat på dansk af følgende tekster: - Miss USA-Emma knight - Arnod Schwarenegger - A question of blood - Circus lady - Mum's day out - The strong man - To keep the faith - Crime scene - Of mice and men (s. 61-81) - The fastest runner on sixty-first street. Håbe... -
Biologi afl. - lille eksamens opgave - hjælp!
ForumindlægJeg skal aflevere en lille biologi aflevering som er fra et eksamenssæt. Der står ikke en nærmere beskrivelse af hvorfra opgaven er taget, men dette er alt hvad der står:4. Figur 1 (skema) viser resultaterne fra produktionsmålinger i to økosystemer, henholdsvis en regnskov og en mark med enårig p... -
FORTABT! AT eksamen! Biologi og dansk
ForumindlægVejen til Lagoa santa, er der nogen der har analyseret og fortolket den? er helt på bar bund. Nogen der kan hjælpe mig?
