Søgning på: psykologi c noter psykologiens veje. Resultater: 19481 til 19500 af 84944
-
"Haster" Erik Henningsens "Sat ud"
ForumindlægJeg skal op i overmorgen i dansk og skal snakke om billedet "Sat ud" Er kommet godt i gang med analysen og har fundet ud af en hel del, men dog synes jeg stadig der skal mere fyld på, så hvis nogen nogensinde har arbejdet med dette billede og ligger inde med en analyse, ville det bare v... -
Engelsk eksamen - hjælp, ideer
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til engelsk afsluttende eksamen, og vil gerne have lidt hjælp hist og pist. Først vil jeg gerne høre om der er nogle, som har en god metode at repetere stoffet på, altså skal man analysere sine tekster eller bare læse dem, og self skrive noget ned om dem. Er der en god ide ... -
danske fagudtryk
Forumindlæggode danske fagudtryk, som er gode til mundtlig dansk?? -
spørgsmål
Forumindlæghar funktionen f(x)=x^2 * e^x jeg ved man skal bruge produktreglen og har også løst den men forstår ikke helt det med at den er delt op i 2 funktioner ? f(x) og g(x) er f(x)= x^2 * 2 også delt op i 2 funktioner x^2 og 2 ????? -
arbejde med en tekst?
Forumindlægsidder og læser historie op og jeg hader historie som bare pesten... men hvordan forbereder mansig bedst i historie.. jeg læser ten tekst og skriver dermed et referat ned til hvert telst..(og selvfølgelig andre relevante notater) men hvad mere skal man gøre... -
sykofanter
ForumindlægHvad er sykofanter?? -
Tryk
ForumindlægHej Jeg har svaret på e) som er under "fremstilling af jern" (jf.link) fra studienet, men det virker forkert, hvordan vil I løse den? http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110518_kemiA... -
Hurtigt opklaringsspørgsmål
ForumindlægEr fønikkerne grækere? -
perspektivering LOTF
ForumindlægHELLO!!!Er der nogen der ligger inde med nogle geniale perspktiveringer af William Goldings novelle: Lord of the Flies ville jeg blive suuuuuper glad hvis i ville dele!!! MUCHAS MUCHAS GRACIAS!!! -
Til dem med biologibogen (SYSTIME)
ForumindlægVille høre om en eller anden havde skrevet forklaringer ned til figurene i bogen og som evt. ville snede dem til mig? Jeg fatter absolut hat af de figuer i bogen har nu siddet og læst hele dagen men de figuer siger mig intet :-S En der har mulighed for dette? -
Stilperiode info ?
ForumindlægJeg skal skrive en stil om stilperioderne,Oldtiden, middelalder, Renæssancen, Barok, Oplysningstiden, Romantikken og det moderne gennembrudEr der nogen der ved hvor jeg kan finde noget information og notater om disse perioder.jeg har allerede kigget på opgaverne men kunne ikke finde noget der pas... -
r^2
ForumindlægHej, Ved I, hvordan man forklarer, hvad r2 er mht. regression? :) -
Samfundsfag
ForumindlægEn der er god til Samfundsfag ??? -
usa
ForumindlægWhat is the name of the American "parliament"? Congress ?? What are the two major parties in the USA? Conservetism and Liberalism?? Who is president of the USA at the moment. What party does he belong to. Give your opinion of him as leader. How many times can he be elected?? Geroge... -
rettelse?
ForumindlægWhat can I do to make the world a better place to live in? “Help make the earth a better place; stop annihilation of the world by corporate greed; and help people to live a better life. Stop using slaves and activates terrible war in Asian countries. Stop making atom weapons, which release atte... -
hjælp
Forumindlæger i gang med at lave lektier. Forstår dog ikke følgende opgave. 1) Bestem normalvektor for linien m, som har retningsvektor r=-2 7 2) Det oplysese at den skærer punktet A(3,9). Jeg skal bestemm... -
Omskrivning af sætning til et kvadrat..
ForumindlægJeg er gået i stå i følgende opgave. Håber nogen kan hjælpe mig. Brug anden kvadratsætning til at skrive nedenstående udtryk som et kvadrat: 25^2-20x*t+t^2 -
bukser
ForumindlægHej, Hurtigt spørgsmål: Når man snakker om bukser på tysk er det så i flertal eller ental, fx: Damerne har lange bukser på. -
Tale
ForumindlægHeysa.. Hvordan holder man en god tale om et emne og hvilke ting skal man have med? er der en god model man kan gå efter så man får alle virkemidler med, samt at lytteren bliver interesseret? -
Normalside? HVOR MANGE ANSLAG?
ForumindlægHey har læst forskellige steder. Nogle sige 2200 nogle 2250 nogle 2400 hvad er rigtigt? Har hørt at det trækker meget ned hvis man ikke opfylder det givne antal sider... Så hjælp hvis i kan :)
