Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 19501 til 19520 af 153574
-
Maksimalspænding, effektivspænding, frekvens og periode!
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder her og forbereder mig til fysik eksamen i 9 klasse. Er der nogle der kan forklare kort hvad maksimalspænding, effektivspænding, frekvens og periode er? Mange tak på forhånd. -
Gassers egenskaber
ForumindlægHej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ? -
HJÆLP!!
ForumindlægHJÆLP!! Hvordan kan et eksamensspørgsmål lyde i fysik/kemi eksamen 9.klasse. Dette er et spørgsmål til jer der har været oppe!! Håber i kan komme med et konkret eksempel! -
Sammenhængen mellem energi og effekt
ForumindlægHej :-) Jeg står og skal til årsprøve i mundtlig fysik, men der er et spørgsmål som plager mig. Det er.: hvad er sammenhængen mellem energi og effekt Håber nogen kan hjælpe! Tak på forhånd! -
NY PRISMA 8 BOG HASTER
ForumindlægHej Hvis der nogle som har fysik bogen ny prisma 8, som gad og sende mig nogle af siderne, ville jeg være meget taknemmelig :D -
Dumpet eller ej?
Forumindlæghej alle. Jeg kan ikke finde ud af om jeg dumper fysik C. Hvis jeg får 00, men har årskaraktær på 4 er det så ikke bestået fordi gennemsnittet er over 02 sammenlagt? -
Bølge forsøg hjælp
ForumindlægHey folkens på studieportalen /fysik Jeg har en rapport som skal skrives, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvad der menes. Se vedlagt billede. -
Tryk
ForumindlægHvordan fanden laver jeg opgaven, som jeg har vedhæftet er ikke den største fysiker, men fatter ikke hvilke formler osv jeg skal bruge, vil i hjælpe. På forhånd tak :-) -
NV
ForumindlægJeg skal op til NV evaluering og jeg har trukket Naturgeografi og fysik, men jeg ved ikke hvad jeg skal snakke om, som kunne handle om begge fag? Hjælp plz!!! -
faglig dokumentation
ForumindlægHejsa! Skal lave en faglig dokumentation i Fysik. Mit spørgsmål er derfor: Indeholder En faglig dokumentation kun et emne eller flere? -
Astronomi
ForumindlægHej. Da jeg ikke kunne finde astronomi som fag herinde, så måtte jeg prøve i fysik. Er der nogen, der kan hjælpe med denne opgave? -
Ioner
ForumindlægJeg er i gang med at lave en fysik rapport. og jeg skal finde ud af hvad disse ioner består af: AgNo 3 CuSo 4 og Kl -
Termisk energi
ForumindlægHej - skal op mundtlige fysik eksam snart så har rigtige mange spørgsmål hvad vil det sige at : hvordan kan man snakke om termisk energi generelt og hvad SI-enheden er ? -
SRP HTX
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål hvordan analyser man i fysik ? setningen lyder sådan: lav her efter en analyse af lynets fysiske egenskaber hvordan skal det forstårs ?? tak på forhånd maja -
Frekvens og bølgelængder
ForumindlægHej skal til eksamen i fysik den 12 januar og sidder med denne tidligere eksamensopgave. Er der nogle som kan hjælpe med løsninger til de opgaver der er stilet i det vedhæftede dokument ? -
hjælp med rette
ForumindlægHej ville I hjælpe mig med at rette min fysik kemi raport som er til imorgen, jeg får karekter, så plizz hjælp tak forhånd -
Bygningsingeniør - forberedelse
ForumindlægHvis jeg skulle forberede mig lidt inden jeg begynder som bygningsingeniør til sommer hvad skal jeg så især øve mig i (matematik og fysik)? -
Spaltning
ForumindlægHej med jer. Jeg er igang med at skrive SRO (fysik-kemi), så i den forbindelse; Er der nogen der kan fortælle mig om spaltning? Vi har om enzymer :) -
Hjælp
ForumindlægHej, jeg søger en mentor eller en der kan undervise mig i nogle fag som jeg har svært ved :)) Fagene er Fysik, Kemi og Matematik -
øvelse: Absorption af gamma- stråling i bly
Forumindlægjeg sidder fast med fysik rapport , og har brug for hjælp med de spørgsmål der står til sidst , jeg sætter en de resultater og graf som jeg har lavet.
