Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 19501 til 19520 af 48240
  • Kemiske reaktioner i akvarium

    Forumindlæg
    HJÆLP HJÆLP, er der nogen? jeg skal fremlægge noget om kemi. hvad kan man fortælle om reaktioner i akvarium?
  • kalkbrænding ???

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i fysik og kemi mundtlig exam, og jeg kan ikke forstår : hvad er kalkbrænding ??? tak
  • Generation???

    Forumindlæg
    Hej jeg har exam i fysik og kemi på tirsdag , men jeg aner ikke hvad er Generation er ??? hjælp please :) på forhånd tak :)
  • Redox tritrering regneopgaver

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har et stort problem med at regne disse opgaver i kemi, håber i vil hjælpe !.
  • Reaktionshastighed, hjælp!

    Forumindlæg
    Hej, nogle herinde, der er god til kemi, der kan hjælpe mig? Ville jeg sætte pris på! Tak! :)
  • privatlærer søges i Århus

    Forumindlæg
    Hej Folks JEg søger en dygtig privatlærer til Kemi.. Jeg bor i Århus
  • kobber(ll)sulfat

    Forumindlæg
    hvad står romertallet for i kobber(ll)sulfat? nogen der ved det? skal bruge det til en kemi rapport.. på forhånd tak
  • Syntese af et stof

    Forumindlæg
    Er der nogle der er gode til kemi og vil hjælpe med en opgave privat? Send en besked hvis man kunne have lyst :)
  • Assaignment i Chemistry, Butanol

    Forumindlæg
    Hej Gutter! Hvordan kan jeg komponere min assignment med beregninger inden for kemi?
  • redegørelse

    Forumindlæg
    Nu har jeg virkelig brug for jeres hjælp til kemi opgaver Se venligst vedhæftede fil
  • puffersystem

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil hjælpe mig med kemi? Det drejer sig om puffersystem og jeg forstår intet.
  • Reaktionen mellem thiosulfat-ioner og syre

    Forumindlæg
    Halløj, Jeg har lidt problemer med et kemi spørgsmål.. Håber i kan hjælpe, det er i det vedlagt dokument.
  • Reaktionshastighed bromid-bromat

    Forumindlæg
    Forstår ikke noget af kemi, tager imod alt hjælp hele dokumentet er vedhæftet
  • Hjælp til opgave om redoxreaktioner

    Forumindlæg
    Søger hjælp til denne opgave om redoxreaktioner... På forhånd tusind tak, da jeg ikke er så stærk i kemi
  • areners kemiske egenskaber

    Forumindlæg
    Hej, er der mon en sød stjæl herinde som kan hjælpe mig med min kemi aflevering :)
  • Syre og baser

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lige et spørgsmål angående kemi. Nogle der kender forskellen på syre og en sur opløsning?
  • forsøg til fysik (plast)?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kender nogle fysik-kemi forsøg der har med plast at gøre? ASAP
  • Hvad er en lignelse, m.m. (Religion)

    Forumindlæg
    Hvad er en lignelse, og hvilke andre slags tekster kan man møde, til en religions eksamen.
  • Design og produktion (A)

    Forumindlæg
    Hvordan foregår det til eksamen til Design og produktion (A)?Man fortæller om sit projekt, og hvad mere?
  • Valgmuligheder ved AT

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen der ved om man kan vælge alle fag til AT-eksamen, eller om det skal være fag fra en studieretning?

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010