Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19521 til 19540 af 48880
  • Resume eller Referat

    Forumindlæg
    Hej jeg er lidt usikker på om jeg skal bruge referat eller resume til min afgangsprøve Novellen hedder - Så nær ved solen
  • "Der er så dejligt ude på landet"

    Forumindlæg
    Nogen, der har skrevet en analyse/fortolkning af Dan Türells digt "Der er så dejligt ude på landet"? Eller bare nogen, der har skrevet en kronik, hvor der argumenteres enten for eller imod storbyen og/eller landet?
  • Hvad betyder modernitet?

    Forumindlæg
    Hej Kan ikke finde ud af hvad modernitet reelt betyder. Nogen der kan hjælpe.
  • Vil du rette?

    Forumindlæg
    In meiner Freizeit spiele ich Tischtennis jeden Montag und Donnerstag von 19 bis 21 Uhr von Helsingör Bordtennis Klub. Wir sind ungefähr 20 Personen und spielen beiden Turniere als auch normale Training. Der Klub liegt an einer Schule. Jeden Dienstag hilfe ich Migranten bei den Hausaufgaben von 1...
  • Den Amerikanske velfærdsstat.

    Forumindlæg
    Ud fra din erfaring omkring Amerika, hvad mener du så om den Amerikanske velfærdsstat??
  • Det Moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal skrive en stil, om det moderne gennembrud. sååe vil i smide så meget fakta i kan om emnet, i chatten<33 mine spørgsmål er. Hvad kendetegner det moderne gennmebrud. hvordan bruger vi det moderne gennmbrud idag. Grundlovens ændres. tak på forhånd guys.
  • Analyse af Christian 4.s pestforordning 1625

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder og er i gang med at skrive SRP i fagene Historie og Bioteknologi Jeg er noget til mit analyserende spørgsmål, hvor jeg skal analysere kilden Christian 4.s pestforordning fra1643 (http://www.academia.dk/Pesten-i-Danmark/1643a.php) Jeg har et kæmpe problem i og med at ...
  • Hjælp.

    Forumindlæg
    Hej - håber på hjælp. :-) Sandsynlighedsregning: Hvilken bogstavtast bliver mon mest slidt på en edb-maskine? Hvordan finder jeg ud af dette? På forhånd tak.
  • spanske synonymer etc. link

    Forumindlæg
    et link til spanske synonymer- antonymer , forklaringer af ord og oversaetter http://www.elmundo.es/diccionarios/index.html god arbejdslyst
  • Hvilken karakter ville dette give? - måske evt. hjælp

    Forumindlæg
    En oversættelse til aflevering: Selena era un cantante latinoamericano, que era orgulloso de ser una “Latina”. Ella puso mucha importancia a sus raíces y ella era famosa en el norte y Suramérica de los barcos. Al amiga Yolanda la mató. Nadie entiende porqué Yolanda mató Selena. “Ella era mi mej...
  • Er denne sætning korrekt?

    Forumindlæg
    Jeg er bange for, at det er alt, hvad jeg ejer og har. "I’m afraid that it’s everything (that) I own and have." OL
  • Invandrer, asylansøger, flygtning, immigrant?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg vil høre, om der er nogen, der kender forskellen på alle de her ord: Indvandrer, asylansøger, flygtning og immigrant.. Er bange for, at jeg kommer til at bruge dem forkert.. Håber I kan hjælpe!
  • Tysk hjælp

    Forumindlæg
    Nogen som er gode til tysk, som vil hjælpe mig?
  • Fsa december 2012 folkeskole

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har v&#230;ret oppe til pr&#248;ven please svar mig hurtigt det haster :(
  • Stil, om at gå i skole

    Forumindlæg
    Hjælp skal skrive en stil om at gå i skole men kan ikke komme gang.
  • hjælp hurtig Please

    Forumindlæg
    er i søde og hjælpe :) :) -jeg skal have forsat projektuge næste uge,men jeg var der ikke før så jeg er lige startet. og jeg har valgt at have om kina. -som produkt har jeg en video som jeg vil vise om kina med kinesisk musik i baggrunden imens jeg fremlægger., et maleri, nogle ting der fra ,...
  • Bestemt på latin

    Forumindlæg
    Jeg har allerede forstået, at man på latin ikke kan se forskel på ubestemte og bestemte ord - derfor kan "rex" både være "en konge", "kongen" og "konge". Jeg kom dog til at tænke på, hvordan man skriver bestemt, når man inddrager adjektiver, f.eks. i sætnin...
  • Kommaer !!

    Forumindlæg
    Hej Hvornår sætter man komma på engelsk? Sætter man kun grammatiske kommaer?
  • Oprindeligt

    Forumindlæg
    Hvornår hedder det/ Eller hvad hedder det: Jeg kommer oprindeligt fra Jylland Eller hedder det; Jeg kommer oprindelig fra Jylland Hvornår er det det ene og det andet? Forklaring søges
  • Søger bograpport : Nattevagt

    Forumindlæg
    Søger en bograpport af nattevagt - henrik pontoppidan Vis du har en liggende bare EN lige mget hvor god eller dårlig den er , ejg er totalt ligeglad :) så skriv til min msn : [email protected] Eller send den til den.. Så ville jeg blive enormt glad, da jeg skal efter tjekke min fætters.