Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 19521 til 19540 af 45450
-
Hvad er et assay? BCA- og Bradford Assay's?
ForumindlægHej med jer! Jeg sidder med en opgave, som jeg ikke helt forstår Kan nogen forklare, hvad et assay er for noget og muligvis også: 1) kemisk baggrund for Bradford assay 2) kemisk baggrund for BCA assay Jeg har hørt at et assay skal være helt nøjagtigt, men hvorfor? -
Hvad er "vidensflugt (august 1961)
ForumindlægHey allesammen, er der nogen af jer der ved hvad "Vidensflugt (August 1961) er? Har en fremlæggelse for til på onsdag og mangler kun at finde ud af hvad vidensflugt er. Håber i kan svare så hurtigst som muligt. -
FORSØG
ForumindlægHej. Jeg skal lave et tværfagligt projekt hvor min problemstilling er "Hvordan kan vi alle spise bæredygtigt?" Jeg skal have et forsøg med på min opgave, men jeg kan ikke finde et på nettet eller komme på noget. Er der nogen der evt. kan komme på et forsøg eller finde noget på nettet? -
Tysk "rettelse"
ForumindlægHej nogle der kan se om jeg har nogle fejl jeg har i min lille tekst på tysk. Her er teksten: Es ist 75 Minuten des Spiels gewesen und die Stimmung wird wilder und alle Fans sind begeistert. Alle Rapid-Fans beginnen Klatschen, mich eingeschlossen. Nach etwa einer Minute mit der Atmosphäre, die... -
Produkt??
ForumindlægHej, jeg sidder her og skal bruge et godt produkt til min projektuge i dansk. Her er mit emne overspringshandlinger. Hvad kunne være godt at bruge til det? -
Fagenes fakultet
ForumindlægHej Jeg kan se at der er en del problemer omkring placering af de forskellige fags fakulteter til AT. Her er en kort gennemgang. Skriv endelig for svar eller uddybninger. Billedkunst:</o:p> - Humaniora</o:p> Biologi:</o:p> - Naturvidenskab</o:p>... -
Erhvervscase Bolia.com
ForumindlægNogen der kan komme med problemer vedr. erhvervcasen bolia.com??? -
Danskopgaven
ForumindlægHej!Jeg sidder her og skal vælge emne til danskopgaven.... Jeg overvejer kraftigt at skrive om 'Farven Lilla' af Alice Walker, men vil lige høre om der er nogle der evt. har læst den / skrevet opgave om den, der kan fortælle mig om det vil være en god idé? Jeg har overvejet at se på hoved... -
Moonbevægelsen
ForumindlægHejsa! Står og skal vælge emne til større skriftlig opgave og har valgt at skrive om moonbevægelsen som hører til under faget religion. Ville høre om der var nogen der måske havde haft om det og kunne henvise til noget rimmelig litteratur. På forhånd tak. -
Skitzofreni
ForumindlægHej..Jeg skal lave et emne om Skitzofreni. Men skal bruge noget materiale. f. eks en rapport eller noget forslag til et produkt man kan lave af det emne.På forhånd takk..Venlig Hilsen Mads -
Old
ForumindlægEr der nogle, der har nogle noter til dramaet "Antigone"...? -
Dansk:danske opg. 1g
Forumindlæghej, ville lige høre om der er nogen, der ved, hvad der skal til for at få mere end 9 i dank opgaven (1.g)??Hvor meget kræves der af en? skal man kunne perspektivere meget? og behøves der detr? og lige et dumt spørgsmål: gælder internet adresser også for "sekundærlitteratur"? -
Fakir model
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig om Fakir modellen, det ville hjælpe rigtig meget, kan ikke finde noget om det i mine noter:( Jeg skal op i IT case så det ville hjælpe rigtig meget. -
Mads Brenøe Den aften det blev mørkt
ForumindlægEr der nogen som har nogle noter af "den aften det blev mørkt" tusind tak på forhånd... -
Villy Søresen - Tigrene
ForumindlægHeysan... Jeg har til opgave at forklarer den grundlæggende forskel mellem "den indelukkede tiger" og den "frie tiger", i Villy Sørensens historie "tigrene", hvis nogle ligger inde med nogle gode noter eller lign. ville det være til stor hjælppå forhånd tak -
"Systemet" af Leif Panduro
ForumindlægEr der nogen, der har læst "Systemet" af Leif Panduro, som har en forklaring på hvad netop "systemet" skal symbolisere?Hvorfor er de fire mænd med i novellen, og hvorfor påstår de at der er guld i asken? Og hvorfor bliver Hr. Hermansen spærret inde til slut i novellen?På forhå... -
mega taknemlige hvis i hjalp!!(DIGT)
ForumindlægHej mennesker! Jeg har fundet det her digt som jeg skal op i i eksamen, jeg forstår det desværre bare ikke så meget, og da jeg er sikker på der gemmer sig nogle symboler og fede virkemidler jeg bare er helt blind på ;( Jeg kan ærligtalt ikke forstå det og er HELT LOST. Ved i hvad det handler... -
Dansk synopsis det moderne gennembrud!
ForumindlægHej Alle! Jeg var virkelig brug for hjælp! Jeg skal lave en dansk synopsis om det moderne gennembrud med en novelle. Jeg har valgt Naadsensbrød af Henrik Pontoppidan. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang eller hvordan en god synopsis ser ud. Håber at I kan hjælpe mig! -
Hjælp til danskopgaven!!!
ForumindlægHejJeg er ved at skrive danskopgave om Dan Browns "Da Vinci Mysteriet". Mit problem er at jeg ikke er sikker på hvad jeg skal lægge vægt på. Hvad vil i anbefale? -
Det virker ligetil?
ForumindlægNu har jeg læst at næsten alle her har fået 10 i old! er det virkelig så nemt at gå til old? Jeg ligger selv på omkring 9 (det er hvad jeg harr fået i standpunkt og årskarakter + 2 ud af 3 prøver. I den 3 prøve fik jeg 10)
