Søgning på: et dukkehjem 3. akt. Resultater: 19521 til 19540 af 114887
-
Forkort brøk
ForumindlægHej jeg har problemer med denne her opgave kan simpelthen ikke finde ud af den. Nogle der kan lave den step by step så jeg forstår hvad der bliver gjort ? Opgaven lyder: Forkert nedstående brøk mest muligt. a2*b3*(a*b)-3/b-1*a-4 Alle tallene skulle være små men kunne ikke finde ud af at skrive de... -
Skriftlig og mundtlig italiensk!?
Forumindlægandre der er så uheldige at skulle til eksamen i både skriftlig og mundtlig italiensk? er helt fortabt, da jeg nærmest ikke kan noget italiensk overhovedet, så ville høre om der var nogen der havde en ide til hvordan jeg kan lærer det grundlæggende i skriftlig og mundtlig italiensk, på kort tid?... -
Fortæller
ForumindlægJeg sidder her med en tekst.... Kan du høre hende synge... "hun var ti år gammel da hu skiftede skole igen ...." Jeg ville sige at det er en en tredjepersons fortæller, men er lidt lidt tvivl om den er skjult eller åbenlys.... En enkelt gang er der indresyn hos en anden, men ellers ... -
fandme da
Forumindlægher er den så lad vlre med at skriv til mig [email protected] -
Bestem arealet af M
ForumindlægHej :-) Er der måske en rar sjæl derude der kan hjælpe mig med at løse den vedhæftede opgave? Opgaven er uden hjælpemidler, jeg kan sagtens udregne opgaven med hjælpemidler, men jeg kan desværre ikke uden, så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe :-) Tak på forhånd :-) -
Reducer
ForumindlægHey . En det lige vil vise hvordan dette skal reduseres rigtigt ? (: ( 3x - 3y ) / ( x^2 - 2xy + y^2 ) For jeg kan ikke få det rigtige resultat . -
Hjælp, det haster
ForumindlægHej, jeg sidder og laver projekt, jeg skal skrive om erhvervsstruktur i det tyske markedet.. Nogle som kan hjælpe mig, at forklare hvad erhvervsstruktur betyder? Håber I kan hjælpe mig -
polynomier
ForumindlægHej. nogle der kan hjælpe opagve 1 a og opgave 2 a. Jeg har vedhæftet opgaverne. På forhånd tak -
Kan du finde ud af det..?
ForumindlægHej, Er der ved hvordan man skal lave disse opgaver..? : kassen er= Højden: 6,8 dm, længden: 4 dm og bredden: 7,5 dm. cylinderen er= Højden: 6,8 dm og bredden 6,4 dm. - Hvor mange liter vand kan hver de to beholdere rumme? En dag er der 120 liter vand i den kasseformede beholder. - Hvor hø... -
forskrift til stamfunktion som går gennem et punkt
ForumindlægHej alle sammen. Jeg håber der er en som kan hjælpe mig, da jeg sidder med en matematik aflevering og ikke kan komme videre. Opgaven lyder: En funktion f er bestemt ved f(x)=-12x^2+8x Bestem en forskrift for den stamfunktion til f, hvis graf går gennem punktet P(2.6) håber der er en som kan hjæl... -
Definition af rod
ForumindlægKan man sige at rod er den omvendte funktion af potens? -
Msn
ForumindlægNår man blokerer en person på msn, kan vedkommende så se når man er online og sådan noget? -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej folk herinde, der er en opgave jeg gerne vil have hjælp til, men opgaven er svær for mig, derfor vil jeg gerne have I hjælper mig med opgaven. Opgaven er: Funktionen f har forskriften f (x) = x3 + 4x2 − 3x Grafen for f har en tangent i røringspunktet (1, f (1)). Grafen for f er indtegn... -
eksponentielle regneforskrift
ForumindlægHej. Beviset for eksponentiel regneforskrift kan jeg ikke finde ?! Nogle der ved hvor det kan findes ?! -
haster: metaller kan de reagere med sin egen metalion?
Forumindlægkan metaller reagere med sin egen metalion i følge spændingsrækken? -
Finde kantlængder
ForumindlægSummen af to terningers rumfang er 35cm^3,og summen af terningernes over?ader er 78 cm^2. Find kantlængderne i hver af de to terninger. -
CO2
ForumindlægOptager eller udskiller vandpest CO2 i mørke?? -
grænseværdier
Forumindlægnogen der kan hjælpe med opgaven med grænseværdier? :) -
fosfat-reagens
ForumindlægHejsa (: Danner fosfat-reagens gult eller hvidt bundfald? Og er der nogle,der gider skrive reaktionsligningen op for mig? -
universitet
ForumindlægHej Hvis man nu skal søge ind på universitet, og der står specifikke adgangskrav, skal være bestået, er det så både mundtlige og skriftlig, man skal bestå?? For at komme ind??
