Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 19521 til 19540 af 70316
-
FP9 matematik og dansk
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om der nogen der har adgang til matematik FP9 2021 og Dansk, læsning og retskrivning FP9 2021? Venligst, skriv hvis i har adgang til dem. Mvh Fahad -
Rette en stil?
ForumindlægHejsa nogle af jer som lige ville spilde jeres tid på at rette en hurtig stil igennem det vil betyde meget hvis den blev rettet inden den skulle aflevere håber der nogle søde mennesker der ville kys Sara :))) -
Livets opståen og evolution
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig med det her: Hvordan så jordens miljø ud på omkring det tidspunkt man mener at livet opstod? Hvordan er evolutionens betydning for menneskeracens fremtid? Hvordan har livsformerne ifølge Charles Darwin udviklet sig til de mange forskellige arter der findes idag? -
+ - * / ( )
ForumindlægHvad er det nu man regner først o.s.v.?? + - * / ( ) ( plus minus gange division parentes ) -
Finde side på en trekant
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en opgave som lyder følgende. Find længden på en ligebenet trekant. Det eneste jeg har fået som oplysning er at arealet er 0,4 kvadratcentimeter. Håber i kan hjælpe mig -
Bøjning
ForumindlægHej, jeg sidder og skal lave en tysk stil, men jeg er i tvivl om noget. Først: Hvad er infinitiv? Hvad er præsens og præteritum-indikativ? Hvad er perfektum participium? Hvad er præterium-konjuktiv og imperativ? -
Beregning - kan buschaufføren undgå en påkørsel
Forumindlæg"En elev har reflekser på sin skoletaske. Buschaufføren kan se elevens refleks på 140 meters afstand. Bussen kører 40 km/t. ................. Bussen kører videre med en hastighed på 30 km/t til det næste busstoppested. En elev står på vejen 15 meter foran bussen. Vis ved beregning, om ... -
Det forsømt forår
ForumindlægHey med jer. Skal afleverer opgave om bogen "det forsømte forår". Har dog lidt problemer med nogen spørsmål: Hvilke forskelle er der på de lærere og den læring, du møder i bogen, og de lærere og den læring du møder i din egen hverdag? -
Kan man blive økonom med en erhvervsuddannelse?
ForumindlægJeg er helt overbevist om at man skal have en gymnasiel uddannelse for at læse på universitetet og derefter læse til økonom. Min ven og jeg havde en mindre diskussion omkring hvorvidt dette var sandt. Han vil gerne starte på teknisk skole og derefter læse til markedsøkonom på cphbusiness. Altså... -
Matematik Eksamen
ForumindlægHej, som i nok ved skal man jo altid til eksamen i 9klasse, vil bare lige høre om, i ved hvad man typisk kommer op i ved skriftlig matematik? F.eks. regnestykker osv.. -
Hjælp tak :)
ForumindlægFamilien Andersen er på ferie i malaga. De skal være på hottellet den 12. Og de rejser tilbage til Danmark den 26 hvor mange nætter har de været på hottelet ? -
hjælp
Forumindlæghvad er det nu et enderim er? hvad indebære et budskab -
AKUT hjælp til perspektivering af kortfilm - skal op i morgen
ForumindlægJeg skal perspektivere kortfilmen "under bæltestedet" til "ska' vi være kærester". Jeg aner ikke hvad jeg skal perspektivere til udover temaet .... please hjælp, skal op i morgen - alt er velkommen på forhånd tusinde tak!! -
Kan jeg skifte nu???
ForumindlægHej alle Jeg skal starte på Aalborghus gym, her på onsdag d. 13. Problemet er bare at den linje jeg er kommet ind på, kan jeg ikke bruge til noget. Jeg er nemlig kommet ind på den sproglig (engelsk, samfundsfag biologi) og den linje som jeg skal have er den bioteknologiske linje. Jeg vil bare i... -
Ulemper ved EU
ForumindlægEr der nogen der ka nævne ulemper ved at DK er med i EU? -
Hjælp til løsning af ligning
ForumindlægHey guys, nogen der kan hjælpe med at løse den her uden hjælpemidler + en smule tekst. Tak på forhånd! Billedet er vedhæftet -
Terminsprøve
ForumindlægHej. Jeg går i 8.klasse og skal til Terminsprøve imorgen. Jeg skal op i dansk, skriftlig fremstilling. Jeg er en smule nervøs. Er der nogen som kan fortælle hvordan det foregår og hvilke hjælpemidler man må bruge osv? -
"Fra vugge til vugge"
ForumindlægNogle der ved, hvad " fra vugge til vugge" betyder? -
identitet
ForumindlægHvilke faktorer er vigtige for at danne ens identitet? -
Eksamensopgave
ForumindlægHej, er det muligt at jeg kan få hjælp til min opgave angående HIV? jeg har ikke selv rigtig forstået spørgsmålene, så det kunne være dejligt med hjælp :) Jeg håber jeg hører fra jer :)
