Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19521 til 19540 af 34369
-
alkohol
Forumindlæghej jeg ska op til fysik/kemi eksamen imorgen og min lærer har skrevet et forsøg ved alkohol som han har kaldt "fuldstændig forbrænding".. Nogen der ved hvad det går ud på -
karakter??
ForumindlægHej allesammen! Jeg har i engelsk årskarakter fået 10 10... men her i eksamen fik jeg 7.. og engelsk vægter 0.75 Men hvad skal det sige?? Jeg forstår det ikke rigtigt.... tak på forhånd... -
HASTER!! Mundtlig biologieksamen A
ForumindlægHej folkens Jeg skal til mundtlig biologi eksamen i morgen. Jeg skal analysere og vurdere 2 artiklers indhold, her kommer mit spørgsmål, hvordan skal de analyseres ??? Tak for forhånd -
Designerbørn og etisk positioner
ForumindlægJeg skal til AT-eksamen i morgen, og vil høre om der er nogen der har nogle bud på, hvad de enkelte etiske tradioner (pligt, nytte og tabuetik) mener om fænomenet designerbørm? På forhånd tak. -
Et hurtigt svar..?
ForumindlægHej jeg skal op i fysik C om nogle timer og vil gerne lige vide hvad cencor evt. kunne finde på at sporge om i den anden del af min eksamen. Emnet som jeg har trukket er Faseovergange og Energiomsetning. -
Nogen der har eksamenstekst fransk fortsætter B-niveau?
ForumindlægHej Jeg vil mægtigt godt se, hvordan en eksamenstekst til 24-timers eksamen i fransk fortsætter B-niveau. Er der én, der kan hjælpe, takker jeg mange gange på forhånd. Sincèrement Thomas -
Klokkeblomst..
ForumindlægHeeej Allesammen! :D Jeg ville bare spørge om der er nogen der ved hvad der er modsætningsforhold der er i klokkeblomst? Jeg skal til eksamen d. 9 så det ville være en stor hjælp hvis i ville hjælpe mig. Venlig hilsen Hoda. -
strukturformlen for koffein
ForumindlægEr der nogen der kan beskrive strukturformlen for koffein?? :S skal bruge dte til eksamen. jeg har prøvet lidt, men jeg synes ikke at jeg uddyber det godt nok. nogen som kan fortælle grundigt hvad det er osv? -
Lineær funktioner
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik eksame på mandag og har brug jeres hjælp! spørgsmålet lyder således: " Redegøre for det matematisk modelbegreb. Du skal komme ind på lineære modeller, regression og andvendelsesområder." -
sammenhæng mellem varmekapacitet og klima/globalopvarmning
ForumindlægHej, jeg er igang med at forberede mig til nv-eksamen, og søger hjælp til at finde sammenhæng mellem vands specifikke varmekapacitet og klima/globalopvarmning? Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? sos -
Hvad vil det sige at en funktion er differentiabel i et punkt?
Forumindlæghej folkens sider lige og er ved at forberede mig til min matematik eksamen.. og i et af spørgsmålene skal jeg forklare hvad det vil sige at en funktion er differentiabel i et punkt! håber i kan hjælpe mig. -
Vilkårlig trekant
ForumindlægHej studieportalen. Jeg kan trække dette spørgsmål til eksamen: Gør kort rede for de væsentligste størrelser i en vilkårlig trekant. Hvad er det helt konkret jeg skal gøre? Beskrive hvilket? -
næringssalte
Forumindlæghej jeg er igang med mit eksamens spørgsmål og jeg er usikker på en af spørgsmålende "Diskutere hvordan overforbrug af næringssalte kan have uheldige virkninger." jeg er sådan lidt lost i spørgsmålet. -
Udbredelse og afbøjning af lys ?
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i morgen, og har fået et spørgsmål om udbredelse og afbøjning af lys, men ved ikke helt hvad det er ? så hvis nogen kan hjælpe mig her, eller smide et link til en god side, hvor der står meget om emnet, ville det være dejligt. På forhånd tak! -
Hvilken form for demokrati ?
ForumindlægHej folkens Jeg skal til samfundsfags eksamen imorgen, og jeg har lige brug for noget hjælp folkens :) Hvilken form for demokrati har Danmark ? , såsom; direkte demokrati, repræsentativ demokrati eller noget helt andet ? -
hej .
Forumindlægjeg skal op til biologi eksamen imorgen og jeg har virkelig brug for hjælp , min spørgsmål lyder sån. - Beskriv Hvilken indvirkning hormonforstyrrende stoffer kan have på kønsudviklingen af et drengfoster . Tak på forhånden -
Tv-reklame - Sydbank
ForumindlægNogen der kender sydbank tv-reklame http://www.youtube.com/watch?v=JZmaHtKt4g8 som har lyst til at give en hjælpende hånd med analysering og fortolkning? Skal snart til eksamen så det haster! På forhånd tak :) -
Der Gärtner Herr Neisse
ForumindlægNogen der har beskæftiget sig med Der Gärtner Herr Neisse af Christabel Bielenberg? Har lige trukket den til min tysk-eksamen, så det ville være rart, hvis nogen evt. havde skrevet om teksten el .lign. :) -
resume af 1. verdenskrig?
Forumindlægskal imorgen igang med historie eksamen og har glemt at læse noget om 1. verdenskrig. så ville blive rigtig glad hvis du ville skrive et kort resume om 1. verdens krig? tak på forhånd ;) -
Beviser i statistik og sandsynlighed???
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen imorgen i matematik og kan ingen steder i mine noter finde nogle beviser i statestik og sandsynlighed. Nogen der kan hjælpe??:)
