Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 19521 til 19540 af 178710
-
Spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen derude der skal op i spansk mundtlig og har fundet en god metode til at læse op på? Hvis der er vil jeg meget gerne høre hvad i/du gør? -
Mundtlig eksamen B niveau
ForumindlægSkal man give et referat af teksten eller skal man analysere den? -
Hjælp til syrer og baser eksamen haster.
ForumindlægHej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak. -
Kaschmir-Tysk eksamen HASTER
Forumindlægheeej.. nogen der har læst "Kaschmir" af Doris Dörrie ? Jeg skal redegøre for den.. og ved ikke lige hvordan og hvad jegs kal fortæl ? Den kommer under "Leben ind er modernen Gesellschaft". dvs. livet i den moderne tid ? nogen der kan hjælp.. og en der kan hjælp mig med at... -
eksamens bilag på nettet/links?
Forumindlægkan det virkelig passe at man til eksamensspørgsmål må opgive de bilag man får opgive som links.. altså sidder og har 24 timers forberedelse nu, og halvdelen af de bilag jeg har til mit emne er bare et nedskrevet link, hvor man så kan gå ind og læse på nettet.. kan det virkelig passe at man må d... -
Gode sætninger til engelsk eksamen
Forumindlæg -
Samtale til engelsk b eksamen
ForumindlægEr det bedst selv at have styr på tiden, eller lade eksaminator afgøre hvornår samtalen skal startes? Når jeg når er ved samtalen, hvad vil denne da handle om? Skal jeg stadig have mere perspektiverende at sige, eller er det bare noget uddybende og præciserende analyse, eksaminatoren vil gå efter... -
figur biologi eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal forklare hvordan rygning kan virke afstressende ved hjælp af den her figur: http://www.biologitiltiden.dk/bogensfigurer/pdf/85.pdf Jeg forstår bare intet af figuren. Nogen der kan forklare mig den? -
HASTER Historie eksamen imorgen
ForumindlægHej, jeg sidder i mine 24-timers forberedelse med emnet "DK i verden, udenrigspolitik, EU og globalisering". Jeg er heeeelt lost, for det er jo mange ting man skal ha' styr på her, så jeg tænkte om i havde nogle råd til nogle problemstillinger? Tak på forhånd -
Dk Eksamen - National Identitet
ForumindlægJeg trak mit fordybelsesområde, der lød på "National identitet - hvad vil det sige at være dansk? Lyrik eller kunstmaleri" Jeg mangler virkelig en hjælpende hånd - et spark i bagen, for jeg kan simpelthen ikke komme i gang, og jeg heller ikke den fjerneste ide om hvordan jeg skal gri... -
DANSK EKSAMEN HJÆLP :D
ForumindlægHey alle sammen. Jeg sidder her idag og ser det hele igennem igen og øver.. Hvor efter jeg tænker over.. På min Disposition har jeg skrevet "Indentitet, Et Kort resume, Analyse og fortolkning, Perspektivering, og min egen mening. Neden under har jeg så skriver "Analyse- og fortolkning... -
Medier, samfundsfag eksame B
ForumindlægJeg har et underspørgsmål der hedder: Styrer medierne et folketingsvalg udfalg? Jeg ved dog ikke hvad for noget teori jeg skal have ind over det? hjælp -
Eksamen - billedkunst (identitet)
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i billenkunst på c-niveau om ikke så længe. Vore overordnede emne er identitet, men jeg har vikelig ikke nogen ide om hvad jeg skal lave for et produkt indenfor det emne... Jeg har tænkt lidt på ensomhed, men det kan hurtigt gå hen og blive for kedeligt... eller noget om hvo... -
FSA Fysik Eksamen Dispossitioner
ForumindlægHej SP :) jeg skal op til fysik her på torsdag, og jeg har lavet nogle dispossitioner.. Men jeg kunne godt tænke mig nogle flere, til inspiration, så vis der er nogle der har nogle, vil i så ikke sige til, for jeg er lidt i tvivl om hvad det er for nogle forsøg jeg kan lave og fortælle om Emnerne... -
Eksamen stress og sygemelding
ForumindlægHej jeg vil spørge om man kan sygemelde sig pga. stress, det er ikke normal stress, jeg har aldrig prøvet det før. Har fået lidt ondt i hjertet, virkelig ondt i hoved(hovedpine), og har kastet op,. Skal op imorgen eftermiddag -
Eksamen 1994 med hjælpemidler - DL
ForumindlægHej. Håber der nogen der kan hjælpe her, opgaven lyder: Differentialligningen d^2y/dx^2=-2y Har to løsninger, hvis grafen indeholder punktet O(0,0), og som begge har størsteværdien 5. Bestem en forskrift for hver af de to løsninger. Gør rede for, at arealet af det skraverede område er 10kvar... -
Mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægHej, Min præsentation af det emne jeg har valgt skal vare 5 minutter, men må det gerne komme op på 6 minutter? Jeg kan nemlig ikke cutte det ned... Men stopper de en når præsentationen er nået op på de 5 minutter? Og tror I karakteren falder, pga. den er længere? -
Overgangen fra barn til voksen EKSAMEN
Forumindlæghej alle sammen! jeg har lige trukket emnet "overgangen fra barn til voksen", kender i nogen gode tekter der omhandler den slagt???? eller digt, sange og så videre.... de må også gerne (behøves ikke) omhandle noget omkring dem selv! altså hvordan de har det og hvordan de udvikler sig! d... -
Mundtlig Fysik C eksamen
ForumindlægKære SP, jeg har ligenu 24 timers forberedelse og har trukker "energi og vind" De underemner jeg kommer ind på, er energiformer, energiomdannelse, elektriske apparaters energiforbrug, vindens effekt og vindmøllens nyttevirkning. Problemet er bare, at jeg skal snakke i ca. 12 minutter m... -
forsøg til naturfaglig eksamen
Forumindlæghej vi er 2 piger der skal op i naturfags eksmane i juni. vi har trukket udledning af stoffer og har valgt tøjproduktion men vi mangler et sidste forsøg og vi er blank for ideer. vi har allerede et forsøg hvor vi lægger en ny trøje i vand for at se hvor mange kemikalier og farvestoffer der bive...
