Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 19541 til 19560 af 70316
-
prjektopgaven produkt stigma
Forumindlæghej jeg sidder her i projektugen med emnet stigmatisering, men jeg kan ikke finde et produkt?? nogen der har en ide til et produkt -
Hvordan skal en rejsebrochure se ud?
ForumindlægEr der nogle der kan give mig råd til hvordan man skriver en rejse brochure eller sende mig nogle forslag af jeres egen. Det kunne være stor hjælp, hvis jeg lærer brochureskrivning, før terminsprøven. -
Stil - hvprdan undgår man den bliver alt for ordinær.
ForumindlægHejsa!Jeg har fået min første danske stil for på gym. og skal skrive om mig selv (altså lave en slags præsentation af mig selv).Hvordan i al verden undgår man at det bliver sådan noget alt for ordinært?Tror alt for nemt det bliver sådan noget "Jeg hedder XXXX XXXX og bor i XXXX"; og det... -
Whose life s it anyway
ForumindlægHejsa...Er der nogen der har nogen gode notater til skuespillet "whose life is it anyway"??? -
skolekomedie
ForumindlægKom lige til at tænke på...dem af jer der går på gym, opfører I skolekomedie? Hvis, hvilket, og er I med? Hvad betyder skolekomedier for jer, og for resten af jeres gymnasium? Og hvad er det bedste? -
x^3 + y^3 = kxy
Forumindlæghvordan ser kurven med ligningen x^3 + y^3 = kxy, hvor k er en konstant, ud, når den indsættes i et koordinatsystem?! jeg har prøvet mig frem en x-værdi ad gangen, men ligemeget hvilken værdi jeg tillægger k, kommer det ikke til at ligne tegningen i min bog. -
tysk oversættelse
Forumindlæghejjeg har oversat en dansk tekst til tysk, så godt jeg kunne, nu behøver jeg bare jer til at tag alle skønfejlene.på forhånd takDer Augsburger KreidekreisWeil hatte ein Kind an sich, konnte sie hat einen father für das Kind, und darum heiraten sich später mit Otterer, selber um sie nicht bracht ... -
Har i nogensinde haft behov for at bruge Formelsamlingen til problemløsning?
ForumindlægJa, personligt synes jeg aldrig rigtigt at jeg har kunne bruge den til noget, hvad med jer? Har eksamen i morgen i problemløsning, og kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle gode råd eller erfaringer fra jer andre. -
Olympiade
ForumindlægJeg skal til at skrive om gamle olympiade i tværfaglig projekt (dansk, idræt & engelsk)..Er der evt nogen der kan komme med bud på, hvilken delemne jeg kan skrive om det... -
Tysk stil om opdragelse og en film HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til og at aflevere en tysk stil om et par timer, vi så filmen: Das wunder von Bern. Vi skulle skrive en stil om filmen med fokus på opdragelse, og det har jeg så gjort. Men til grammatikdelen har jeg prøvet meget at rette på, men jeg og tysk grammatik er ikke gode venner. Derfor ... -
Klage over karakter
ForumindlægHej :) Er det muligt at klage over ens karakter, selvom der er gået 14 dage, hvis man har opdaget noget dybt uretfærdigt? -
Færdighedsregning
ForumindlægHej alle sammen Jeg har været til terminsprøve i matematik færdighedsregning og problemløsning. Ville høre om nogen havde opgaven til færdighedsregningen. Jeg ville nemlig lige prøve at løse den igen, denne gang med lommeregner for at se om jeg har lavet den til prøven rigtig :D håber at ... -
Litterære perioder
ForumindlægHey!Jeg er ret ny herinde, så jeg håber, at jeg gør dette rigtigt.Jeg skal til årsprøve i dansk, så jeg ville høre om der var nogen, der kunne gøre rede for nogle litterære perioder. Bare hvad der kendetegner dem, årstal osv. Det er primært Barokken, Romantikken, Oplysningstiden, Renæssancen og Æ... -
Miss Wet T-Shirt (Tidl eksamensopg.)
ForumindlægJeg ville bare høre om nogle ligger inde med svarene på denne tidligere eksamensopgave i erhvervsret? -
Emne til projektet
ForumindlægJeg har tænkt mig at tage om unge i danmark, men er det et for bredt emne? -
3.g opgave - forslag
ForumindlægHej!Jeg håbede på der var nogen der kunne komme med gode idéer til den store skr. opg. i 3.g!! Inden for emnet historie vel og mærket.. -
Tysk rettelse (150 ord ca.)
ForumindlægHej :-) Er der nogle der kan kigge min tysk tekst igennem? Den er kun på 150 ord ca. Ville værdsætte det meget. Skriv en kommentar, så sender jeg den til dig... På forhånd tusind gange tak! :D -
Sønner af den tavse tid!!!!
ForumindlægJeg er i gang med en dansk afl. hvor jeg skal lave en analyse og fortolkning af et digt, der hedder "Sønner af den tavse tid" hvis der er nogen der skrevet om den vil jeg gerne bede om lidt generalt hjælp til den. Hva som helst kan bruges...\n\nHilsen Line\nTak -
Et Dukkehjem af Ibsen
ForumindlægHej,Jeg skal snart igang med 3.årsopgave i dansk, hvor jeg blandt andet skal beskrive kvindesikkelserne i Et Dukkehjem og Hedda Gabler. Jeg er lidt i vildrede, da ingen af mine bøger tager fat på analysen af kvinderne, syn på ægteskabet osv. Hvis I har et godt forslag eller to, vl jeg blive meget... -
Ionbalancen i cellerne
ForumindlægJeg har en aflevering om ionbalancen i cellerne, den er nævn før i dette indlæg:https://www.studieportalen.dk/forum/viewtopic.php?t=90024&h=ionbalanceMen mit spørgsmål går ikke så meget på hvad løsningen er, jeg vil bare høre om der er nogen der har nogen gode forslag til hvad man kan skrive som ...
