Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19561 til 19580 af 60468
-
SRP emner - Mat A og Dansk A
ForumindlægHej alle sammen, Vi sidder netop og skal til at vælge fag til vores SRP (stx). Jeg har linjen Mat A, Kemi B og fysik B (Dansk A, Historie A og Fransk B). Dog afsluttede jeg kemi og fysik sidste år, og ærligt talt er jeg ikke i humør til at tage det op igen - Har bare fået for meget af de store na... -
Kemi A,, årsprøve?
ForumindlægHvis jeg har kemi A, skal jeg så op i skr. årsprøve i 1.g? -
Hvad skal jeg vælge
ForumindlægHej, jeg er 15 år gammel og går i niende. Næste år skal jeg vælge en ungdomsudannelse. Jeg er ret itvivl, da jeg er kørt meget skoletræt, men jeg gider ikke at tage et år ud af skolen. Jeg regnede med at jeg skulle på stx da jeg gerne vil på Cbs og studere som videregående uddannelse. Men jeg ka... -
relaterende tekster
ForumindlægHej jeg går i 10 kl, og skal snart op i mundligt engelsk. Som alle andre er der blevet opgivet nogle tekster man har arbejdet med, og som man kan bruge som en hjælp til at relatere til noget efter lytte og læse teksten. (ellers kan man jo relatere til noget personligt).Men fx til temaet "leg... -
Ikke låse sit bevis og tage nogle fag om
ForumindlægKan man stadig bruge denne "metode", hvis man vil forbedre nogle karakterer, så man kan komme ind på drømmestudiet "Hvis du VIL tage et/ flere fag om, rækker du den mentale langfinger til dit gymnasium, og lader være med at komme til den/ de sidste eksaminer. (Og lader være med at... -
Studieretning? Matematik A?
ForumindlægHej alle. Jeg kom i sommer ind på stx, og kom i en klasse, som var langt fra mit ønskede. Jeg ønskede Samf. A - Engelsk A - Mat B, men kom på Mat-Fys-Kemi. Det er virkeligt en god klasse, men jeg har besluttet mig at skifte klasse efter grundforløbets afslutning (altså om 2 uger). Jeg har valgt... -
online HJÆLP!
ForumindlægHJÆLP! Jeg står og skal starte på noget spansk undervisning og jeg taler ikke ét ord på spansk! Kender I nogle gode øvelser man kan lave online evt? Og en online ordbog? I kender måske den engelske thefreedictionary.com, som er en SUPER side med lyd til hjælp af udtalelserne. Noget lignende det ... -
Hjælp til inspiration til eksamensoplæg omkring EU og AVS-landenes handelssamarbejde
ForumindlægHejsa :) Jeg skal til eksamen her snart og skal lave et 5 min. oplæg som tager udgangspunkt i vores projekt, som handler om EU og AVS-landenes samarbejde - problemet er at jeg er helt blank for ideer. Vores vinkel i projektet er med forskellige økonomiske teoriers synspunkt på om aftalen ... -
Klage over karakter
ForumindlægJeg har netop fået karakter fra en skriftlig eksamen. Jeg synes selv, jeg har diskuteret de områder som vi gennemgik i undervisningen, men alligevel fik jeg 02. Derfor overvejer jeg at forsøge at få den bedømt igen. Findes der nogle steder/personer, hvor man kan få ens opgaver læst igennem for ... -
Spansk 1g
ForumindlægSkal første g'ere ikke op til eksamen i spansk, hvis de har det som studieretning? Hvornår skal i op, jer som har det? -
Matematik årsprøve
ForumindlægHej, hvor kan jeg se sidst års eksamens opgaver i skriftlig matematik??... -
synopse
ForumindlægHej Allesammen Skal man printe synopser ud til sencor og lærer til AT eksamen efter at man har ændret lidt i den? -
Egne bilag?
ForumindlægHej, Må man selv medbringe bilag, som man selv har fundet, til 24-timers synopsis-eksamen samfundsfag. -
Yndlingsfag..
ForumindlægOkay folkens!!Nu er der et forum hvor vi alle går og brokker os over vores hadefag..Så.. Hvad er yndlingsfaget? -
Opgave 14 18 maj
ForumindlægHej min kæreste var til eksamen i går og ville gerne vide om hendes facit er rigtigt. Opgaven lyder: Antallet af rygere på verdensplan steg fra 721 mio rygere i 1980 til 967 mio rygere i 2012. I en model antages det, at antallet af rygere på verdensplan er vokset eksponentielt efter 1980. a)... -
Rights
ForumindlægHej Jeg skal op til Engelsk Mundtlig Termins prøve i uge 3 og 4 Fra D.14 januar. 2013 Jeg har valgt at snakke om Rights: Rettigheder Main Topic : Rights ; Human Rigts Jeg har ikke styr på hvordan jeg skal opdele Rights på. Om jeg skal starte med de forskellige Rettigheder eller snakke o... -
Metoder i AT- religion B
ForumindlægJeg sidder og laver AT og skal op i det på mandag. Jeg skriver om Amish hvor jeg fokuserer på rumpringaen. Jeg skriver i fagene religion B og engelsk A. I religion ser jeg på rumspringaen som ritual ved hjælp af Van Genneps ritual anayse. Hvileken metode er det så jeg bruger? jeg tror det er re... -
Hf
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål omkring jeres erfaringer. Jeg vil gerne starte på en to årig hf men mangler mundtlig matematik på 10 klasse niveau men har været oppe i dansk,og engelsk(mundtlig og skriflig) og matematik (skriftlig) Jeg har også taget nogle fag på gymnasielt niveau dog ikke matematilk. T... -
Årsprøver
ForumindlægHej:) Jeg har netop fået en skriftlig årsprøve tilbage, og min karakter er lavere end dén, jeg plejer at få i faget - hvilket har fået mig til at undre over, om min lærer har bedømt opgaven, jeg har skrevet, sådan som hun vil dømme det i 3.g. Jeg går jo netop i 2.g, og faget, jeg var oppe i, var... -
Ekstraundervisning fravær.
ForumindlægHej. Jeg går i STX på første år og har efter en matematikprøve fået at vide, at jeg skal have ekstraundervisning. Efter prøven snakkede jeg med nogle venner og de sagde at fravær fra ekstra matematik ikke gælder. Passer det? PS. Synes I, det er fair at jeg skal have ekstra matematik pga. 5 opga...
