Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19561 til 19580 af 101232
-
help me, plzzz....
ForumindlægHej. Er der nogen der kan rette det her: Es ist eine gut Woche mit deutsch. Es ist schön zu arbeite in Gruppen. In meine Gruppe, haben wir arbeiten harte, mit die Aufgaben. In ganze Woche ist es gut vergehen! Wir haben Hausaufgaben gemacht. Alles in allem ist es eine überragende Woche gewesen. ... -
Karaktergennemsnit beregning?
ForumindlægNogle der har et link eller lignende til beregning af karaktergennemsnit med de rigtige vægtninger.. for HHX.? er nemlig 3. års så ville godt kunne regne lidt på gennemsnittet? -
Ytringsfrihed - Projektopgave
ForumindlægHej jeg skal til at lave min afgangsprojektopgave til niende klasse. Og har om emnet ytringsfrihed og hovedetteamet er kriser og konflikter Er der nogle der har 1-2 gode problemformulerings spørsmål har selv følgene: Er der grænser for ytringsfriheden? Hvorfor har nogle lande (Bl.a. de muslims... -
oldtid
Forumindlæghey.. jeg vil spørge om, hvilket metoder man kan bruge i oldtidskundskab? har nemlig lidt svært ved det. -
Hjælp til ordet 'ham'
ForumindlægJeg har to sætninger, hvor 'ham' indgår, men har svært ved at forstå hvordan man ved, hvad det skal hedde. Den ene sætning er: hun er forelsket i ham = está enamorado de el ?? den anden sætninger er: Hun vil hjælpe ham = va a ayudar el ?? -
reaktioner.
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der kan hjælpe med disse. Jeg får et start materiale og får at vide jeg skal omdanne dem til noget andet ved hjælp af et uorganisk reagent og en forbindelse indeholdende carbon dog max 2 carbon. 1) hydroxycyclohexan -> cyclohehexan 2)brombenzen -> 2-phenyletha... -
karakterer?
ForumindlægNår man nu skal ud og søge job, efter man er blevet uddannet. Er det så de karakterer fra stx/hhx/htx der bliver lagt mest vægt på, eller dem fra Universtet? -
potensfunktion
Forumindlæghvad betyder redegøre for potensfunktion, herunder bevis for deres inverse funktioner? og EKsponentiel funktion. Redegør for formerne y=bax og y=bek x samt afbildning på logaritmisk papir. -
Ubestemt integral
ForumindlægHej! Jeg har et ubestemt integral som skal kunne løses uden hjælpemidler: integralet af 3*x^2 * e^((x^3)+1) dx Forstår i mine parenteser? Kan ikke komme i tanke om nogen regneregel, når man skal integrere en sådan funktion, når de er ganget sammen. -
Faktorisering af andengradsligning
ForumindlægHvordan faktoriserer man denne andengradsligning? x^2+3x-10=0 -
Innovation, nogen der måske kann hjælpe mig:)
ForumindlægHej alle jer skønherlige mennesker:) Har brug for lidt hjælp!! Er i gang med et innovations eksamens pprojket og jeg er kørt helt fast Hvad skal man have med og hvad er vigtigst... Håber der er nogen derude der vil hjælpe:) God sommer Line:) -
proteiner- sekundærstruktur
Forumindlæghvad er de funktionsmæssige ligheder og forskelle mellem globulære proteiner og fiberproteiner?? -
Fysiologiske effekter ved konditionstræning
Forumindlæghej hvad er det fysik ændring på, blodet, blodårer, muskelceller og celler(mitokondrier) og hvad kan resulatet være? Tak -
atomsopbygning eksam
Forumindlæghej alle atomer er opbygget af tre slags elementerpartikler protoner, neutroner, og elektroner Atomer er opbygget af negativt ladede elektroner, der bevæger sig omkring en meget lille, positivt ladet kerne bestående af protoner og neutroner. Hvilket grundstof der er tale om, afgøres af antalle... -
En lille hjælp til metode afsnit
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig AT fredag og er pludselig, ligesom så mange andre blevet total i tvivl om hvad afsnittet metode, egentlig skal handle om. Jeg skriver i psykologi/biologi omkring fedme. Lige pt føler jeg slet ikke jeg kan skelne mellem humaniore og naturvidenskabelige metoder. Nogen ... -
Gengivelsesstrategi i en skulptur?
ForumindlægHvad betyder det at man skal finde '' forskelle og ligheder i gengivelsesstrategien'' i to forskellige skulptur. Hvad er en gengivelsesstrategi? Jeg har brugt for et svar i dag, håber at der er nogen som kan hjælpe -
nydelses-rusmidler
ForumindlægHvad er det der gør at hjernen bliver stimuleret af ovenstående stoffer? Hvorfor er det så hårdt at afvænne hjernen fra dem? Hvad er det der gør at vi får en trang til disse stoffer? -
Elektrisk kredsløb
Forumindlæghej, er der nogen der har en idé til et forsøg man kan lave under emnet "Elektrisk kredsløb" til FSA det må gerne være et lidt større forsøg - og noget der giver bonus hos censor :) -
økosystem
ForumindlægHej.. Skal opstille et økossytem for regnskoven og for en dansk skov. Ved man skal have primærproducenter, konsumenter og nedbrydere med men hvilken slags findes der i de to skove? Ved bare at regnskoven består af mange forskellige arter men hvad skal man lige skrive? -
Vil du se den igennem?
ForumindlægVil du se min dansk stil igennem, som kun fylder ca. 700 ord.
