Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19581 til 19600 af 101232
-
Eksamens eksempel?
ForumindlægEr der nogen har et eksempel på hvordan pyskologi eksamen mundtligt ser ud. med 24 min. forberedelse? -
Tyske hjemmesider
ForumindlægHej er der nogle der kender nogle gode hjemmesider. Hvor man kan lave opgaver online, eller printe opgaver ud hjemmesider hvor man kan lære, og forbedre sit tyske. på forhånd tak -
Jordemoder uddannelsen.
ForumindlægHvordan kommer man ind pa jordemoder uddannelse er der specifike adgangs krav .... fordi min soster sagde at det ikke alle der kan komme ind det er en umulig uddannelse er der nogen der har styr paa det... tak paaa for hand..... Hilsen MD -
frekvensbetingelsen
Forumindlæghejsa. Jeg skal til fysik eksamen her i morgen og jeg sidder og har lidt problemer med Niels Bohrs anden grundkomponent og frekvensbetingelsen. Håber der nogen der kan forklare mig hvad det handler om er ved at gå lidt i panik :S venlig hilsen Line -
anbefalet lommeregner til comp?
ForumindlægHej. jeg ville bare lige høre om der er nogle her inde der kan anbefale en lommeregner til min computer, altser en man kan fx lave afleveringer og udregninger på. den skal helst ikke være helt vildt svær at finde rundt i og den skal gerne kunne mere end bare + og - håber i kommer med nogle gode f... -
MATEMATIK A
ForumindlægHej. Er der en hjemmeside hvor man kan finde facit til tidligere eksamenssæt i Matematik A? -
Projektopgave - Piaget
ForumindlægHej, skal lave projektopgave om Piaget og børns kognitive udvikling men har ingen idé om hvor jeg skal starte. Jeg har fået at vide at jeg også gerne må lave interview/test a la Piaget med nogle børn, men hvordan gør man det. Al hjælp er mere end velkommen, da jeg virkelig er på bar bund. På forh... -
dynamisk ligevægt
ForumindlægHvad er en dynamisk ligevægt :S , forstår ikke det jeg finder på nettet , nogen som har en bedre definition ?? -
Klage over SRP
ForumindlægHej jeg har desværre fået 02 til min SRP hvor jeg egentlig forventede et 4 tal, er der nogen der kunne være behjælpelig med at tage et kig på min opgave og eventuelt give en bedømmelse på den så jeg ved om det er værd og klage over karakteren. På forhånd tak! -
Analyse af første mosebog
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder midt i min AT eksamen synopsis, i en kombination af fysik, A, og religion, C. Mit emne er "Skabelsesmyter" og jeg skal ud fra 1 og 2 kapitel af første mosebog udlede hvordan de beskriver det gode liv. Jeg er lidt par bar bund, specielt mht kapitel 1. ... -
Ulemper/begrænsninger ved den hermeneutiske metode
ForumindlægHej alle. Hvad er nogle begrænsninger/ulemper, som den hermeneutiske metode har? -
Figur-forståelse, vandets O2-indhold i mg/L
ForumindlægHej alle, jeg sidder og skal op til biologi-eksamen i morgen, men er stødt på et problem... jeg har fået en figur som jeg umiddelbart ikke kan få til at give mening. Umiddelbart tænker jeg at der i et forurenet, altså næringsrigt, vandløb generelt burde være en lav iltkoncentration grundet mangle... -
Dumpet kemieksamen
ForumindlægHej Har lige fundet ud af, at jeg dumpede min skriftlig kemi eksamen med 00. Fik 4 i både mundlig og skriftlig årskarakter, men vil det så stadig sige jeg dumpede faget? Er nemlig lidt forvirret omkring det Tak på forhånd -
Skal jeg tage supplerende matematik A?
ForumindlægJeg er lige blevet student og vil gerne læse Biologi på universitetet. Har gennemsnit til at komme ind (en del højere end krævet de seneste år), men fik desværre 00 i mundtlig matematik A. Fik 7 skriftligt, har 4 i mdt årskarakter og 7 i skr årskarakter - så mit spørgsmål er: har jeg bestået mat ... -
Plagiering. Hvordan undgår i dette og hvad skal man være opmærksom på?
ForumindlægHej Jeg har fundet en færdig opgave på nettet, som er præcis den opgave jeg skal lave. Selvfølgelig må jeg ikke copy/paste, men hvad er tommelfingerreglerne, hvis man ønsker at bruge opgaven til inspiration? :) -
HJÆLP! Fysik Mundtlig
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op til fysik mudtlig, men ved ikke, hvad der vil foregå :S Nogen der kan hjælpe? -
Er EUX det rette valg :)
ForumindlægHej allesammen, jeg går i 10 og det klarer jeg super fint, jeg vil gerne starte på EUX næste år men er lidt i tvivl om jeg kan klare det, jeg får 7 i alt udover matematik der får jeg 4, tror i EUX ville være for svært. Tak for hjælpen. -
provenuet
ForumindlægHej hvordan beregner man provenuet? vi har fået oplyst følgende; Nedenfor er angivet diskonteringsfaktorerne, d(t) for årene 3 til 8, der er gældende på obligationsmarkedet t 3 4 5 6 7 ... -
Solve
ForumindlægEr der nogen der er sød at solve denne her for mig på en lommeregner... min gik død ((0,005-X)/(0,0005+X))=10 -
Matematik Eksamen 29/5 2013
ForumindlægHej Allesammen! Håber det er gået godt. Nogle der har et sæt, som de tror er nogenlunde rigtigt? Er nemlig meget i tvivl med mit eget! synes den var svær.
