Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19581 til 19600 af 42009
-
Grafisk fremstilling (data)
ForumindlægOPGAVEN ER VEDHÆFTET - og nej jeg vil ikke have nogle løsninger, men blot et hint på vejen. Hejsa. Jeg har fået til opgave at analysere noget data. Jeg kan dog imidlertid ikke finde frem til hvorledes jeg fra start skal fremstille dataene grafisk, således at jeg senere hen har mulighed for at i... -
Matematik B - eksamen
ForumindlægHey alle, aner ikke om det her er i den rigtige "del" af forummet, men whatever; Jeg har lige været til matematik B-niveau eksamen her i slutningen af 3.g.. Det gik ikke SÆRLIG godt, som matematik jo ikke så tit gør for mig, men mit spørgsmål er.. til mine årskarakter har jeg få... -
Hvad hedder det???
ForumindlægHej allesammen! :-) Vil lige have svar på et hurtigt spørgsmål! Hvad hedder den der historiske tid hvor videnskab og religion støder sammen?:-) Tak på forhånd -
en eller anden hjælp mig...
ForumindlægHej alle sammen jeg tænkte Jeg skal analysere et billede i fysik, men hvordan gør man det? -
Perspektivtegning - øvelse a
ForumindlægHej - jeg har brug for hjælp til øvelse a vdr. perspektivtegning i 'Vektorregning og integralregning' Øvelse a) Billedet af en terning og en pyramide En terning skal afbildes på en plan, der ligger 1 enhed fra øjepunktet. Koordinaterne for terningens hjørner er (-2,-2,4) (-2,2,4) (2,2,4) ... -
fotosyntese og respiration??
ForumindlægHej. Jeg har undret mig over hvorfor der i respiration er 30ADP+30P-->30ATP? når det ikke er der i fotosyntesen.. Eller måske er de der og jeg bar ikke har fået skrevet det ned.. RESPIRATION: C6H12O2+6O2+30ADP+30P-->6CO2+6H2O+30ATP FOTOSYNTESE: 6CO2+12H2O-->C6H12O6+6O2+6H2O Håber der... -
Perspektivering
ForumindlægJeg har lige analyseret Peter Høegs "Kvinden og Aben" og jeg skal perspektiverer (og det er jeg ikke særlig god til) I perspektiveringen skal Peter Seebergs novelle "firbenets lille glædessang" inddreages, og der må også gerne indrages flere tekster. Jeg aner ikke hvad jeg ska... -
Jævn cirkelbevægelse
ForumindlægJeg har en opgave, hvor jeg skal regne ud, hvor høj en omløbstid jorden skal have for at genstande på jorden vil blive "slynget" væk fra jorden. Opgaven har jeg løsningen på, men jeg kan ikke helt forstå, hvordan det kan forholde sig sådan. Ifølge svaret bør genstande på jorden slynge... -
Indvandring
ForumindlægHeej Folkens... Jeg er i gang med at skrive min SRP - opgave, men jeg har lige et lille problem. Jeg er stået helt af.. Mit sidste spm. lyder på hvilke fordele og ulemper der er ved indandringen i Danmark bl.a.økonomisk?? Er der muligvis nogen der kunne hjælpe ? -
Romantikkens tid :D
ForumindlægHejsa!! Jeg er igang med DANSK-HISTORIE AT opgave, og jeg skal svare på nogle ting som jeg ikke synes jeg har uddybet nok. Og har mistet al form for kreativitet, og evne til at lede efter det på nettet, så nu prøver jeg at se om en af jer skøn-herlige mennesker kan hjælpe mig. Mit emne er Demok... -
Økologi
ForumindlægForklar hvorfor og hvorledes temperaturen kan udøve direkte kontrol over et sø-økosystem. er det bare Iltningen i søen? eller er der mere til spørsmålet?? på forhånd tak. -
Hvordan skriver jeg diskussionen i en synopsis??
ForumindlægHej. Jeg skal lave en synopsis om emnet "for eller imod kloning af mennesker og dyr". Jeg har lavet indledning og sådan noget, men jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal skrive diskussionen, eller resten af tingene. Jeg skal også fremlægge i 20 min. og det bliver sikkert også e... -
Angående samfundsfags eksamenskarakter
ForumindlægVar til samf C eksamen her forleden, fik et 7 tal. Argumentet for jeg ikke fik 10 eller 12 var: Det eneste forkerte jeg gjorde var ikke at henvise så meget til den tekst jeg havde trukket, alt hvad jeg blev spurgt til var besvaret fint, kan det virkeligt trække så meget ned? -
dreamtime?
Forumindlægwhat is dreamtime? -
parapel
Forumindlæghej jeg sidder lidt fst i den her opgave Overskuddet i en virksomhed kan bestemmes ved funktionen f (x) = 80 × x0, 4- 4x -100 , x Î[0;130] , hvor f (x) er overskuddet (i tusinde kr.), og x er antal solgte ton. a) Tegn grafen for f . skal jeg differentier f(x) så jeg kan finde a b og c? -
samfundsfags opgave om 3F
ForumindlægHej jeg er ved at skrive opgave om 3F i samfundsfag og tænkte på om der var nogle af jer der havde nogle forslag til hvad jeg kunne svar på følgende spørgsmål. 1. Undersøg hvilke magtressourcer 3F er i besiddelse af og deres betydning for politikere og embedsmænd. 2. Undersøg hvilke(n) indflydel... -
Selvportræt
ForumindlægHjælp skal lave et selvportræt hvordan kommer jeg igang? Indledning Nogen der har et forslag? -
efter 9.klasse?
ForumindlægEr det godt hvis jeg tager på social og sundhedskolen efter 9.klasse? da jeg gerne vil være sygeplejeske?? men ved ikke helt om stedet, hvad er kravene? og får man elevløn, når man læser? -
Hjælp til opgave ang. Dawins teorier
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig med disse to spørgsmål til min rapport: - Redegør for Darwins teori. Benyt herunder begreberne tilpasning, genetisk isolation og mutation. - Redegør for Lamarcks teori og analyser den i forhold til nutidens genetiske viden. På forhånd tak! :) -
hjælp til rettelse af opgave
ForumindlægHej :) Jeg har fået en matematik aflevering, som skal præsenteres mundtlig og er gældene for mit gennemsnit. Jeg vil meget gerne få en god karakter, så vil spørge om der er en der vil have mulighed for at rette min aflevering? Det er på C niveau.
