Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19601 til 19620 af 46442
-
Forskel på bindinger??
ForumindlægHej Alle hjælpsomme folk! Jeg skal snart til kemi eksamen og er nu blevet helt i tvivl. Hvad er forskellen på elektronparbinding (kovalent binding) og så en molekyleforbindelse? På forhånd tak for hjælpen! Vh Christina -
Lidt i tvivl
ForumindlægHej,Jeg skal til mat eksamen her på torsdag..Jeg er lidt i tvivl om hvilke formler jeg skal kunne i hovedet til prøven uden hjælpemidler, nogen der kan skrive dem op herinde? -
Nogle goe foreslag??
Forumindlæger der nogle der har nogle goe foreslag til hvordan et sprøgsmål til mundtlig B (sproglig) kan lyde til eksamen...??????? for jeg har ingen idé, da vores lærer aldrig er kommet med nogen..... -
Sproglige virkemidler, stilistiske virkemidler? Hvornår?
ForumindlægHej I hvilekn opgavetype mener i at man skal tage enten sproglige virkemidler i brug i analyse eller stillitsiske virkemidler i beug som en del af analyse i den skrftlige danske A eksamen? -
ti-89 købes
ForumindlægHej, er der nogle der har en ti-89 som de gerne vil sælge for omkring 800 kr.?Jeg har virkelig brug for en, når jeg skal til eksamen her til sommer, og jeg har ikke råd til at købe en helt ny. -
Dansk synopse
ForumindlægJeg skal her d. 11. juni til eksamen i mundtlig dansk og skal lave en synopse. Men, jeg er ikke helt klar over hvordan man opstiller sådan en synopse og hvad den skal indholde. Nogle der kan forklare mig det? - På forhånd tak :) -
ekstemporaltekster
ForumindlægHej, da jeg snart skal til eksamen, ville jeg høre om nogle sidder med nogle ekstemporaltekster, jeg skal øve mig på.. Og nogle som kan give mig gode råd? På forhånd tak! :D -
gået dårlig til eksaminerne
ForumindlægHej, jeg er gennemsnitlig faldet 1 eller 2 karakter til mine eksaminer i forhold til mine årskarakter. Ser de forskellige uddannelse MEGET på hvordan man har klaret sig til eksamen og nægte en adgang SELVOM man har gennemsnittet til det?? -
Dansk tidslinie.
ForumindlægJeg mangler en tidslinie som går fra ca. år 1000 og til idag.det skal være en som beskriver alle de forskellige -ismer i dansk og udenlandsk litteratur.På forhånd tak for hjælpen.Jacob -
Har brug for virkelig hurtig hjælp!!!
ForumindlægHvad må man have med af hjælpemidler til skriftelig matematik i 1.g??? Jeg skal op i morgen, så har brug for hjælp hurtigt... -
Jo flere højniveaufag des højere snit?
ForumindlægJeg har hørt noget i medierne omen plan om at ens højniveau fag skulle tælle højere end de andre fag og at jo flere højniveau fag man havde des højere blev ens snit derfor. Jeg mener selv at disse regler først træder i kraft med gymnasiereformen i 2005 (hvis de overhovedet bliver vedtaget) men n... -
Eksponentialfunktioner, giver 50.kr mobilepay hvis du kan lave opgaven for mig :)
Forumindlæg1.1 Angiv funktionsforskriften og betingelser for a, b og x samt Dm(f) og Vm(f) for en eksponentialfunktion. 2.1 Hvad betyder de 2 faktorer a, b samt variablen x, og hvordan ser graferne ud? 2.2 Hvilken vigtige regneregler gælder der for ln x og log x, som skal bruges til løsning af eksponentie... -
oldeksamen
ForumindlægHej...Jeg var til oldtidskundskabseksamen i dag, og kom op i hulebilledet, hvilket jo er et meget spændene emne, og i forberedelsen skrev jeg mange noter - på teksten...Da jeg så kommer ind i lokalet hvor lærer og sensor sidder, bliver de meget agressive og informere mig om at jeg meget vel kunne... -
uretfærdig engelsk lære. hjælp
Forumindlægkort sagt, så har jeg problemer med min engelsk lære, der gør forskel på dem hun kan lide og omvendt, med mindre man fedter for hende. fik 5 i en engelsk rapport om psykose og neurose, hvor jeg forlangte at få den vuderet af en anden der gav den 10. kan jeg klage eller få hjælp et eller andet ste... -
Hvilken karakter er bedst?
ForumindlægHvis man kigger på 2 eng. skr. eksamensopg. og den ene (på A niv.) har fået 10 og den anden (på B niveau) har fået 11, hvilken er så bedst? -
Klage - karakter
Forumindlæghvad er mulighederne for at klage over en årskarakter, og hvad er chancen for at få noget indført??er der nogle der har erfaringer med at klage over en karakter? -
Ville jeg også lige lave en. Held og lykke med i morgen allesammen.
ForumindlægSå er det i morgen hammeren falder! Eller det vil sige 1/3 af hammeren falder i morgen for mange af vore tilfælde. Ville bare sige held og lykke og gid x>5 .Jeg medbringer følgende:En computer som jeg skriver opgaven ind på, og dne regner også lidt for mig:)Skrive redskaber til delen uden hjæl... -
mat 1.g opg
Forumindlægreducer:2x(6-x)+x^2+(6-x)^2 -
Årsprøve i fysik 1.g - pensum
ForumindlægHej.Jeg sad lige og snakkede med en ven, og hvordan det foregår med pensum. SKal lærer opgive 26 emner (da vi er 26 i klassen), så at alle kommer op i noget forskelligt. Eller er det sådan at hvis en fra min klasse kommer op i noget i dag, kan jeg komme op i det samme i morgen? -
Er dette datasæt normalfordelt?
ForumindlægData = 28, 27, 29, 29, 30, 30, 31, 30, 33, 27, 30, 32, 31 Er det en hurtig måde at finde ud af om man har et normal fordelt datasæt? Jeg ved jeg kan plotte tæthedsfunktionen eller lave en histogram og se om det ser symmetrisk ud. Hvad er den bedste og hurtigste metode?
