Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 19601 til 19620 af 52201
  • Differentialligning (haster)

    Forumindlæg
    Hejsa.Jeg ville blive meget glad, hvis der var en, der kunne hjælpe mig med følgende opgave: Find den fuldstændige løsning til dx/dt=x^2-3x-10.På forhånd tak for hjælpen.
  • Bakterier

    Forumindlæg
    Kan det godt passe at der kan være over 236 millioner e.coli bakterier i en mL? :O
  • Projekt..

    Forumindlæg
    Please hjælp mig..Jeg skal lave prjektopgave og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om..Er der nogen der har nogen ideer??
  • Induktive og deduktive beviser

    Forumindlæg
    Jeg er udmærket klar over forskellen, men jeg har svært ved at finde et godt eksempel på hver af de to typer beviser. Nogen, der kender nogle gode af slagsen? (helst fra 1500-1600 tallet) tak! :D
  • Mat opgaver.

    Forumindlæg
    Hey. Jeg skal til terminsprøve på onsdag og skal derfor repeterer lidt. Nogen der kender et sted hvor man kan finde nogle gamle eksamensopgaver online? plz smid et link eller noget. Eller spørg om noget mat som jeg kan lave for jer :P
  • ligning

    Forumindlæg
    hej derude hvordan regner men dette stykke y=½*0-2½
  • Fysik!

    Forumindlæg
    Vil lige spørge om der er nogen der kan hjælpe mig med to fysikopgaver fordi jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?Jeg forstår dem ikke!
  • Nogen som har Fædighedsregning maj-juni 1992?

    Forumindlæg
    Hej allesammen.Er der nogen som har: Færdighedsregning maj-juni 1992, vil I så ikke skrive den til mig?Mvh. Tonni ;P
  • Lille rente opgave!

    Forumindlæg
    Hej... Håber I kan hjælpe mig med nedenstående opgave... Gerne med mellem regning og det hele! Opgaven lyder sådanne: En mand har et mellemværende med en sparekasse, da han har lavet et overtræk på sin konto på 330.000 kr. De har indgået en aftale om at manden tilbage betaler med et månedligt afd...
  • Optagelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger ind på farmaci i år på KU, men mit snit ligger på 5,0 uden bonus. Der står inde på ug.dk at der er et fast karakterkrav på 6,0. Er der en chance for at jeg kan komme ind?
  • hvad menes med en mattematisk model?

    Forumindlæg
    Jeg sidder med et spørgsmål der lyder.redegørelse fopr hadv der menes med en matematisk model, samt regression?Mvh kim
  • Formelsamling til statistik

    Forumindlæg
    Hej Er der en der kan anbefale en formelsamling til et indledende kursus i sandsynlighedsregning og statistik? (kvantitative metoder 1 på økonomistudiet)
  • Tidligere indlæg

    Forumindlæg
    Nogen der vil være så venlig at fortælle mig hvordan man ser de tidligere indlæg??
  • cm og meter

    Forumindlæg
    Hej. Har en mur, som er bygget i forbandt med 2 løbere og en kop , 2 løbere og en kop osv. Der er lodret fuge på 12 mm bred- 3 stk. Et forbandt alt i alt 60 cm lang. Murens længde kan beregnes med formlen y=60x-1,2 Hvor lang bliver en mur bygget af 15 forbandter: y=60 *15- 1,2 = 898,9 cm ????...
  • Dimensionering af beton bjælke

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal dimensionere en beton bjælke efter teknisk ståbi hvor jeg er gået i stå med hvordan resten skal beregnes. Så jeg håber at der er en der kan forstælle hvad der skal regnes og hvilke formler jeg skal bruge.
  • engelsk terminsprøve

    Forumindlæg
    er der nogle som ved hvad man kan komm op i til engelsk terminsprøve! hvilke emner og hvad hedder teksten! skall op på fedag d. 10-3-06!Håber der er nogen som kan hjælpe!!!
  • Cantor og zenons paradoks

    Forumindlæg
    Hej. Der er lige en ting jeg undrer mig over. Hvad var Cantors syn på Zenons paradoks om skildpadden og løberen? Jeg læste er sted at han var uenig i Zenons tankegang men hvordan ved jeg ikke. Nogen der kan hjælpe?
  • Grafregner på HA

    Forumindlæg
    Har man brug for en grafregner på HA, sådan generelt set, eller en mere avanceret lommeregner i det hele taget? for overvejer at købe min nuværende ti83+ af skolen, men hvis der ikke er brug for det, er der jo ingen grund til det
  • International Virksomhedskommunikation

    Forumindlæg
    Hej, jeg overvejer at begynde og læse International Virksomhedskommunikation på CBS her til sommer med engelsk og europæiske studier. Inden jeg søger ind, ville jeg meget gerne vide hvor meget økonomi der er i uddannelsen? Jeg har gået på HHX - så økonomi er noget jeg er glad for, men jeg kun...
  • induktion vs. induktive metode

    Forumindlæg
    Nu stiller jeg et fuldstændig latterligt spørgsmål, men håber alligevel folk vil hjælpe mig. Induktive metode er selvfølgelig samfundsvidenskabelig, men induktion betyder det det samme, eller er det noget helt andet og hvordan skal jeg ellers forklare det, er det noget som ligger indenfor alle tr...

Søgninger relateret til matematik noter skriftlig