Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19601 til 19620 af 34487
-
Humanistisk metode !
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen imorgen , og jeg har brug for en forklaring om den humanistisk metode. Jeg har faktisk søgt om den på google ,men jeg kunne ikke forstår hvad den er , og hvad bruger man den til , er der nogen der kan hjælpe ??? tak -
Hjælp til to skalaer!!
ForumindlægHej alle! Er der nogen, der kan fortælle mig forskellen på forholdstalsskala (nulpunktsskalaen) og referenceskalaen indenfor emnet variable? Jeg skal til eksamen senere i dag, så det må gerne være meget hurtigt! :D -
Bevis areal & volumen om x og y aksen i ord :)
ForumindlægHej er der nogle der kan sætte nogle ord på disse beviser? Jeg ved ik rigtigt hvad jeg skal sige her og skal snart til mundtlig eksamen.. Tak -
Neutralisering af base med vand.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig at få forklaret teorien bag forsøget "Neutralisering af base med vand". Det vil være en stor hjælp i min fysik forberdelse til eksamen. -
Forsøg til forbrændig
ForumindlægHey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;) -
God Jul ! c",)
ForumindlægDuffy ønsker alle på Studieportalen en rigtig god jul. Og til dem der skal til eksamen til sommer: Held og lykke ! :-) (Øh?! Men hvem tænker mon på eksamener her mit i det snekaos?) -
Forbrænding
ForumindlægHey! Jeg skal op til eksamen på mandag, og mangler nogle forsøg jeg kan lave, hvis jeg trækker forbrænding.. Nogle der har nogle ideer? Det ville nemlig være super :) Tak på forhånd! ;) -
Synopsis
ForumindlægHej herinde. Tænkte på om der ikke er en/nogle der har været til en samfundsfag B eksamen og har en synopsis liggende som jeg må se, så jeg får et fuld indtryk af hvordan det skal se ud og stilles op. Knus Michelle -
Dialogen alkibiades
ForumindlægHej, da jeg snart skal til eksamen i old, spørger jeg om nogle har gode noter til Dialogen Alkibiades? Jeg har virkelig brug for det... please hjælp! på forhånd tak :) /Gitse D. Da Costa -
Bevægelsesligninger
ForumindlægHej Allesammen. Jeg læser til eksamen og er i tvivl om et spørgsmål. Jeg skal komme ind på bevægelsesligninger for position og hastighed for et frit fald med konstant tyngdekraft. Er der så her tale om newtons love eller noget andet? -
organiske molekyler..
ForumindlægHeej nogle søde mennesker som gider at fortælle mig lidt om carbon atomet..? og hvad alkans og alkens egenskaber er og nogle eksempler på organiske og ugoraniske molekyler. skal bruge det til eksamen.. :) på forhånd taak. -
Hvordan kan jeg øve til fysik kemi?
ForumindlægHej! Som sagt hvordan kan jeg øve til fysik kemi eksamen. Jeg skal op om nogle dage, hva kan jeg gøre? evt råd osv.. -
Analyse/Fortolkning af "Virkeligheden" Benny Andersen
ForumindlægHej alle. Ville høre om nogen af jer havde læst digtet Virkeligheden af Benny andersen, og som kunne hjælpe med en analyse/fortolkning af digtet. Skal bruge det til min eksamen. Ville blive meget glad, hvis der var nogen som kan hjælpe. Tak :) -
Aristoteles: Statslæren: Om demokrati (6. bog)
ForumindlægNogen som har noget til Aristoteles: Statslæren: Om demokrati (6. bog)? Jeg skal nemlig op til eksamen d. 3. januar og føler at teksten er svær. -
Dansk digt "De tyske soldater" af tove ditlevsen
ForumindlægHej!! Jeg skal til dansk eksamen imorgen mundligt, og jeg kan ikke finde budskabet i digtet De tyske soldater af Tove Ditlevsen. det ville være SÅ dejligt at få noget hjælp!! :):) Tak på forhånd! -
Redoxreaktioner
ForumindlægHeeej Alle derude.. :) Jeg skal til kemi eksamen i morgen og jeg har VIRKELIG brug for hjælp til at afstemme denne redoxreaktion:CH2OH + Cr2O7-- --> COOH + Cr3++ -
cosinus og sinus
ForumindlægHej! :-) Til en mundtlig eksamen skal jeg gøre rede for cosinus og sinus relationerne (de er i hver sit spørgsmål, så skal kun fokusere på at forklare én af dem) Hvordan gør jeg bedst muligt rede for dem?? :) -
Celler
ForumindlægHej til alle Sidder og læser til eksamen og falder over ordet melanocyt, hvilke får mig til at tænke på om det er alle celler der ender på cyt???? Eller hvordan hænger det sammen - hvis det overhovedet hænger sammen :) -
Er der én der kunne tænke sig at......
ForumindlægHej! Er der én der kunne tænke sig at læse min engelsk stil som jeg skrev til eksamen også fortælle mig hvor meget jeg kan regne med at få? Jeg har skrevet to sider. :-) -
Plantens stofskifteprocesser
ForumindlægJeg skal op til eksamen i næste uge, og jeg har søgt over det hele efter plantens stofskifteprocesser, og jeg kan slet ikke finde noget. Er der nogen som kan forklare mig plantens stofskifteprocesser?????
