Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19601 til 19620 af 101533
  • Eksamensopgave uden hjælpemidler.

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har lavet den første del af opgave c. Er begyndt på næste del, hvor jeg skal bestemme koordinatsæt. Men t bliver et mærkelig tal. Håber der er en der vil hjælpe. http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-1_UDEN.pdf Tak
  • beregning af pH (maj 2003 opg1)

    Forumindlæg
    Jeg er igang med opg 1 i maj 2003. Jeg er gået lidt i stå i opg. c hvor man skal bestemme pH for opløsningen. Her er et link til opgaven: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-1.pdf På forhånd tak for hjælpen.
  • untouchables

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til engelsk eksamen overmorgen, men indenfor emnet indian, har jeg læst nogle tekster, som bl.a. handler om kastesystemet. Og jeg har lidt styr på det med kastesystemet, men er ikke med på hvad untouchables er Så er der en venlig sjæl der gider uddybe det for mig, altså ...
  • Kemiske Mængdeberegning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Sidder og forbereder mig til Kemi C eksamen. - Hvad kan man skrive ud fra " kemisk mængdeberegning, med eksempler " inde for emnet Gæring? Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe!
  • To tekster

    Forumindlæg
    Hej allesammen Imorgen skal jeg op til min sidste eksamen i engelsk B. Og jeg skal trække en eller flere tekster, - men jeg er i tvivl om hvad man skal, hvis man trækker 2 eller 3 tekster, er der en der kan hjælpe mig med det. På forhånd tak :-) vh. Hans C
  • vigtigt

    Forumindlæg
    her er en opgave som jeg aldrig har set før, hvor dan kan man løse den: det er opgave 1.3, hvor man skal beregne koordinatsættet til punktet C: se link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-3-MED.pdf
  • Andengradsfunktion teori

    Forumindlæg
    Hey! Til min mundtlig eksamen er der stor chance for at jeg vil få en andengradsfunktion! Er der nogle der vil fortælle mig teorien bag? Både med top- og nulpunkter Husk nu det er en funktion ikke en ligning Forskrift: y=ax^2+bx+c
  • Groove

    Forumindlæg
    Kan simpelthen ik finde ud af groovet i den sang vi har fået udleveret som 24 timers opgave i musik C eksamen. Nogle der kan hjælpe? Elvis - Stuck on you http://youtube.com/watch?v=Qsb_vqpqwug
  • Analytisk spektroskopi

    Forumindlæg
    Hej skal snart til eksamen i analytisk spektroskopi og ville høre om der er nogle der har nogle guldkorn man kan fyre af, eller nogle ting der er gode at lægge mærke til, når man skal analysere spektrene. Det drejer sig primært om Masse, IR, H -og C-NMR.
  • Ox-tal for Cr2O7(2-)

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige og roder med lidt Redox. Skal nemlig til eksamen i næste uge på Kemi C turbohold. Min lektor har kastet denne ud til os, men jeg kan ikke helt gennemskue den... I- + Cr2O7(2-) ---> I2 + Cr(3+) Hvad bliver Oxidationstallet for Cr2O7(2-)Og hvordan regnes det ud?
  • bariumsalte - opgave fra august 2003

    Forumindlæg
    Jeg kan simpelthen ikke komme videre efter spørgsmål c). Er der en behjælpsom sjæl der kan give mig et hint til d? Opgaven kan ses her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf På forhånd tak!
  • forretningforbindelser

    Forumindlæg
    hej, jeg er igang med min dansk eksame på niveau C. jeg er stødt på et ord som jeg ikke helt nøjagtigt forstår hvad betyder. emnet er intern og ekstern kommunikation. Lav en invitation til forretningsforbindelserne? lyder spørgsmålet på. Hvad er forretningforbindelser?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til eksamen imorgen i kemi C. jeg har et par helt grundlæggende ting jeg godt vil have svar på, er der ikke en der er sød og vil bruge 10 min på at svarer på nogle spørgsmål, som jeg ikke forstår ? På forhånd MANGE TAK
  • Definition/forskel på naturalisme og realisme

    Forumindlæg
    Jeg læser i øjeblikket op til eksamen i old C. Under vores skulpturforløb, nævnte vores lærer, at naturalistisk og realistisk ikke betyder det samme i en skulpturanalyse... Kan nogen hjælpe med en definition på de to begreber? Hvad er forskellen? På forhånd tak
  • haster

    Forumindlæg
    jeg har en eksam spørgsmål i mat c munligt om Geometri og jeg ved ikke havd jeg skal sige om dan. hjælp............... Du skal fortælle om trekanter generelt og mere dybtgående om ensvinkelede trekanter. Giv eksempel.
  • Autoritativ værdifordeling?

    Forumindlæg
    Hej Skal til samfundsfags eksamenC niveau her om en uges til, og er faldet over begrebet "den autoritative værdifordeling". Ses også i følgende sammenhæng hvor politik defineres: "Politik er alt der vedrører den autoritative værdifordeling med gyldighed for et samfund"...
  • Bedste måde at læse sig op til BioC

    Forumindlæg
    Jeg skal til Bio C eksamen, om snart 2 uger, og ville ikke lave den samme fejl som jeg gjorde i engelsk, med at bare læse gramatikken og ikke øve på den... så, hvad vil i mene er den bedste måde at læse op til..
  • Redegørelse for emneopgave

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal forberede en mundtlig eksamenc niveau. Hvis jeg skal redegøre noget fra indholdet i min emneopgave, skal jeg så bare forklare hvad jeg har skrevet? Eller er der nogen bestemte ting man skal have med for at redegøre for emneopgaven.. Hvad har I evt. gjort?
  • Redegør?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal til matematik eksamenc niveau. Jeg skal redegøre for indholdet i de forskellige emneopgaver, men hvad skal med gøre når man skal redegøre for noget? Skal jeg bare forklare hvad jeg har gjort i emneopgaverne eller? Hvad har I gjort, kan I evt. komme med nogle eksempler??
  • Markedskommunikation

    Forumindlæg
    hej. har lavet et eksamens projekt som så skal fremlægges mundtligt... men hvad skla man egentlig have styr på og hvad har i af foreslag... vores lærer er dårlig ti lat forklarer hvad det er han vil have.. har det på c-niviau på handelsskolen 2. år. hvis i har et ekssempel på powerpoint vil e...