Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19601 til 19620 af 36005
-
Sprogsfære
ForumindlægHej. Kan i fortælle mig, hvad sprogsfære betyder? På forhånd tusind tak! :) Hilsen Niels -
Ødipus og Symposion
ForumindlægHej Tænkte på hvad der er godt at fokusere på når man gennemgår ødipus og symposion. Altså ødipus er jo en tragedie, så der kender jeg til tragisk ironi og tragediens opbygning etc., men hvad med symposion? -
Ester af uorganisk syre
ForumindlægEr en ester ikke defineret ved at den indeholder -COO-? Jeg forstår ikke, hvorfor "estere" af fx H2SO4 eller H3PO4 og et alkohol kan kaldes for estere? -
Muskelgruppe? Hvad er det?
ForumindlægJa, er der nogen, der ved, hvad en muskelgruppe er? Jeg har søgt på nettet, men der kommer intet frem. Det står i hvert fald i en idrætsbog. Tak på forhånd:) -
Centralnervesystemet og hjertet?
ForumindlægHej Sender centralnervesystemet nerveimpulser til hjertet om, at det skal slå? Det lyder sådan ifølge denne hjemmeside: http://www.undervisning.antidoping.dk/da/Raadgivning/FAQ/Doping_generelt/Hvad%20er%20bivirkningerne%20ved%20doping.aspx Hvor der bl.a. står: Stimulerende stoffer vir... -
Tinglysning
ForumindlægHej. Nogen der kort og klart kan fortælle mig om hvad tinglysning drejer sig om? Tusind tak på forhånd. ZOllie -
Pointgivning
ForumindlægHar lige været til årsprøve. Jeg tror vi sammenlagt kan få 100 point. Men hvad gælder mest, prøven med eller uden hjælpemidler? Og i hvilket størrelsesforhold ca. -
Procent regning jeg ikke helt forstår!
ForumindlægJeg vil meget gerne have forklaringen på, hvordan jeg regner det ud.. På forhånd tak! :-) Hvor mange procent er: 20 af 400 15 af 150 25 af 625 40 af 80 240 af 600 55 af 220 70 af 350 450 af 600 -
Ligning
Forumindlægx + 2 = o,25x - 4 Hjælp. -
Skal til eksamen på torsdag nogle gode forsøg ??
ForumindlægHej, jeg vil høre om der ikke er nogen der har nogle gode forsøg til følgende emner: Strøm/el Salte Magnetisme Neutralisering på forhånd tak.. :) -
Synergieffekt
ForumindlægHej Alle... Jeg skal op i erhvervsøkonomi imorgen. Jeg ved hvor vigtigt det er at bruge alle erhvervsøkonomi begreber. Og der er et begreb som jeg støder på tit, men som jeg ikke rigtig har den fulde difinitionsforståelse for. Drejer sig om: Synergieffekt Det har noget at gøre med ledelse og mana... -
det modsatte af et sekulariseret samfund?
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvad det modsatte af et sekulariseret samfund er? Altså er der et bestemt ord for det? kan det passe at islam har et ikke-sekulariseret samfund, dvs stat og religion hænger sammen? -
homologe kromosomer?
ForumindlægHej, Hvad er de homologe kromosomer, helt præcist? Er nemlig ikke sikker på at jeg har forstået det helt rigtigt :) -
Hjlææææææææælp, Urbilleder
ForumindlægHej Er der nogen som ved hvordan jeg løser opgave 1, 2 med urbillederne på forhånd tak -
Palindromtal
ForumindlægHej Jeg blev pludselig i tvivl i dag, da jeg sad og skulle lave nogle spørgsmål hvor palindromtal indgår. Et palindromtal, er et tal som kan læse både forfra og bagfra, som fx 404, 30,3 202, 101, 4884 osv. Eksempler som disse findes der mange af på nettet, men der er ingen eksempler ... -
transformer som kan omdanne 2 volt til 16 volt
ForumindlægSkal man så ikke bruge følgene spoler: Primær: 800 vindinger sekunder: 200 vindinder - håber på et hurtigt svar, har prøve i morgen :( -
Beskriv en voksens liv på ENGELSK?
ForumindlægHej folkens. Jeg ville bare lige høre om i ikke kunne hjælpe mig med dette problem det haster nemlig rigtig meget da det skal afleveres på ONSDAG. :S Du skal skrive ca en side(på computer)hvor I skriver om en voksens liv. Der skal indgå en begivenhed fra barndommen, ungdommen og det voksne liv. H... -
udsangsord
ForumindlægHej, hvordan finder man udsangs ord? Tak på forhond. :D -
Hjælp til regression
Forumindlæghttps://gyazo.com/6ef813241bbc90b61e3fdda1a3c7917d Min lærer har givet en opgave for, angånde regression, men jeg ikke helt indforstået med hvordan det skal regnes i en formel eller bruges i en opgave. Hvad er regression og hvordan anvender vi det? -
Den Bengalske tiger
ForumindlægHej Har fået til opgave et lave et stamtræ for den bengalske tiger, og ville derfor hører om der var nogle der kunne hjælpe mig med hvordan man laver et stamtræ? På forhånd tak.
