Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 19621 til 19640 af 75430
-
Oversættelse af ét ord
ForumindlægHvordan staver/siger man Prag på tysk?? -
Fear and Loathing in Las Vegas af Hunter S. Thompson
ForumindlægEr der nogle som kan anbefale nogle teorier som vil passe godt på bogen Fear and Loathing in Las Vegas af Hunter S. Thompson? -
Essay - Tjek (?)
ForumindlægKære studieportal Jeg sidder og skal skrive et essay om censur ift. humor, hvor jeg har taget udgangspunkt i et satireprogram. Essayet er skrevet, men jeg er meget usikker, da jeg ikke selv føler, at det virker som et essay - snarere som en kronik. Er der en venlig sjæl derude, som har lyst til... -
HTA
Forumindlæghey er her nogen fra HTA, som har Lene Hansen til lærer? -
Danmark på verdenskortet
ForumindlægVedrørende Muhammedkrisen er Danmark rigtigt kommet på verdenskortet. Jeg er bestemt ikke stolt over det, der startede krisen, men jeg synes rigtig godt om parlamentets valg om ikke at undskylde til Iranerne. Danmark er sandeligt kommet på verdenskortet, jf. http://www.thestudentroom.co.uk/sho... -
hvorfor vil en renteforhøjelse bringe kursen på Euro ned?
ForumindlægNationalbanken hævede renten fra 2,4 % til 2,5% i 2006. Renteforhøjelsen skete under indtryk af, at kronen var under pres, i det kursen på Euro i periode var stedet fra 745 til 748. og så er spørgsmålet: hvorfor vil en renteforhøjelse bringe kursen på Euro ned? her er jeg lost :S -
Landet - Betydning af udtryk.
ForumindlægHej medlemmer af Studieportalen. Jeg skal lave en opgave om "Landet" som er sunget af Marie Key. Så kommer jeg til den opgave hvor jeg skal forklare en række udtrk som er med i sangen. Men der er to af udtrykkene jeg ikke forstår. Det er "Flik-flak ride" og "Flip den møn... -
Problemer i aflevering om adj. og adv.
ForumindlægJa, overskriften forklarer sådant set problemet. Det er de 2 sidste opgaver i min aflevering, der handler om adverbier, jeg har problemer med, og hvor jeg er meget usikker på hvorvidt jeg har gjort det rigtigt. Jeg har altså lavet besvarelsen, jeg vil bare høre om i kan finde nogle fejl, og i så ... -
studie i England
ForumindlægHej!Jeg skal starte i 3.g efter sommerferien, og synes efterhånden, at jeg meget snart skal til at beslutte, hvad jeg vil efter gymnasiet. Jeg overvejer meget kraftigt at tage et eller flere år til England. Jeg vil gerne studere på 9;University of Oxford9; eller 9;University of Cambridge... -
Ligning
Forumindlæg4k2 -20k +9 = 0 nogen der kan hjælpe med den ? -
resonans
Forumindlægokay journal, giver 9 hos en streng lærer.. -
lille oversættelse
Forumindlæghej, nogle som vil rette en lille oversættelse på 9 linjer?? -
Karakter i mat. B eksamen
Forumindlægnogen der ved, hvor mange point der skal til at få 9....? -
Stil: Teknikken i den morderne verden.
Forumindlægudemærket stil fik 9 på første år hhx.. -
Kort Stil
Forumindlæger der nogen som vil rette min tyske stil på 9 linier -
Hvordan laver man et reaktionsskema?
Forumindlægjeg går i 9. og mangler en slags guide til reaktionsskemaer... -
kvadratsætninger
Forumindlæghvilken kvadratsætning er denne ligning:? (7*t+9)2 -
Magnetisme
ForumindlægDen hjalp mig meget til min eksame da jeg gik i 9. -
opgave Blyhvidt
ForumindlægHvem kan hjælp mig løse opgave kemi 9 ,blyhvidt. -
Hjælp til mat opgave
ForumindlægHej, Hvordan beregner man opg 9. a og c Tak forhjælpen
