Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 19621 til 19640 af 141659
-
Hjælp til opg mht. stamfunktion
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til følgende opgave, på forhånd tak Funktion f givet ved f(x)=2x+4 1) Bestem den stamfunktion til f, hvis graf har linien med ligningen y=3 som tangent 2) Bestem den stamfunktion til f, hvis graf har linien med ligningen y=x+3 som tangent -
1,5 linjeaftand = Obligatorisk?
ForumindlægSKAL man have 1,5 linjeafstand i sin opgave, eller er det ikke vigtigt? For jeg har skrevet præcis 19½ side, og hvis jeg tager 1,5 linjeafstand bliver det jo længere end 20 sider. Burde jeg bare tage 1,5 linje afstand, og skide på at den bliver over 20 sider? Morten -
Hjælp! Haster!
ForumindlægHej SP. Er der ikke en sød matematiker der kan hjælpe mig med min opgave. Se venligst tråden https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1348389 eller indlæg med titlen Haster! Vise at en mængde C er en kurve γ(t) = (x(t),t,z(t)) -
Parameterfremstilling :S
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder med en opgave som driller :S : En plan beta har ligning 4x - 3y - 2z = 10 Bestem en parameterfremstilling for den linje l som går gennem punktet P(-3 , 4 , 5) How do I do this :S ?? Nogen der kan hjælpe mig ? Hilsen Stina :) -
Fysikopgaver
ForumindlægHej jeg skal snart til årsprøve og må forberede mig. Er der nogen som har nogle gamle eksamenssæt liggende som jeg kan træne mig med. Altså kun opgaverne, ikke udregninger. Facit kunne dog godt bruges... Tak -
Retninger tysk
ForumindlægJa jeg har brug for at få min tysk historie rettet. Den er kort og har selv kigget på den men kan ikke se flere fejl i min opgave.'' Her kommer den :D -
SRP græsk matematik
ForumindlægHej Er der nogen der gider læse min Opgave om Græsk matematik igennem Håber i har tid m.v.h. Line Jeg kan sende den, hvis nogen gider læse den igennem -
.Mpc til km
Forumindlæghej.jeg er ved at lave en opgave og er gået lidt i stå... er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg omskriver Mpc til km.det drejer sig om 210 Mpc -
DK Company
ForumindlægNogle som ligger inde med en opgave om DK Company? Skal bruge den som inspiration til min SRO. Svar venligst hurtigst muligt, da det er nu og her jeg mangler det! Mvh. Louise :) -
hjælp til: En skidt knægt af bent vinn nielsen
ForumindlægHej jeg ville hører om der var nogen der havde en opgave eller kunne smide en link til en hp med noget brugbart om bogen.. Skal nemlig igang med 1.g danskopgave om denne.. håber nogle kan hjælpe :) -
eksempler på eksamensspørgsmål til mundtlig mat b
Forumindlægjeg læser matematik b som selvstuderende og kunne godt tænke mig nogle eksempler på, hvilke opgaver jeg kan risikere at få til den mundtlige eksamenpå forhånd takmio8230 -
mursten
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp i denne her, tak ;s figuren er 1:4 i målestoksforhold og har 3 huller i.(mursten) i den første opgave vejede murstenen 1,7 kg. hvor meget vejer den så med 3 huller i? -
Grafer
ForumindlægHejsa! Er der nogle der kan hjælper mig med disse to grafer? Jeg vil gerne se eksempler eller noget. Jeg vil virkelig meget gerne have hjælp med de sidste to opgaver, da jeg har lavet de første to. Mange tak, på forhånd! -
optagelseprøven
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til optagelse prøve her om to uger, jeg skal op til stx. det hele forgår elektronisk gennem en PC. Hvilke slags opgaver kommer man ud for? så man kunne forbedre sig lidt tak på forhånd -
ENGELSK TERMINSPRØVE!!!
ForumindlægHjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på??????? -
hjælp til beregning
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med nogle beregninger som jeg brug for hjælp. Vil skriv opgaven her men den er meget lang så tænke hvis i har en email så kunne jeg sende den også kunne i ligge kigge på den og hjælpe mig :-) -
Graf
ForumindlægJeg i gang med at lave en opgave om graffer. Jeg er kommet til et punkt hvor der står: Vis i hvert tilfælde konstanten b og a i din graf Hvordan gør jeg det??? -
Beregning af brændpunkt?
ForumindlægHey har fået stillet den her opgave:• Hvordan man finder brændpunktet af en parabel (altså hvordan vil formlen se ud)• Hvordan man laver en ”udfoldning” af en paraboloide.Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme videre nogen der kan hjælpe =) ?Takker.. -
Medicin - ku - 1. semester (Spørgsmål vedr. kemi eksamen forberedelse)
ForumindlægHej Alle. Jeg læser medicin på 1. semester på KU, efter hvert emne i kemi bliver der stillet en masse opgaver fra Bogen (McMurry), opgavehæfte, samt tentamensopgaver (som er tidligere eksamensopg.) Mit spørgsmål er dermed om det er nok blot at regne tenatmensopgaver eller burde man også løse de ... -
SSO - Vedlægges?
ForumindlægHej.. Jeg skriver om velfærdsstaten, og har hertil læst et par artikler som jeg referere til. Mit spørgsmål er bare om jeg skal kopiere disse artikler og aflevere dem sammen med min opgave?
