Søgning på: dansk historie opgave. Resultater: 19641 til 19660 af 180085
-
stor opgave i tysk-hjælp
ForumindlægHar tænk mig at skrive 3.årsopgaven i tysk.. Er der nogen som har gode ideer til hvad man kan skrive om, samt erfaring med at skrive i tysk? -
Mathcad - Design og opbygning af opgaver
ForumindlægHejHvis jeg lave en hel aflevering i mathcad, (eller evt. nogle lign. software)Er der så nogen som kan give nogle tips til opbyging af design ?Så som dobbelt understregning, pæne variabler og lign. ??Eller evt. et forslag til noget lign. software som kan det samme, men er nemmere at lave design i. -
(LASER) lille opgave med meget tekst
ForumindlægJEg kan selv lave b'eren, men ikke a'erenHJÆLPNår laserlyset reflekteres frem og tilbage som f.eks. i He-Ne laseren, vil der kun ske en tilstrækkelig forstærkning, hvis der opstår en stående lysbølge mellem spejlene. Betingelsen herfor er, at der er et helt antal halve bølgelængder mellem... -
Tysk opgave - Elisabeth
ForumindlægEr der en der vil se denne stil igennem for eventuelle småfejl. Håber jeg :DTysk – ElisabethAufgabe 1.2 (Lucheni)Lucheni hat in dem Stück viele Rollen, aber die meistverwunderliche ist, wenn er als der Erzähler auftreten. Lucheni trat auch als eine Besucher in ein Kaffeehaus , Führer der Revoluti... -
Problemer med min sso opgave:(
ForumindlægHejsa folkens.. jeg har problemer med min sso skal skrive om det moderne gennemrud.. jeg har to spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på, håber virkelig i kan hjælpe.. de lyder således Hvad kom det moderne gennembrud ti at betyde for de nye kvindelige forfattere? og Give en analyse af, hvordan ce... -
Oso opgave om Farmakonom
ForumindlægHej, er der en eller anden, som har en Oso opave om Farmakonom - Jeg kunne nemlig godt bruge noget inspiration :-) -
Finansøkonom speciale og opgave.
ForumindlægHej :) Skal til at skrive speciale og derefter hovedopgave. Har fået praktikplads ved en ejendomsmægler og specialen skal altså omhandle ejendomshandel - hovedopgaven skulle gerne fortsætte der efter.. Nogen som har gode ideer til hvad emnet kunne være? :) -
Er der nogen som har lavet denne her opgave ????
ForumindlægHey er der nogle som har lavet denne her indføring, den handler om 1 Triatlon 2 Puls 3 Triatlonstævne 4 Energi..! -
Obligatorisk Selvvalgt Opgave - Tømrer
ForumindlægJeg skal lave en fordybelsesdel som Tømrer. Kunne f.eks. være hvordan man laver et spær på et hus osv. Hvordan skulle jeg kunne skrive flere sidder om, hvordan man laver et spær til et hus? Har du evt. nogle andre emner jeg kan bruge? - TAK. -
Jeg mangler min opgave, har du den?
ForumindlægJeg er i gang med at skrive et essay, som hedder "Undskyld ventetiden" og jeg mangler min opgaveformulering. Dvs. at jeg mangler det... digt er det vel... som står på siden, for jeg skal nemlig reflektere over det i teksten, og det er lidt svært at reflektere over noget, som man ikke ... -
Hjælp til at rette min opgave :)
ForumindlægHej, er der nogen der vil rette min erindring på 1 og en halv side :) tak på forhånd -
Kemi-opgave plz hjælp
Forumindlæga) Hvordan finder man pH i en blanding af lige rumfang 0,1 M KH2PO4 og 0,05 M NaOH ?b) Hvor mange mL 0,100 M HCl skal man sætte til 1,00 L 0,0100 M "tris" for at få en buffer med pH = 7,40? -
Har brug for HJÆLP til vedhæftede opgaver
ForumindlægHej kunne virkelig godt bruge noget hjælp og evt. en forklaring på metoderne. På forhånd tak og fortsat god tirsdag. -
Har meget svær ved denne opgave!
ForumindlægJeg sad lige og terpede noget mat, men kan simpelthen ikke løse denne, en der vil hjælpe? Skitser grafen for funktionen f(x)=1/(x2+1). For et vilkårligt t, tegnes normalen gennem punktet P(t, f(t)), dvs. den linje, der i P står vinkelret på tangenten i P. Normalen skærer x-aksen i punktet Q, mens... -
Sidder fortsat med denne opgave! Hjælp
ForumindlægHermed flyttet til mat. kategorien. -
Emne til SRO-opgave.
ForumindlægHej. Jeg har lidt svært ved at finde et emne til min SRO. Fagene er engelsk og samfundsfag, indenfor identitet og sociologi. Har fået nogle tekset der primært handler om livet i en storby selvfølgelig med et fokus på identitet. Jeg har fået at vide jeg skal inddrage forskellige sociologer, ... -
Oversættelse! Noget af en opgave..
ForumindlægHej.. Jeg skal oversætte nedenstående tekst til spansk, hvilket jeg har prøvet at gøre, men er ikke ligefrem den bedste, så ville være yderst taknemlig, hvis nogen ville tage sig den ulejlighed og lige rette de helt store brølere! Marcos Tabul blev født i Zapallo Grande i 1952. Nu bor han ikke læ... -
Lille kemi opgave
ForumindlægI det periodiske system fremgår at silicium forekommer med oxidationtallene -4, 2 og 4\n\nForklar hvorfor netop disse silicium ioner findes og ikke andre..\nhar burg for hjælp\n\nPå forhånd tak\nMvh\njonas -
Hurtigt spørgsmål til opgave!
ForumindlægHej Alle. Jeg skal skrive et essay om novellen On The Left Side (...) - ærligt talt har jeg ingen ide om hvordan jeg skal gribe den an (...). Er der nogen herinde som måske kunne give mig et forståeligt kort referat?? Mange smil Marie. -
Familieret - Jura opgave hjææææælp
ForumindlægHej venner. Håber i kan hjælpe mig med denne opg. Hvis A har fuldstændig særeje på ejendommen MM som har en friværdi på 135k og hun sammen med sin ægtefælle B beslutter sig for at ejendommen skal moderniseres som ægtefælle B udarbejder da han er arkitekt, og derefter en nyprioritering af MM fre...
