Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 19641 til 19660 af 63056
  • Hvad ved I om salte?

    Forumindlæg
    Hejsa;) Er ved at skrive noter om salte, så vil bare lige høre, hvad I ved om det... Tusind tak på forhånd.
  • Mat A, intergrering a ln(x)

    Forumindlæg
    Har fucket mine noter op, og skal integrere ln(x) Nogle der kan hjælpe?
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej :) Nogen der har nogle gode noter til mine eksamensspørgsmål? Eller som evt. vil kigge lidt på spørgsmålene ;)??
  • HASTER!!!

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogen der har gode noter til bioteknologi? Skal op til terminsprøven snart. Det vil være en stor hjælp:-)
  • dm3 til cm2

    Forumindlæg
    Hvor meget er 3 dm3 i cm2 ??? Jeg ønsker mellemregninger, da jeg skal notere det... :)
  • Rungsteds lyksaligheder???

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der sidder med gode noter til Rungsteds lyksaligheder af Johannes Ewald. ?
  • Æneiden

    Forumindlæg
    Jeg ville høre, om der var nogen derude, som havde nogle gode noter til Æneiden? :)
  • Realisme

    Forumindlæg
    Hej :-) er der nogle som har nogle god noter til realisme antirealisme idealisme konstruktivisme
  • Sirenenvögel

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, der har noter til evt. analyse af teksten Sirenenvögel af Winfried Bruckner?
  • Ovids Metamorfoser

    Forumindlæg
    Jeg har øjeblikkeligt brug for noter til 13. sang af ovids metamorfoser!
  • Matematik

    Forumindlæg
    Nogen som har gode matematik-noter til C-niveau, jeg kan få?
  • SELSKABSRET

    Forumindlæg
    Hej alle :) er der ikke nogle, der har noter i faget selskabsret? jeg er åben for alt! tak på forhånd :)
  • Hjælp til organisk kemi I

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen/nogle, der har nogle noter til faget organisk kemi I, som vil dele dem. Det vil være en STOR HJÆLP! TUSIND TAK!
  • Historie eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Nogen der ved om man må have noter med sig til eksamen? Eller hvad der må stå på dispositionen?
  • Outline i engelsk

    Forumindlæg
    Hej, nogen der eventuelt har lavet i engelsk We are not alone in universe:)
  • Dansk eksamnen HHX

    Forumindlæg
    Må man downloade Studienets app og de dertilhørende noter inden eksamnen, slå den i eksamnenendmode og bruge det?
  • 7 dimensioner ninian smarts til buddhisme

    Forumindlæg
    er der nogle derude som har noter til de 7 dimensioner i buddhimsen? har prøve i morgen. Stor hjælp tak
  • Søger hurtige oter til 9;9;The White Tiger9;9;

    Forumindlæg
    Søger ordentlig meget noter eller kort repitation af bogen The White Tiger.
  • funktion med reskrition

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil se om denne opgave er regnet rigtigt? opgaven: f(x,y)=x2+2y2-2y x2+y2≤ 9 find maksimum og minimum df/dx=2x df/dy=4y-2 d2f/d2x=2 d2f/d2y=4 d2f/dydx=0 2x=0 ⇒ x=0 4y-2= 0 ⇒ y=0.5 Giver punktet (0;0.5) fxx = 2 fyy=4 fxxfyy-fxy2=8 type: minimum...
  • Indfør en passende variable, og opstil et udtryk

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan jeg opstiller en variable i maple? EU landene havde samlet i perioden efter 1990 en vækst i BNP på 2% p.a. I 1990 havde et BNP på 9 billioner. Indfør en passende variable, og opstil et udtryk, der beskriver udviklingen i EUs BNP som funktion af tiden efter 1990. Er...