Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19641 til 19660 af 101232
-
reducere
Forumindlægjeg har problemmer med at løse disse stykker,. -
statistik
ForumindlægHej Jeg laver pt. nogle opgaver ang. deskriptiv statistik fra kapital 1 i dette kompendium; http://www.hansreitzel.dk/%C3%98konomi/Grundl%C3%A6ggende-statistik/~/media/42E55F46B7DA4E6785E51C63697ED0A8.ashx Jeg er dog i tvivl om jeg har løst opgaverne korrekt - så mit spørgsmål går på, om der er ... -
Hjælp mig med at forstå Aluminiumsulfat..
ForumindlægJeg prøver at forstå Aluminiumsulfat. Det er et salt. Men hvis det er et salt, så er det vel en ionforbindelse, dvs. 2 eller flere molekylder der bliver holdt sammen af modsat rettede ion ladninger? Hvordan kan det så være at når jeg kikker på et billede af molekylet, ser det ud som om alle b... -
Alzheimer
ForumindlægHej derude. Er der nogen, som kan anbefale bøger omkring sygdommen, har tjekket lidt ude på nettet og syndes det er svært at finde noget ordentligt materiale På forhånd tak :) -
Statistik
ForumindlægJeg har brug for hjælp til statistik opgaver. Er der nogle som vil hjælpe mig i gang? (se vedhæftede) Jeg vil oplyse observationerne i rækkefølge fra mindsteværdien til størsteværdien: 411, 422, 422, 426, 435, 439, 439, 488, 498, 499, 509, 510, 519, 524, 528, 531, 533, 536, 537, 538, minds... -
Udregning af kraftpåvirkning
ForumindlægHej SP sidder med en opgave omkring en olie stråles kraft i olie. det er en 30 mm stråle, olien har en hastighed på 40 m/s. igennem luft. strålen har en kraft på 1310 N, 100 m3/h. oliens vægtfylde er 0.85 Hvordan regner jeg ud hvor langt strålen vil nå ind, i en tank fyldt med olie. Med Ve... -
Civilingeniør og Astronom?
ForumindlægJeg vil gerne være Astronom. Kan jeg være en civilingeniør i kemi og Astronom. Vil det hjælpe mig at have en ingeniøruddannelse for at være astronom? -
kapitalformlen
Forumindlægfå noget hjælp til opg A -
Elisa og nedbrydningsprodukt
ForumindlægJeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive, især til den sidste del med absorbansen. Alt hjælp er værdsat. -
Årsprøve
ForumindlægHejsa, jeg går på 1g og er igang med årsprøve. Jeg er allerede færdig med skriftlig (hvilket jeg tænker det gik godt) , men problemet er mundtlig. Jeg har fået 02 i matematik mundtlig og 02 i DHO. Jeg skal op i fysik på torsdag, og jeg er lidt bange. Tæller årsprøve i vores årskarakterer? eller e... -
***************** Klage over standpunktskarakter *****************
ForumindlægEr det det værd at klage over ens standpunktskarakter eller er det bare dårligere for lærerens opfattelse af en? Der startes en tråd -
Antal eksamner
ForumindlægHej Jeg har fået at vide at jeg skal op til fuld pensum og går på 2g. Men jeg er dog ikke sikker på hvor mange eksamener jeg skal op i. Fordi jeg ikke er sikker på om at jeg skal op til mundtlig og skriftlig i alle de fag jeg afslutter i år, Eller kun mundtligt Har fået at vide, at der ikke... -
Danmark var i år 2000 dækket af 4862,34 km2 skov.
ForumindlægDanmark var i år 2000 dækket af 4862,34 km2 skov. Danmarks samlede areal er 43098 km2. I år 2005 var skovarealet i Danmark vokset til 5708,00 km2. 2. Hvor stor var den absolutte(i km2 ) tilvækst i skovarealet fra år 2000 til 2005? -
Kulturforskelle i Danmark
ForumindlægHvordan startede den danske kultur og hvordan har den udviklet sig i fremtiden? -
Matematik fp9 færdighedsregning 2019 eksamen
ForumindlægEr der andre 9 klasser der synes at den der fp9 matematik eksamen 2019 færdighedsregning var svær eller er det bare mig? -
hjælp til eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til kemieksamen i morgen. Vi har fået udleveret et stykke papir, med 12 forskellige ting vi kan komme op i, med dertilhørende spørgsmål, og fagbegreber vi skal komme ind på. jeg har svaret på stort set alle ting, men har rigtig svært ved at forstå fagbegreberne, trods at jeg næst... -
HG
ForumindlægNu har jeg været inde på en del hjemmeside der har domænet lektiehjælp og jeg har godt nok ikke fået noget hjælp. Det er lidt underlig at I behandler mange uddanelser, men ikke lige HG hvordan kan det være?? -
Snit på minimum 6,0 - gælder det også GSK?
ForumindlægHej Jeg har en drøm om at søge ind på medicin på AU her til næste sommer- altså år 2020. Jeg er klar over, at der vil blive lavet nogle nye regler vedrørende optagelse, men jeg har lidt svært ved at finde rundt i det. Mit snit fra gymnasiet er på 10,3, så det er over grænsen. Men jeg står og... -
Akut hjææælp
ForumindlægVinkel v er 54°. Hvor stor er vinkel u? -
overfladeareal af halvkugle
Forumindlæghey titlen siger sig selv hvordan finder man overfladearealet af en halvkugle?
