Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19681 til 19700 af 48931
-
essay
ForumindlægHej med jer, Er der nogen af jer, der ved hvordan man skriver en essay og om hvad er det samme som et essay er. Håber virkelig I ville hjælpe mig.? -
Cos, Sin og Tan opgave
ForumindlægHej, Jeg sidder med en opgave på folkeskoleniveau som jeg simpelthen ikke kan få til at passe. :-) I en retvinklet trekant har jeg vinkel A som er 50 grader og den hosliggende katete oplyst som er 7,8 meter. Jeg skal så finde den modstående katete som er sidelængden a. For at løse den bruger je... -
Erhvervsøkonomi hjælp!
ForumindlægHej! Jeg sidder her med en række, spørgsmål og kan simpelhen ikke finde svaret til dem. 1. Nævnt hvilke typer omkostninger, hvor man ikke må fratrække momsen. 2. Forklar reglerne for afregning af moms 3. Hvilke betalingsbetingelser beskrives i bogen, og hvad betyder de? Det ville hjælpe mi... -
Tyske artikler - hvad i filan?
ForumindlægHej Har jeg spørgsmål omkr. tysk artikler.. Jeg skal løse den her, men jeg ved ikke, hvordan jeg finder ud af det? _______ - Indsæt den manglende artikel (brug det ord, hvis grundform er angivet i parentes) Die Wende hat ____ Deutschen (pl) viele Probleme gegeben (der) Jeg ved, at ... -
Matematik FSA i december 2014
ForumindlægHej Studieoirtalen! Jeg ved at der er nogle af jer som har gået gennem folkeskolen og dermed også FSA i matematik. Er der nogen af jer som ved om vi får specielle opgaver (altså nogle specielt lavet til os) eller om vi får nogle som andre har allerede givet? Tak! :) -
Problemformulering forklarende eller beskrivende?
ForumindlægHej allesammen jeg har en problemformuerling, der lyder således: Hvordan skaber man mere tillid til politiet som institution? Er problemformuerlingen forklarende eller beskrivende? og hvorfor? Tak på forhånd -
Kogepunkt
ForumindlægHej! Jeg har lidt svært ved at finde helt ud af, hvad der har betydning for, at et stof har et givet kogepunkt. Jeg har en ide om at der i hvert fald må være tale om polaritet og størrelse, men jeg kunne godt tænke mig et uddybende svar på, hvordan det hænger sammen, og om der er andet som spill... -
Rette tyskstil
ForumindlægHejsa ;) Vil I ikke lige læse min tyskstil, og skrive jeres mening? :) -
Hjælp gerne! Dette er dog b-niveau
ForumindlægLink til det jeg gerne vil have hjælp med. https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=2028583 Mvh Isabella -
Fysik opgave, indtegn kræfter
Forumindlæghej er der nogle som kan hjælpe mig med denne opgave jeg har vedhæftet opgaven som bilag til a) her tænker jeg at tyngdekraften er en af kræfterne, men hvilke er de andre? der er selvfølgelig også snorkraften men hvordan beregner jeg denne? til b er jeg helt væk og ekstra: nogle råd til at k... -
Bæredygtige fødevarer
ForumindlægHej. Vi har en opgave for i naturfag, hvos vi har fået problemstillingen; Hvordan kan man producere bæredygtige proteiner. Vi har valgt to arbejdspørgsmål der lyder sådan her: Er der nogle steder i verden hvor det er svært at få nok proteiner pga. overbefolkning? Er der nogle geografiske for... -
artikel jul
Forumindlæghej jeg skal skrive en artikel om kulissen af jul, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal starte den ud. jeg skal skrive om kulissen af jul for "ikke danskere" hvordan de ser og oplever julen iforhold til danskere jeg er helt blank og håber virkelig at i kan hjælpe -
Viden om gæring
ForumindlægRedegør for gæringsprocessen, der foregår i figur 1, punkt 2. og spørgsmål 3. -
Dansker
ForumindlægHej Er der nogen der har en analyse På tegneserie dansker af haldan pisket jeg må låne Syntes den er svær -
Historie eksamen-produkt
ForumindlægHej venner Mig og min veninde kan ikke finde et produkt til vores historie eksamen som skal afleveres i næste uge vi har trukket emnet Danmark i den internationale verden som er vores hovedemne og så har vi EU's oprettelse som underemne og vores problemstilling lyder: hvorfor blev Danmark me... -
Integralregning
ForumindlægHej Er der nogle som kunne fortælle hvordan jeg beregner dette i nspire? Har vedlagt filen, og har brug for hjælp i spørgsmål b i opgave 14.. -
Naja Marie Aidt - Lille Fedtøre
ForumindlægHejEr der nogle der har læst Naja Marie Aidts "Lille Fedtøre" Som kan fortælle mig : hvilken fortæller og synsvinkel bruges i novellen ?Med venlig hilsenLise -
hjælp til eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til kemieksamen i morgen. Vi har fået udleveret et stykke papir, med 12 forskellige ting vi kan komme op i, med dertilhørende spørgsmål, og fagbegreber vi skal komme ind på. jeg har svaret på stort set alle ting, men har rigtig svært ved at forstå fagbegreberne, trods at jeg næst... -
X
ForumindlægX -
Hvordan afbilder man fgl. graf?
ForumindlægJeg skal i denne opgave afbilde en graf, men jeg har bare ikke rigtig nogle værdier at gå ud fra, eller også overser jeg noget. Jeg har vedhæftet opgaven, og grafen (facit): https://imgur.com/a/UdUPtn8 Håber, at nogle kan være behælpelig med opgaven. Tak på forhånd!
