Dansk

artikel jul

30. december 2022 af ida12332 - Niveau: A-niveau

hej jeg skal skrive en artikel om kulissen af jul, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal starte den ud. jeg skal skrive om kulissen af jul for "ikke danskere" hvordan de ser og oplever julen iforhold til danskere

jeg er helt blank og håber virkelig at i kan hjælpe


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. januar 2023 af AngelOneOne

Hej,

En god indgangsvinkel ville være, hvis du for eksempel snakkede med nogle i din klasse, din omgangskreds, eller i det område hvor du bor, som ikke fejrer jul på samme måde/tidspunkt som vi har tradition for i Danmark. Så kan du spørge dem direkte, hvordan de ser på julen og oplever den.

Hvis artiklen skal sammenholdes med hvordan julen traditionelt holdes i Danmark, kan du lave samme øvelse med nogle fra klassen, din omgangskreds, eller fra området hvor du bor, som fejrer julen på den måde der er tradition for i Danmark, og stille de samme spørgsmål til dem.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. januar 2023 af Stygotius

Hvad mener du med “kulissen”??

Skriv et svar til: artikel jul

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.