Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19681 til 19700 af 145363
-
Blåsyre
ForumindlægJeg har beregnet stofmængden for henholdsvis HCN og NaOH før - men jeg ved ikke hvordan jeg kommer frem til stofmængden 0,8mmol af NaCN efter (markeret med cirkel)? Se fil -
Kilder fra kvindekamp. Hjælp!!!
ForumindlægJeg mangler en artikel med en kilde fra enten dansk kvinde samfund eller rødstrømpebevægelsen, har kigget næsten overalt, er der nogen, der kan hjælpe?? -
Dét bliver regnvejr - novelleanalyse?
ForumindlægEr der nogle der har læst "Det bliver regnvejr".. Hvis I har, vil i så ikke fortælle et kort resume af den. Og hvis der eventuelt er nogle der har lavet en analyse af den, må i gerne sende den til min mail, da det kan inspirere mig. Håber virkelig på hjælpe, da det haster .. På forhånd ... -
Mængdeberegning
ForumindlægOpløsningen blandes med 100 mL 0,150 M natriumnitrat c) Beregn de aktuelle koncentrationer kan simpelthen ikke løse dette, er der nogen, der er gode til kemi, som kan hjælpe -
Til dem med MAT B; design af cykler
ForumindlægHeeej Tænkte på om der er nogen som kan foreklare med ord hvad det bliver gjort. Ved nemlig ikke hvordan jeg skal forklare (r-30) med ord.. c) Bestem radius af cirklen 200^2 + (r-30)= r^2 (det er bare grund formlen)Jeg har udregnet det, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forklare de (r... -
Samfundsfalige metode Jernbanen
ForumindlægHej Alle Jeg sidder og er ved at lægge den sidste hånd på mit AT projekt om Jernbanen (skod emne, i must say) Er der nogle der har nogle korte forklaringer på de samfundsfaglige metoder? (Andet end den kvantitative og kvalitative metode altså)? -
Martin Hansens Udflugt, Kjell Askildsen
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af Martin Hansens Udflugt, skrevet af den norske forfatter Kjell Askildsen? Eller bare kan oplyse temaerne for analysen? -
FACIT
ForumindlægHej er der nogen der har adgang "Matematik stx b december 2017 facit" tak på forhond -
Lavet ?
Forumindlæger der nogen herinde der har lavet fsa 2009 december , som vil hjælpe mig ? -
24 TIMERS EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej jeg har trukket: Stunde null Text: "Geschäft ist Geschäft" HVIS DER ER NOGLE DER HAR NOTER ELLER LIGENDE SÅ SEND MEGET GERNE!!!!!!! -
råd til skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej, jeg er en 3.g'er der skal op i skriftlig fysik eksamen på a niveau. Har i nogle råd til hvordan jeg kan forberede mig? Vh Jessica. -
Finansiel regning
ForumindlægJohn startede ned at spare op til pensionen på sin 20 års fødselsdag. Han satte hver måned 2000 kr. ind på en konto der gav 0,3% i rente pr. måned. John ønsker at gå på pension lige efter han fylder 65 år. a) Vis at John har opsparet 2703982,14 kr. umildbart efter indbetalingen på sin 65 års føds... -
kim fupz pragtfuldt pragtfuldt
ForumindlægLæs kapitel 2 Læs kapitlet Glem den skide bil. Mens du læser, skal du holde øje med kapitlets komposition. Skriv ned, hver gang der er en ny begivenhed i kapitlet. Læs kapitel 3 Læs kapitlet Du må jo kunne lide det? Mens du læser, skal du holde øje med det miljø, som romanen foregår i. ... -
Hjæælp
ForumindlægHåber i kan hjælpe så meget! Det vil betyde virkelig meget? -
Problemregning
ForumindlægKan i hjælpe mig og fortælle hvordan i gør:) -
Lønsedler
ForumindlægHåber i kan hjælpe da den skal afleveres i denne uge -
Kosmologi og stjerner
ForumindlægI p-p processen indgår i alt 4 protoner, idet nettoreaktionen er 4*11He--> 42He+2*01e+2*v Beregn massetilvæksten Δm=mefter-mfør og angiv både i units og kg. Til det skal du bruge kernemasserne i tabellen. (Bemærk at neutrinoen kan regnes som masseløs og positronen har samme masse som e... -
Matematiske beregninger i samfundsfag
ForumindlægJeg har denne her samfundsfagsaflevering, hvor vi skal lave nogle matematiske beregninger, men jeg er ikke helt sikker på hvilke beregninger det er jeg skal lave? Spørgsmålene: 1) Undersøg i hvor høj grad holdningerne til velfærd i bilag 1 kan understøttes af bilag 2 og andet relevant mater... -
Hjælp til rettelse ? Haster
ForumindlægEr der ingen der kan hjælpe ? -
Fsa 2000
ForumindlægHej nogen der har en fsa 2000 liggende:/ som jeg kan bruge? Eller låne ??
