Søgning på: it eksamen. Resultater: 19681 til 19700 af 43097
-
Hydrokolloider
ForumindlægHej jeg sidder her og tænker på hvad man kan snakke om til en eksamen hvis man kommer op i hydrokolloider. Any suggestions? -
uden hjælpemidler
Forumindlæger gået i stå i opg 10 her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-4.pdf -
fysik geni
Forumindlægjeg skal op til eksamen i fysik, og søger nogen der kan hjælpe mig med mine spg -
hvordan definer man cosinus, sinus og tangens? mundlig mat.
Forumindlæghej jeg skal op i mundlig mat. eksame , skulle lige spørge om hvordan definer man cosinus, sinus og tangens? -
Lineære funktioner hældningstal
ForumindlægHello skal til mat c eksamen og vil gerne lige vide hvordan hældningtallet for lineær funktion? -
hældningkoefficienten for lineær funktioner
ForumindlægHej, skal til eksamen i mundtlig mat C og vil gerne vide hvordan man bestemmer hældningskoefficienten for en lineær funktion -
Relevant om Kræftlinier
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om: kræftlinier på forhånd mange tak! -
Hvad bruges Amperevindinger til?
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og kunne godt til mig at vide, hvad amperevindinger bruges til...? på forhånd mange tak! :) -
wiedersehen mit dem vater
ForumindlægNogle der har nogle gode noter, eller opsætninger til eksamens teksten - wiedersehen mit dem vater???? -
analysemodeller
ForumindlægHej.Skal snart til eksamen på HF. Mangler analysemodeller til sagaer og til folkeviser. Er der nogen der har det? På forhånd tak..... -
dsolve
ForumindlægHej, til en opgave som denne må man så gerne benytte desolve til en skriftlig matematik eksamen på stx? -
Tysk - hedder det ..?
ForumindlægHej, Hvordan siger man: Det vil jeg komme ind på. OG det skal jeg nok komme ind på. Please, Hjælp mig. Skal til eksamen imorgen! -
DET HASTER!
Forumindlæger der nogen der ved hvad en "atombinding" er? det haster, da jeg skal til eksamen i morgen ! på forhånd, tak :) -
Is Mcdonald's passé to kids
ForumindlægHej..Nogen som har lavet denne opgave? eksames stil fra december 2005 mener jeg! -
drivhuseffekten
ForumindlægHej en venlig derude der kan rette min nv rapport til eksamen? Det handler om drivhuseffekten -
Heden
ForumindlægJeg skal lave en afl om heden, det er en eksamens opgave fra august 2003, nogen der har lavet den?? -
noget med et andengradspolynomium
ForumindlægOpgave 9 i følgende sæthttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/UD0588.pdfHints tak? -
Energi/bølger
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i fysik, og har brug for noter til energi og bølger. tak :) -
Delprøve 1 B niveau
Forumindlæghej hvor kan man hent Delprøve 1 prøver fra maj eksamen 2011 -
hjælpemidler
Forumindlæghey,er det tilladt at bruge hjælpemidler i fysik eksamen - 9.klasse?takker
